- 289 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ordulu Şair, Ödülü Ordu'da aldı.. / Hikmet OKUYAR
Ordulu Şair Ödülünü Ordulu Şairden Ordu da aldı tebrikler Teşekkürler...
...
Ordulu Şair Gülten Özgül ; Şairliği, Şiir Yorumculuğu, Şiir Etkinlikleri Organizatörlüğü, Fotoğraf Tasarımları ve Güzel Sanatlar Öncülüğünde 1001 İSİM 1001 ESER OKUYAR KARMA SANAT SERGİSİ Etkinliklerimize katılımlarıyla değerlendirilmiş ve Süper Kaynak Muhteşem Proje dünya markası Türkiye Sevdsı ile irtibatlı olarak almaya Hak kazandığı 2021, Hikmet Okuyar Şiire Üstün Hizmet Ödülü Şeref Serlevhası 25.01.2022 günü TS ile 15.30 da Ordu’da Ordulu Şair Şiir Yorumcusu Başkan Av. Tevfik Karaduman tarafından tebrikler, başarılar ve sağlıklı üretim hizmet mutluluk dilekleri ile verildi..Günün anısına hatıra fotoğrafları çektirildi..Şairler birbirine imzalı eserler armağan ettiler..Hikmet Okuyar da mesajında ödül teslimatının Ordu’da yapılmasından duyduğu sevinci ifade ederek Ordulu Güzel Sanatlar Öncüsü Canlara, bir adım öne çıkmak isteyen Ordulu Özel Yeteneklere ve Türkiye Sevdası Şebingülü Dostu tasarımcılara şükranlarını bildirdi..Ebedi aleme göç eden değerlerimize de rahmet diledi.. Her Okula Birkaç Sanatçı getirilsin diyen Hikmet Okuyar Ordu İlçelerinde de Türkiye genelinde de Şiir Etkinlikleri adına yapılacak çok hizmet olduğunu vurguladı..
*
Hikmet Okuyar
Şebinkarahisarlı İş Adamları
Yardımlaşma Derneği Kurucu Genel Başkanı
Azerbaycan Şebinkarahisar Şebingülü Dostluğu Halk Şairi..27.01.2022.16s
...
Gülten Özgül Tarzı Bir Şiir Örneği:
YİNE BİR GÜN.. / Hikmet Okuyar
*
Dağların ve Çobanların Şairi Bizim Hikmet duyarlılığımla algıladım Gülten Özgül Tarzı Yine Bir Gün deyişini..Tebrikler teşekkürler diye diye okudum..Şiir Yorumcusu Canlar Heyecanı ile yorumladım.. Daha çok okunsun daha çok yorumlansın istiyorum..Yayla Şenliklerinde Ekin Festivallerinde.. Fındık Bahçelerinde Harman Yerlerinde..Göze başlarında..Söğüt gölgelerinde..Hikmet Okuyar Dağların ve Çobanların Şairi..
...
YİNE BİR GÜN.. / Gülten Özgül
*
Bir gün yüreğimizde iklimler değişecek
Dağ tepe umutlar yollara düşecek
Ben bir adım bin adım belki maraton
Yıldırımlar düşecek hızla iç sesime..
Çağlaya çağlaya gelir misin göz yaşıma ?
*
Bir gün kuzular yaylalara çıkacak
Belki seslenecek seninle bana
Yol bulursam güneş yangınıma
Sel olup akacağım dere boyuna..
Ilgıt ılgıt eser misin Yar ocağıma.?
*
Bir gün sac ekmeği yapacağım sana
Fırınlar kuracagım kalp kapağına
Ellerim yanacak aleviyle hasretin
Sazlıklarda gezeceğim virane aşık..
Sızılarımı sarar mısın gönül deryama..?
*
Gülten Özgül
Mesudiye / ORDU.
Ocak 2022. Bir Gün Şiirleri -7
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.