- 418 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Unutulamaz zaman eziklikleridir.
Bazen özlediğindir ansızın fotoğrafı ile aklına karışır, sadece o anlık bir duruştur aslında.
Çoğu zaman düşlersin aslında görme umudu ile ki farlında olmadan geçmiş zamanın çoğul görüntüleridir düşleyerek yorgun düştüğün.
Unutamadığın yıllardır ardı ardına sıralanan ki geçmişin tüm yaprakları sararmış şekli ile ayaklarının altında ezilesi sessizliği ile bedensel direncin düşmeleridir aslında zamana bakamadan.
Nasıl bir özlemdir aslında başı sonu bilinmeyen zamanın içinde sarkaç gibi dönüşür anlar ve anılar.
Unutulamaz zaman eziklikleridir aslında an be an göz diplerinde anısı ile bakışlarının yoğunlaştırılan zamanın tükenmez kırbaç eziklikleridir bedensen direnç ile sarsılmaların atılır ortaya.
aslında sendin sevgili tüm yorgunluklarımı sarmalayan.
Oysa yaşanan zamanın bitmek bilmeyen hatırlanma zamanıdır sevginin dağılışlarını eziklikleri.
Ve garip bir hırsla haykırmak istediğindir dişlerinin arasında sıktığımız acılanma feryatları.
Oysa dünlerdi yarınlara özlemleri bitmeyesiye taşıyan.
ve bitmeyesiye çöreklenen iç girdaplardaki özlen tükenmeyişleridir arda kalan. düneler sevgi "sevdim " diye haykırma çabaları.
Mustafa yılmaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.