- 447 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
KENDİNİ ARAYAY YOLCU. kitabın ön sözü.
KİTABIMINADI: KENDİNİ ARAYAN YOLCU.
Ruhsal gelişim.
ÖN SÖZ:
Yazı yazmaya ilk başladığımda tek gayem vardı kimseye anlatamadıklarımı yazıya dökmek ve kitap olarak yayınlatmak! Hayat boyu beni derinden etkileyen paylaşamadığım anılarımı dile getirmekti. Böyle bir yazıya dönüşeceğini hayal bile edemezdim. Okuyup kendimi geliştirdim düşüncelerim değişti, başka bir yazı ortaya çıktı. 2 kez defterime yazmıştım onları yaktım. Son zamanlarda çok şey değişmişti benliğimde; ruh beden zihin aynı kişiye ait değildi artık. Tekrar denedim bu defa Bilgisayarda yazıyordum, daha anlaşıla bilir olmuştu yazılarım, defterime yazdıklarım oldukça karmaşıktı. Karamsar ve keder öfke korku sözleriyle doluydu yazılarım. 2007 de başladım yazmaya, duygularım düşüncelerim azda olsa ılımlı bir hal almıştı artık herkesi affetmeye başlamıştım. İyileşme amaçlı yazıyordum, kitap olabilir düşüncem hala devam ediyordu, yakınlarıma bahsediyordum bu yazılarım kitap olmalı diyordum, aileden kimse bunun olasılığına inanmadı veya ben öyle algıladım galiba, oysa ben kendime ve yazdıklarıma inanıyor ve güveniyordum asla vazgeçmeye niyetim yoktu.
Uzun yıllar önce yazmış olduğum bölük pörçük yazılarımı arada bir gözden geçiriyordum, hayal kuruyordum bir gün bu yazılarımın değeri bilinsin istiyordum, bazen umutsuzluğa düştüğüm de oldu ama hiç vazgeçmedim her şeye rağmen yazdıklarıma güveniyordum, bir gün tamamen iyileşmeyi başaracağım ve yazılarımı yayınlatacağım diye içsesime sığınıyordum. 2019 yılı temmuzdu galiba bir ışık aydınlattı benliğimi, istikramda karşılaştım yayın eviyle ve şansımı denedim, yazdıklarım beğenildi, o anki mutluluğumu ve başarı hissimi tarif edemem, dorlion yayınlarına teşekkür ediyorum. Büyük bir heyecanla yazılarımı toparladım, yeni yazılar dahi yazdım bana şevk ve azim vermişti çünkü artık kabuğumu kırmanın zamanı gelmişti. Eskiden yazmış olduğum yazılarımı özünü değiştirmeden yeniden yazdım adeta. İnsan değişken bir canlı bundan artık eminim. Yazılarımı yeniden gözden geçirmiş olduğum bu son yıl eskiye oranla çok daha farklı düşündüğüm fark ettim hayata bakış açım çok daha olumlu yönde değişmişti. Daha ne kadar gelişe bilirim merak ediyorum doğrusu. Ama bu yazdıklarımın şimdilik yeterli olduğuna inanıyorum artık gönül rahatlığıyla yayına veriyorum, beklemenin yararı yok, kararlıyım. Dilerim her şey yolunda olsun. Yazmaya devam edeceğim elbette; sonraki yazılarım kitap olduğunda göreceğim daha ne kadar başarılı ola bilirim kendimi geliştirmek yolunda.
Hayat bana çok kötü davrandı demiyorum artık, biliyorum ki herkes gibi payıma düşeni yaşadım. Çok az insan şanslı geliyor dünyaya, hak ettiği hayatı yaşıyor; herkes bir tür sınavdan geçiyor, benimde birçok sınav vermem gerekliydi yaşadım ve bitti; ortalama bir hayatım oldu, diye bilirim.
Bu dünya bir kurtlar sofrasıydı, sessize ve masuma yer yok anladım. Geçmişte bana yapılan haksızlıklar canımı çok acıttı, incindim örselendim, nefsime yenik düştüm, acı çektim. Hayata küstüm kimse farkına bile varmadı, herkes gibi bir hayat yaşıyordum hepsi bu. Kimse bilemezmiş kimde ne var! Dünyayı nasıl görür ne bekler hayattan gerçekten hak ettiklerini yaşıyor mu, herkes kendi dünyasında, bildiğiyle ve hayatıyla meşguldü. Bir çıkmazda bocaladım durdum hayatımın büyü bir kısmında, arayış içindeydim bir şeyler yolunda gitmiyordu, çare neredeydi. Bazı mucizeler vardır çok darda olduğumuzda imdada gelir. Bende o mucizeye ulaştım ve yüreğim aydın ruhum hür öle bilirim, nefsimi tanıyıp, dünyayı öğrenmek mutluluğuna erdim, her şey için teşekkürler.
bu yazı dizi halinde verilecektir, kitabımı okumak isteyenlere duyurulur.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.