- 203 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Egocu İlahcı olamaz...Zekata aşık olamaz...fakirliğe aşka hakkın yok...
Egocu İlahcı olamaz...Zekata aşık olamaz...fakirliğe aşka hakkın yok...
Egocu İlahcı olamazsın...
Egocu İlahcı olamazsın...ego nedir...mi...Kur’anın yaşaklarından nefret etmemektir...emirlerine aşık olmamaktır...İşte ayet..." Onların çoğu ortak koşmadan Allah’a iman etmezler."(Yusuf/106)
Egocuların yüzünden İslam alemi geri kaldı...Şeriat ülkelerinin liderleri o ülkenin en zengini...Egosu için sömürüyor...hizmete aşka harcamıyor o malı makamı...egocu olmasaydı zekat aşığı olurdu...peygamberimiz zekat aşığıydı miras bırakmadı...
Egocu İlahcı olamaz...Şeriat yönetimini seçer mi egosu içindir ama seçimi...Rızacı olamaz egocu...Allah bunlara neden mi izin veriyor...şeytana izin vermiyor mu...şeytan da faydalı o liderler de faydalı ama ekmel faydalı ekmel takvalı olan zekat aşığıdır...cömertliğe aşıktı sahabenin zenginleri...Rahmana hadimliğe aşıktı...Faydasızı Allah var etmez...Şer hayra döndürülür...değilse esma sahibi şerre izin vermezdi...Müşrik kadar parayı sevmeyen şükürsüzdür...para ego için sevilirse iman yok olur...Sömürücü müşrikin parayı sevdiği kadar zekatçı parayı sevsin...Hak-batıl savaşının dengesi bozulur değilse...Zekat vermek için sev parayı hadi.Egocu İlahcı olamaz...Şirksiz inanamaz...Ben diyen İlahı razı edecek olan zekata hadim olmaz...
Evet...fakirliğe aşka hakkın yok...takvalıyım diyenin..imanlıyım diyenin çünkü sömürücüyle kavga parayla olur...düşmanın silahıyla silahlan der adl sıfatı... Adl sıfatına bağımlıdır külli irade...Zekat amacıyla parayı sevenlerdir sömürücülerin düşmanı...Hak-batıl savaşının iki tarafı bellidir...Parayı sömürücü kadar sevmeyen Rahman sıfatına hadim değildir muttaki değildir Allaha aşık değildir...Ebu zer eline geçen maddiyatı dere gibiydi ağaçlara ulaştırdı... Takva fakirlikte arama...zekatta ara der Kur’an...Allah parayı değil fakirliği sevdirir ...Zekata aşık olmayana...hakketmiyor çünkü o Rahmana hadimliği seçmemiştir ...Takvayı zekat aşkında aramalıydı oysa...çünkü sömürücülerle savaşı vardı...ezicilerle savaşı vardı...Habilin dini ego için öldürmeyi bile RAHMAN sıfatına aykırılık sayar...Ben egom için değil tek Allah için öldürürüm dedi Kabile kardeşine...sömürü için öldürücüdür Kabiller hırsızlık için öldürür kabilin dini böyle...ahir zamanda bir gün gelecek insanlar ya sömürü için öldürecek yada zekat için...Adl sıfatlıdır Allah hakkedene zekat için öldürme hırsı azmi verecek Takvalı kim mi zekat aşkıyla öldüren...Egoculuğu da hakkedene verecektir...işte ayet..."Fakat âlemlerin rabbi Allah dilemedikçe siz (hiçbir şey) dileyemezsiniz!"(Tekvir/28)Adl sıfatı egocuya zekat aşkı vermez...hakkı savunduğunu sananlar zekat aşkından mahrumlar günümüzde...Oruç uçkuru mideyi tavaftan kurtarıcıdır...zekat aşkı takvadır...oruç tut silah sanayi için para vakfet...takva bu...egosuzluktur takva...müşriksin takvan ekmel değil...Her farz aşık olacağın şeydir Aşkullah yani takva farzlara aşkın derecesindedir...haramlardan kaçış derecesindedir...Ev kredisi haram diyeni takvalıdır sanma...ev al ver aşk ve takva tek bu...Kur’an aşın varsa emirlerine neden aşkın eksik...nehiylerinden nefretin neden eksik...Takvan... esmaya hadim eylemlere hallere fikirlere duygulara aşkın kadardır...
