- 420 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NÜSBETTE.!
Bazen bu hayatta öyle şeyler yaşamak zorunda kalır ki insan;
Yaşanılması gereken tüm güzellikleri
sırf birileri yaşasın diye...
Çocukken had safhada çok değer verdiği en güzel bir misket tanesini bile oyun esnasında harcayacak ve kaybedecek kadar mert ve cömert oluverir artık...
Ya gelir, ya gider dersin içinden.
Yere dizilen misket tanelerinin en başındakine nişan alarak şakağından vurursan, Ne âlâ...
Evet, belki kazandığın için sadece o anlık kaybeden ve böyle bir zamanda mumla aradığın nice güzel ve kalbî tertemiz insanlarda olur.
Onları bulabilmek ne mümkün.!
Hayat bu ya...
Diyecek daha fazla bir şey bulamaz insan...
Ne demiş şair;
"Gerdan sözcüğüne bir kuyumcuda da rastlaya bilirsin, bir kasapta da... Çünkü vitrinde görülen bir kuzu yüreğine kalplerin sızlamayacağını hayvanları sadece beslenme biçimi olarak gören herkes çok iyi bilir.
Vaziyet bu ya;
Hayat tesadüfler ve gerçeklerle doludur.
Her şeyle karşılaşa bilir insan.!
Bu hayatta en çok değer veripte uğuruna her türlü fedakârlığı göze alacak kadar zarar gelmesini istemediği varlıklarla mutlu ve huzurlu yaşamak;
bambaşka bir devrim şeklini alır artık.
O zaman susun ve şimdiye kadar hafızalarınızda yer ettiğiniz o bütün güzel olan şarkı ve şiirleri bir daha dinleyin...
Her ne kadar her geçen gün ki gibi tatmin etmeyecek düşüncesiyle direnciniz kırılsa dahi dinleyin.
Çünkü an gelir, her şey susar ve kulaklarınızda hissettiğiniz uzun uzadıya bir çınlamadan arda kalan sadece yaşadığınız şeyler bir film şeridi gibi geçer gözünüzün önünden.
Yaptıklarımızla mutlu olunacak sandığımız fakat her çaba karşısında umduğumuz kadar da tatmin olamadığımız şimdiki zamanlar...
Salçalı tandır ekmeğinin bile ne kadar mutluluk verebileceğini anlayamayan yeni bir neslin ekmeğe sürülmüş o mutluluğu kaldırım kenarlarına terkettiği nüsbettelik zamanlar...
Öyle ya,
Kim anlar ki, aslında doğru bilineni yanlış bilene doğrudan anlatmanın ne denli doğruluk kazandıra bileceğini..!
31.01.2022
FIRAT TEZER / MÜNHASIR...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.