- 519 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
Affeder mi yüreğim ?
Sen hiç sana acı veren birini sevdin mi ?
Hatta bir daha görüşmemek üzere senden gittiği halde, belki bir gün arar diye bekledin mi onu?
Zaman durmaz, zaman hep geçer zaten.
Ama sen geçen zamana inat geçmeyen bir yarayla uyandın mı her sabah ?
Yarı uykulu gözlerle telefona bakmaya çalıştın mı , Sabahın köründe, ya da gecenin bir yarısında bölünmüş uykularından?
Hiçbir şey olmamış gibi hayatımdan giden, hayatımı mahveden katleden birinin yasını tutacak kadar çok sevmişim..
Sen gününü gün ederken, benim günüm geceye karıştı. Çünkü benim kalbim kırıktı, ne zaman alışmaya başlasam battı...
Yeniden hatırladım, bir daha ağladım. Yine de ah etmedim, her şeyi görene havale ettim.
Çok sevdim ben...
Her fırsatta dile getirdim, sonra söylemek yetmez hissettir dedi,
Onu da yaptım hissettirdim...
Ben sevdim, o sevildi.
Gönlü büyüdü, sonra ne mi oldu?
Bir zamanlar sensiz yaşayamam diyenler, seni kırmak istemiyorum diyip gittiler...
Felaket kırdı beni, feci incitti.
Bir gün biraz daha hafiflerse acım belki o zaman affeder yüreğim, ama yaşattıklarını ölsem unutmam ...
YORUMLAR
Bir çift eğer erken bir ayrılığa girmiş ise bunlardan birisi bırakanı diğeride bırakılanı oynar.Aslında çiftler aynı oyun içindedirler fakat oyunun kugusuna göre biri kaçanı diğeride kovalayanı oynayacaktır,çünküüü bu çift kısa metrajlı bir filmi sahnelemişler eğer film uzun metrajlı olsaydı seksen yıl karşılıklı kahır çekeceklerdi.Bu acılı ayrılık sonrası herkes kendini yan tarafta bekleyen asli oyunlarına attılar çünkü o oyun yarım bırakılamazdı.Onun için ahlayıp vahlamanın bence bir anlamı yok çünkü bu yol çok uzun ve mutlak yürünmesi gerekiyor.Siz şimdi biraz tek başınıza ilerleyin sonrasını zamana bırakın hiçte acele etmeden,eğer anlattığınız hikaye gerçeğin kendisiyse.Başarı sizinle olsun.
Sevmek ne ASİL BİR DUYGUDUR
Oysa..
Ölüm var ayrılık yok diyenler...
Küçük bir ameliyatta ....
Msl mülk kaygısına düşebiliyor ve ölümün üzerinden hesap yapabiliyorlar...
Duyunca sen nemi.yapıyorsun...
Sevdim deyip zerre SEVDANDAN CAYMIYORSUN..
ÇÜNKÜ SEN ÖLÜMÜNE SEVMİŞ BİR YÜREĞİ KÜSTÜRMEK İSTEMİYORSUN....
Sevmek ASALATİN TA KENDİSİDİR..
BİZ SEVDAMIZDAN VAZ GEÇMEYECEZ...
NE MUTLU KARŞILIKSIZ SEVENLERE....
TEBRİK EDERİM.... GÜZELDİ..