- 531 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
OKUMAK VE YAZMAK
Yetmiş beş yıllık düşünce ve fikir birikimimi topluma yansıtmak! İlim, irfan yolunda topluma hizmet etmek, hayırlara vesile olmak benim için çok harika bir duygu…
Yüce İslam’a hizmet etmek, sesimi çok geniş kitlelere duyurmak toplumun faydasına olan konularda yazdıklarımla insanlarımızın ufkunu açmak tarif edilmez bir duygudur.
Yazdığım eserleri yayınlamak, yazdığım senaryoları filim yaparrak belgesel programlar hazırlamak, döktüğüm o göz nuru emeği değerlendirmek, bana çok büyük huzur verecektir. Bunlar benim en çok istediğim şeylerdir.
Edebiyatı, edebi konuları çok seviyorum. Edebi konulardaki her çalışma, her emek takdire şayan bir durum. İnsanımızın ilgisini ve alakasını çeken konular, herkes gibi benimde ilgi alanım içine giren konulardır.
Şairlik ve yazarlık kutsal bir duygu. Bu duyguları yıllarca kalbim de ve gönlümde besleyip büyüttüm. Yazmak benim yaşama sebebim oldu. Yazmak öylesine güzel bir duygudur ki, insanı tefekküre yöneltiyor, mana alemine pencereler açıyor, bize insan olduğumuzu hatırlatıyor.
Okumak, araştırmak, tefekküre dalmak büyük bir ibadet. Vahyin ilk emri oku diye başlar. Kur’an’ın penceresinden maneviyat alemine dalınca huzuru ve mutluluğu yakalıyoruz
Asıl mesele, insanların dertlerini, duygularını, hissiyatını düşüncelsini, inançlarını dile getirmek milletimizin derdiyle dertlenmek eli kalem tutan herkesin boynuna borçtur.
İnanç değerlerimiz, kültürel faaliyetlerimiz, bilimsel alanda emek verip değerlendirmek, insanların o özüne ve ruhuna hitap etmek okumak ve yazmakla olur. Okumayan ve yazmayan insanların ufku kapalı olur. Bilgisiz insan toplum içinde etkisiz ve de yetersiz kalır. Okumak ve yazmak insan için çok önemlidir.
NAZIM TAŞTAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.