Egocu İlahcı olamaz...
Evet...işte ayetin tefsirinden bir örnek...:İnsanların çoğu, göklerdeki ve yerdeki delilleri ibret gözüyle incelemedikleri ve akıllarını doğru kullanmadıkları için, Allah’ın varlığını kabul ettikleri halde O’na çeşitli yollarla ortak koşarlar. Nitekim Câhiliye döneminde Arabistan halkı da Allah’a inanmakla birlikte (Lokmân 31/25) çeşitli şekillerde O’na ortak koşuyorlardı. Meselâ, bazı putperest Araplar meleklerin Allah’ın kızları olduğuna inanırken (Nahl 14/57), bir kısmı da kendilerini tanrıya yaklaştırsınlar diye putlara tapıyorlardı (Zümer 39/3). Hıristiyanlar, Hz. Îsâ’nın Allah’ın oğlu olduğunu iddia ederken, yahudilerin bir kısmı, “Üzeyir Allah’ın oğludur” diyorlardı (Tevbe 10/30). Ayrıca cinleri Allah’a ortak koşanlar da vardı (En‘âm 6/100)...Kaynak : Kur’an Yolu Tefsiri Cilt: 3 Sayfa: 261...
"Namaz dinin direğidir" dedik.namazı putlaştırdık...dinin direği egoyu yok etmektir...Peygamberin çoğu devlet kuramadı...El Galib sıfatına hakkıyla hadim olamadılar ama peygamberler ...egoyla savaşdır kıymetlilik ölçüsü...İmandır...İhlastır...Esmaya her peygamber imkanı ölçüsünde hadim oldu ama hepsi kıymetli...Vatana hadimlik ölçüdür deme...İnsanların karnını doyurmak ölçüdür deme...Kur’andaki şu emir ölçüdür deme...dinin direği egosuzlukderecesidir...Her peygamber teknolojiye hadim mi oldu ama imkan verildi de mi olmadı...Dinin direği egosuzluktur...vatan aşkıdır insana aşktır...hümanistliktir deme...ölçü tek tevbedir ölçü egodan Allaha tevbe ölçü bu tek ölçü bu...peygamberleri ekmelleştiren hal bu haldir...Oruç uçkurdan mideden bağımsızlaştırmalı ...tevbedir ölçü tevben var mı Allahı arayıştır tevbe...esmaya hadimliğe aşktır tevbe...Hz Ademi tevbe kıymetlendirdi...Dinin direği tevbedir Allahı arayıştır ama tevbe...
Egocu İlahcı olamaz...Zekata aşık olamaz...maldan candan evlattan geçemez ırkından da geçemez Allah için...O der benim putum üstün öteki diğer benim putum üstün...biri der benim namazın çok öbürü der orucum çok ama tevbe mi Allahı arayış mı uçkurdan mideden bağımsız olmayan hicrete aşık olabilir mi...Kur’an emirlerine aşktır takva ve şirksizlik tevbeden kaç peygamber kurtarır beni de..şeyhim kurtarır de...müşriksin TEVBE dir bu diinin direği...egosuzluktur bu dinin direği...peygamber sevgis dinin direğidir sanma...Tevbedir ilahi dinin direği..Kilise hz İsaya tevbe etti...ama Allaha tevbedir ilahi dinin direği...
Evet...Egocu İlahcı olamaz...
İşte ayet..."Allah, kendisine ortak koşulmasını asla bağışlamaz; bundan başka günahları, dilediği kimse için bağışlar. Allah’a ortak koşan kimse büyük bir günah ile iftira etmiş olur.(Nisâ 48)
Egocu İlahcı olamaz...
