- 380 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YOL YÜRÜNECEK
Dimdik ayakta durmak zorunda yol yürünecek. Bir ağacın altından geçerken bir çiçek nasılda boynunu bükmüş ve nasılda çaresiz. Güneş görmüyor son zamanlarda yağmurda yağmadı. çiçek boynu bükük ,ona bakan ayakta durmak zorunda yol uzun. Çiçeğe güneş lazım alıp güneş gören yere dikmeli. Toprağıyla birlikte köklerini çıkarar alır ve güneş gören yere diker..
---Ayakta kalmalısın yol uzun.
Boynunu büker çiçeğin yanından ayrılır yola devam eder .
Çiçek o uzaklaşınca ölmüştür.
Bir kasabaya gelir. Meydanda oynayan çocuklara bakar .. Neşeyle oynuyorlardır.Bir süre otururp izler köşede bir çocuk boynu bükük oturmuş diğerlerini izlemektedir. Onu diğer çocuklara katmalıdır.
Oyun oynayan çocuklara kızar.Boynu bükük çocuğa gider oyuna katılmasını söyler. Çocuk ağlar boynunu büker.
Çocuklardan biri o oynayamaz o yürüyemiyor der.
Çocuk kaldırımda oturur boynu bükük , o yola devam eder boynu bükük.
Dimdik ayakta kalmalıdır yol uzun.
Bir nehir kenarına gelir bir ağacın gölgesine uzanır uykuya dalar.
O boynu bükük çiçek ve çocuk kırlarda el ele koşuyurdur rüyasında. Çiçek ve çocuk ona bakar dik durmalısın yol uzun derler.
Uyanır şaşkındır. Esner ağaca yaslanır. Ağacın dibinde boynu bükük çiçek vardır. Az ilerde oturan çocuk anne babasıyla mutluluk içerisinde oyun oynamaktadır.
Kalkar boynu bükük yürümeye devam eder. İçindende tekrarlar . Dik durmalısın yol uzun.