- 368 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Düşlediğim Ülke Değerlerin Paraya Tercih Edildiği Yerdir
Öyle bir ülke düşlüyorum ki; tam bağımsız, ödünsüz müdanasız, hiçbir güç önünde eğilmeyen, adaletle hükmolunan, hakkın üstünlüğüne inanılan, emeğin ve alın terinin kıymeti bilinen, ehliyet ve liyakata değer verilen, ayrımcılık ve kayrımcılığın olmadığı, birilerinin kollanmadığı, yatağa aç girilmediği, insanının öneminin bilindiği, insanı yaşat ki devlet yaşasın denildiği, değerlerin paraya tercih edildiği bir ülke..
……………………..
Öyle bir ülke ki; tek dil tek devlet, tek vatan, tek millet, tek bayrak, süper güç, ileri ve çağdaş, üreten, ürettiğini adil paylaşan, istikrarlı, saygı ve itibar gören, güven duyulan, söz hakkı olan, görüşüne başvurulan bir ülke..
………………………
Öyle bir ülke ki; iç barışını sağlamış, birlik ve dirlik içerisinde yaşayan, insanları mutlu ve müreffeh, her hususça omuz omuza olan ve dayanışma gösteren , birbirine sorunsuz sırtını dönebilen, arkadan vurulurum diye hiç tereddüt göstermeyen bir ülke..
……………………...
Mamur, ilerlemiş kalkınmış ve gelişmiş, kurumları yerli yerine oturmuş, teknolojisini geliştirmiş, sanayisini kurmuş, tarımını ilerletmiş, geliri büyütmüş, adil paylaştırmış, işsizliği çözmüş, bütçesini dengelemiş, ihracatını artırmış bir ülke..
……………………….
Kadına değer verilen, onu öne çıkaran, münevveri gerçek münevver, burjuvazisi gerçek burjuva, ilmiyesi, akademisi, üniversitesi, bilimi yerli yerince olan bir ülke..
Adalet eğitim sağlık ve güvenlik meselelerini çözümlemiş, nesli güvenceye almış, günün şartlarına göre donatmış, dünya insanı haline getirmiş bir ülke…
Kemal SEYFİ
02.02.2022