Tavuk buyday toplar gibi secden...bu mu dinin direği...egoya bağın kopmalı namazla oruçla Hac ne mi Allahı tavaftır kabeyi değil...Allaha bağımlılıktır...egoyu koparıp atmaktır...eylemlerinin merkezi hallerinin merkezi kaynağı fikirlerinin merkezi duygularının merkezi kaynağı Allah mı egon mu...Hac şeytanını taşlamandır...şeytanı değil...şeytan uzakta füzeyle vurmuyor seni...egoyu yok edersen şeytan İstanbul surlarına tırmanamaz...sen surlar örmezsen egonla arana yıkmazsan ego putunu o binlerce puta ana olur...Dini direği "La ilahe illalahtır..."Allahı arayıştır...miraçtır tavaftır Allahı...Tavaf ettin kabeyi içinde ego var...Şöhret için çıkar için geldin kabeye...
Egocu İlahcı olamaz...İki kıblelisin..iki ilahlısın geri kaldık habilin dininden olamadığımız için...Kurbanı kabul olmaz Kabilin egolunun yani...
Evet..Egocu İlahcı olamaz...Rızacı olamaz...zekata aşık olamaz...fakirliği kutsal sanar...sömürücüyle savaşı da yoktur...sömürücünün yan kuruluşudur onun dini...habilin dini nemi..."egom için öldürmem"dedi habil ama Allah için öldürürüm...kan dökmem dedi sanma...hz Peygamber kan döktü habilin dinine ters mi düştü...Sömürücülerle zekat düşmanlarıyla savaştı hz Ebu bekirde zekat düşmanlarıyla savaştı...kan dök zekat düşmanlarının kanı dök der asrı saadet bir ayna akıl bize...asrı saadet de bir öğretmen bize...
Egocu İlahcı olamazsın...Egondan tevbe et...dünya cennet olur egocularla savaş kilise havra cami hepsi egocu günümüzde...şeriat ülkelerinin liderleri en egocu kişiler...Küreselcilere rüşvet vererek tahtllarını sağlamlaştırıyorla..kilise de tahtını sağlamlaştırmak için oğul hilesi uydurdu..havra Irkım seçkin ırk uydurmasını yaptı egocular hepsi...egocularla hz Musa kavga etti Musaya asa veren sana da asa verir..hz İbrahimi yakmayan ateş günümüzün ibrahimlerini de yakmaz...Habiller egocuları öldürür...Habilin dini ne mi...Uçkurum için öldürmem demektir..hz Ali bir savaşta yüzüne tüküreni öldürmedi...Yavuzla şah ismailin atışmasını hatırla...Çaldıranda neden çatıştı...Kerbela çatışmasında hz Hüseyin kısas için öldürdü...Habilin dini ne mi hz Ebu bekir halife seçildi hz Ali biat etti...işte ego için kavga yok habilin dininde...Arablar Osmanlıdan Kur’andan uzaklaşıldı mazetiyle uzaklaştılar ama şimdiki liderleri ümmetçi mi...Tefrikacı mı...hileci mi samimi ve ihlaslılardan mı...
