- 417 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ÖYLE BİR ZAMAN İŞTE.!
HER CANLI DOĞAR, BÜYÜR, NASİBİNE DÜŞENİ YAŞAR VE BİR GÜN MUTLAKA SONSUZ YOLCULUĞUNA ÇIKMAK ÜZERE BU HAYATTA VAR OLAN BÜTÜN ZORLU VE GÜZEL YAŞANMIŞLIKLARINI, SORUMLULUKLARINI, SEVDİKLERİNİ VE SEVENLERİNİ BİLETİNİ ALMADAN, ÜCRETSİZ BİR ŞEKİLDE TERKEDİP GİDER. ŞUNU BİLMELİDİR HER İNSAN; DOĞA’NIN KANUNU’NUN DEĞİŞMEYECEĞİ GERÇEĞİ DOĞA VAROLDUĞU SÜRECE HEP AYNI KALACAKTIR. YAŞANAN, YAŞATILAN VEYAHUT İNSANLIĞA BİR ŞEKİLDE ZORBALIKLARLA, ADALETSİZLİKLERLE YAŞATILAN BÜTÜN GERÇEKLER, NEFİSLER KÖRELMEDİKÇE DEĞİŞMEYECEKTİR. HEP..! AMA HEP..! DEĞİŞSİN DİYE KİMİ ZAMAN İSYAN ETTİĞİMİZ, KİMİ ZAMAN DUA VE KİMİ ZAMAN DA BEDUA ETTİĞİMİZ BU DÜZEN BAŞINI ALIP GİDECEKTİR. TEK BİR AÇIKLAMASI VARDIR… O DA; YÜCE YARADANIN HER BİR KULUNU AYRI AYRI İMTİHANLARLA ADAPTE EDİP, SINAMAKTAN GEÇER. HER İNSAN KENDİ NESLİNE GÖRE YAŞAMIŞ OLDUĞU KÖTÜ ZAMANLARINI DEĞİL DE İYİ VE GÜZEL GEÇEN ZAMANLARINI YAD EDİYOR… “BU GÜN ARTIK YARINDAN İYİDİR, ESKİDEN DAHA GÜZELDİ, ESKİDEN OLSAYDI BÖYLE OLMAZDI, KEŞKE YİNE O ZAMANLARI YAŞAYABİLSEK, DEMELERİ BELKİ DE HEP BU SEBEPTEN. BAYRAMLAR GELDİĞİ ZAMAN AREFE GÜNLERİNDE ELBİSELERİMİZİ, PAPUÇLARIMIZI İÇİMİZİN İÇİMİZE BİR TÜRLÜ SIĞMADIĞI BİR MUTLULUKLA BAŞ UCUMUZA KOYDUĞUMUZ ÇOCUKLUKLARIMIZ VARDI BİZİM. BAYRAM NAMAZLARINDAN SONRA KABRİSTANDA YOLUMUZU GÖZLEYEN BU YALAN DÜNYAYA EBEDİYEN GÖZLERİNİ YUMMUŞ SEVDİKLERİMİZİ DE UNUTTURMAYAN VE ZAMAN ZAMAN HALEN TERBİYE EDEMEDİĞİMİZ YETİM KALMIŞ İNANÇLARIMIZ VEYAHUT. RÜZGAR VE FIRTINANIN ELLE TUTULAMAYACAĞINA VE FAKAT AYNI ZAMANDA SERİNLETİP SAVURA BİLECEĞİ GERÇEĞİ İLE SERİNLEYE BİLENLERE SELAM OLSUN DİYELİM.
DÜNYA MALI İLE, BİTİP TÜKENMEK BİLMEYEN GEÇİCİ HEVESLER UĞRUNA BİR DEĞİL İKİ OLSUN, ONUN DEĞİL BENİM OLSUN ZİHNİYETİ İLE YAŞAMAYI ÖYLECE SÜRDÜRMEK, KİMİ İÇİN UZUN, KİMİ İÇİN ÇOK KISA BİR SÜRE.. SEVİN SEVİLİN. KALPLERİNİZİ HER TÜRLÜ SERTLİKLERDEN VE KİBİRLERDEN TEMİZLEYE BİLMENİN DAHA DA HUZURLU ZAMANLAR GEÇİRE BİLECEĞİNİZE CANI GÖNÜLDEN İNANARAK YAŞAMANIN YOLLARINI KEŞFETME ARZUSU İLE GEÇİŞTİRMEYE BAKIN.
VE BEN ANLADIM Kİ; DAHA ÖNCE HİÇ ANLAM VEREMEDİĞİM BİR KAMYON YÜKÜ KADAR ANLAM TAŞIYAN YAŞANMIŞLIKLAR;
SEBEPSİZ YERE KENDİNİ YERDEN YERE VURMAYAN EN TERBİYE EDİCİ ZAMANLAR...
SEVGİLER, SAYGILAR MUTLULUK DOLU EN GÜZEL ZAMANLAR...
27.01.2022
FIRAT TEZER / MÜNHASIR...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.