- 353 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Riya ve Din tacirliği,
Cumhuriyetin kadim değeri olan camiye ve kışlaya siyaset bulaştırmayın düsturunu fetö ile ne istedilerse verip terör elebaşını Amerika ya kaptıran takunyacı zihniyetin camileri ve bu camilere başkanlık eden din görevlisi kılıklı provokatörlerini iktidarın yönettiğini zannetmesi kadar zavallı bir kokuşmuşluk artık milleti camii önlerinde dilini kopartmakta tehdit edecek kadar şirazeden çıkmış durumda…
Ülkenin en sevilen sanatçısının dört beş yıllık şarkısını Hz Adem ve Hz Havva ya iftira olarak provöke eden kokuşmuş bir tacirin nasss var diye faiz haramdır diyen bir siyasetçiye nasss adı altında faizin havada takla atıp kul hakkının girmedik mahrem yeri bırakmayan faiz tefeciliğine makul ölçülerde faiz caiz dir diye fetva çıkarırken dinin kutsalları aklına gelmedi de şimdi mi geldi. Biz bu fitne ateşini fetöcülerden çok gördük. Hasret bitti de vuslata mı erdiniz…
Ülkenin hukukçularının televizyon kanallarında yapmayın etmeyin Ergenekon balyoz davalarında yaptınız yine aynı hataya düşmeyin diye yalvarmalarına kulaklarını tıkayıp hakikate gözlerini yuman gafil insanlar gürühu söyleyin bilelim sizi “bizim de ağırlığımız var” diye tehdit eden fetö kırıntıları ile hala iş görüyorsanız haberimiz olsun. Allah tövbeleri kabul edebilir ama hukuk devleti teröristlere yardım ve yataklık edenlere muhakkak hesabını sorar. Haa niyetiniz din devleti ise üç kağıtçı sahtekarları hilafet devleti kuracağız diye değnekci tutmayın. Nasss var deyin çıkarın kanunu… faizi nasıl indirdiyseniz şeriat devletini de bir kanunla çıkarırsınız…. Şimdi Müslüm Gürses in bir şarkısı vardı evvela hüdayı tanımış olmasaydım vallahi be güzel sen benim Allahım olurdun türünden Orhan Gencebay dan Ferdi Tayfur a bir külliyatı görmezden gelip minik serçe yi taşlamak hangi ahlaklı müslümanın işi olabilir…
Halkın gözünde yeriniz bellidir… Hakkın divanında da… Aklınızda tutun bu kadar ahlaksızlığınızla din görevlisi diye ortalıkta dolaşmayın zira biz islamı biliriz bilmeyenler bu kokuşmuşluğu islam zannetmesin….
YORUMLAR
İran'ın canı sıkılmış gazı kısmış gene ve bu ülkede elektrik doğalgaza bağımlı.Haliye gaz yok elektrik de yok ve OSB,'ne 3 gün elektrik verilmeyecek. Yani Sanayii 3 gün üretmeyecek, bu da domino etkisiyle bütün ekonomiyi sarsar bunun konuşulmasıni erk sahibi olsam ben istemezdim. Gider samanliğı ateşe verir dikkatleri oraya çekerdim.
şimdi biz cambaza bakmaya devam edelim, zira hiç bir şey göründüğü gibi değildir. Ha Allah tövbeleri kabul eder etmez takdir Allah'ın ama kul hakkını affetmez...Bakalım kulların sevdası nereye kadar.
sağlık ve Esenlikler dilerim