- 240 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Akletmek farketmiştir 42
Mehmet efendi:çok soru soruyordu; aralarından ayrılarak sana gelmek istedim yunus efendi.
Yunus efendi:hayrola efendim,nehabersin,sor aşktan sor biraz kendine gelmek ister mısın?
Mehmet efendi:Gözlerim ağrıyordu,miyop girmiş herhalde sana kalmadık.
Dur şaka yaptım,özendiğim yerdesin tabiki de bildiğin üzere büyük bir ufkun içindeyim sana yazmak istedim bu sefer.
Akif efendi:çok çalım atmayın bana rüzgar eğildiği yerde tanrıya selam gönderiyor biz yokken
Duşa girmiştim,sadece sakız vardı ağzımda adamdan sayılmıyor muyuz canım.?
iyice ihtiyarladım da diyemem ki
Tövbe tövbe.
.off yaşarken bir başka bakardı gözlerim.
Mehmet efendi:bize sır döken tanrı mı?
bir insan bize tanrı olduğunu mu söylüyor acaba?
Yunus efendi:kibiri bırakın soru soruyorum efendiler Allah elinde bir sırla beni tanrı yapamaz mı?siz ne gördünüz dilinizin altı çok ıslak duruyor beyefendiler.
Mehmet efendi:ben altından daha sarı ve daha parlak bir durumda görmüştüm ,sana kendini nasıl gösterdi canım başıyım
Nazif efendi;ben ölünce ölmeden eşikte yaprak hışırtısıyla fark ettim.
Sen biraz ciddi ol da nasıl gördüğünü anlat mehmet efendi.
Mehmet efendi:bize bu dünyada tanrıyı gördüren yunus efendi konuşsun ben Almanya-da bir eşiktim beşikten yeni doğdum ama mezardaydım hatırlamıyorum ölümümü
Yunus efendi:bu doğadan bişey vardır sürekli tanrı olarak şekil alıyorum ben de öyle his atılıyor ..ama sizler kadar pişmiş değilim.
Nazif efendi:ben ondan sonra yaşamda olmadığımı ve benden sonra nicelerinin olduğunu sızdırmak istedim .herkese ölümü anlattım.dokunduklarım ölüydü başka da yoktu kervanı takip ederek yola devam ettim.anarya borusundan kervanda yol buldum.
Böyleydi tam olarak.
Mehmet efendi:benim takip etmem gerekmiyordu tam zamanında bir çocuk hissiyle yaşlanacağım korkusuyla yeniledim kendimi yine.
Yunus efendi:tanrı olabilir miyim?
Mehmet efendi:çok üstünde durma ,aileni düşün bir kocamış başla düşün sonra ayakların üstünde dur .büyük bir sırdır delilik ile dâhilik arasındaki çizgidir.niceler sultandı saha kalkıp kendini bitirdi.niceler yurtlardan kovuldu.sen yine yunus ol ol ki aşkı hissedelim senle.
Yunus efendi:benim düşündüğüm bir sey var.ben orada da seceneklerimle mi dirileceğim.
Nazif efendi:ben dirildiğim gün sana dua edeceğim bana etkili geldi yâ hu sen tanrı olabilirsin aslında.
Mehmet efendi:aranızda seç öde ve top at attığın top elinde yoksa tanrı değilsin
Gezgin imgeler..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.