Ey Egocu İlahcı olamazsın eksik kalırsın sınıfta kalırsın ekmel aşka eremezsin ekmel ilme de...kavga et taşla egonu...Ey Kabil taşı egona at...Kardeşin Habile atarsın değilse...Egosunu taşlamayan müslümanlar işte günümüzde birbirini boğazlıyor...Taş neye yaratıldı Kabilin elinden çal o taşı habil gibi olursun...kerbela ilk Kabil-Habil arasında yaşandı...yezit kabildir...seçimi o kazandı ama hz Adem kabilden aldı o kazandığı gücü..emevilerden de Abbasiler aldı o taşı...yani kabilin elinden taşı al...cihad budur...Habil de hz Hüseyin gibi şehid oldu...Kısasa asi değil Habil...sömürenden hakkını al...der ilahi kural RAHMAN sıfatı bu emri verir Habil bu görevden kaçamaz...ama gücü yetmedi Kabilden taşı almaya barış istedi ama barış kerbelada da gerçekleşemedi...şartlar hz Hüeyine uymadı ve kıtali seçti hz Hüseyin Habilde aynı hikayeyi yaşadı...değilse Habilin dinin ne...sorusuna doğru cevap vermemiş olursun...Kan dökmem demedi Habil egom için dökmem dedi ama Kabil taht için kan dökerim dedi...Kilise de taht için hileyi caiz görürüm dedi...başka yorumu yok ..Havra da taht için öldürürüm dedi...biat edilme şartları oluşmadı Kabille-Habil arasında da hz Hüseyin -Yezit arasında da...şartlar kavgayı seçtirdi hz Hüseyine de Habile de...Taht kavgalarıyla kavga edilmedikçe sömürü devam eder...kul hakkı çiğnenmiş olur...Habil sömürücüyle savaşmam demez...Kan dökmem de demez...ama galiblik Kabilin oldu...ilk Kerbeladır o...Kavgasız şehitlik değil o gün yaşanan da...bütün kerbelalarda Habiller kavgadan kaçarlar...Egomuz içindir sanarlar bu kavgayı ama sömürücüyle zekat düşmanıyla hz Ebu bekir de savaştı...Habilde savaştı...Kabil bir bahçe çevirmişti...sömürücüydü...Ülkeler sınırlar çizmiş günümüzde de...ama egocular kanunları yönlendirerek yine sömürüyorlar...zamcıları Kabil ...say..Kabil Allah demeyen biri değil..şeytan bile Allah demeyen biri değil...egocu ve ilahlı ikili üçlü inanıştalar...
Evet...Faiz RAHMAN sıfatına asiliktir savaştır.ama zam atı arsız faiz eşek hızındaysa önce zamcılarla savaş.der RAHMAN sıfatı.Zamcı zalim...
Evet...Faiz mi zam mı sömürüdür.zamdaha büyük sömürü.Müşrikten faiz al ama zamcı tüccarı kazandırma...ilk görevin zamcılarla savaş öncele
Evet...Kul hakkı ne mi..yaradılan diğerinden zarar görmemeli der RAHMAN sıfatı.sömürme-sömürülme ilkesi Rahman sıfatına hadimlik.Asi olma
Evet...Faiz mi haram ticeret mi..el cevap:Ticaret daha haram...Banka faiziyle yağ alsaydım karlıydım...zamcı tüccar faizci bankadan şerli...
Kur’an "Tarih tekerrürdür...der zaten esma sudur ediyor...muhalefetsiz mezheb yok..tarikat da yok...Cihan harpleri iki kutuplu kıldı günümüzde de...dünyayı sanki Kabil habil...yezid-hz Hüseyin...Muhalefetsiz ülke de yok...bütün ülkelerde muhalifleri destekleyen ülkeler veya ülkelerin partileri var...En düşman iki ülkede bile ortak kanunları isteyen hak ehli var Habil var yani...Demokrasi kansız kavganın adı ama Ülkemizde Amerika darbeler yaptırdı...terörü de destekliyor...Kimse yalnız değil hiç bir ülkede artık dünya bir avuç oldu ileşimdeki gelişimle...sömürenlerle sömürülenler arasında kavga hep var...ama taş yani kanunlar Kabilin eelinde olunca habiller susmuşlar hz Hüseyinler kerbelalarda şehit edilmişler...Halifelik devri kısa sürdü...Yakubun da oğullarının dostluğu kısa sürdü...hz Ademin oğullarının da dostluğu kısa sürdü...der Tarih ve nakil akıl...Ey Egocu İlahcı olamazsın eksik kalırsın sınıfta kalırsın ekmel aşka eremezsin ekmel ilme de...kavga et taşla egonu...Ey Kabil taşı egona at...Kardeşin Habile atarsın değilse...Egosunu taşlamayan müslümanlar işte günümüzde birbirini boğazlıyor...Taş neye yaratıldı Kabilin elinden çal o taşı habil gibi olursun...kerbela ilk Kabil-Habil arasında yaşandı...
"Tarih tekerrürdür..."Ey Egocu İlahcı olamazsın eksik kalırsın sınıfta kalırsın ekmel aşka eremezsin ekmel ilme de...kavga et taşla egonu...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.