- 569 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
SÖYLEŞİ
Selamünaleyküm; merhaba şair meslektaşım. Yorum yapmıyorum diye sitem etmekte çok haklısınız. Hakkınızı helal ediniz... Sizden başka beş şair arkadaş daha sitemde bulundu...
İlkokul talebesi iken yazmaya başladım, Ortaokul da iken şiirlerim ve yazılarım basında neşredilmeye başladı. 60 yıldır hiç bıkmadan usanmadan yazıyorum...
Yaşım 75 oldu... Otuz binden fazla şiir, otuzdan fazla eser yazmışım... Yazdıklarım Yunus divanını geçti... Görsel basında 35 yıl, 15 gazete ve dergide köşe yazarlığı yaptım.
Dört yıl KONTV de Edebiyat ve Kültür Dünyamız programı mı yaptım... 10 yıldır da sosyal medya da beş yüz yerde şiirlerim neşrediliyor. Dünyanın her tarafından milyondan fazla takip cim var. Şiirlerim çok büyük ilgi gördü... Takipçilerime bile cevap yazamıyorum, buna ne zaman ne de im kan var.
Yazdıklarımdan dolayı otuzdan fazla mahkeme huzuruna çıktım. Hv. K. K. lığı askeri mahkemesi rütbemin sökülmesine, dokuz ay hapsime, Ordudan ihracıma karar verdi. Askeri Yargıtay kararı bozdu berat ettim.
60 yıldır yazdım, 60 kuruş telif hakkı ödenmedi, Müslümanım diyenler kul hakkına riayet etmiyorlar. Onlara hakkımı helal etmiyorum, O Mahkemeyi Kübra da hesaplaşacağız...
Günde üç dört saat uyuyorum... 16 saat okuyorum, yazıyorum... Yayın evine kitap hazırlıyorum. Ölüp gitmeden kitaplarımın neşredilmesini çok istiyorum. Ömrümün sonuna gelmişim, bu dünyadan bir beklentim yok!..
Her gün yayınlanan 100 şiiri okumak istiyorum, fakat zaman bulamıyorum. Yorum yazmaya da zaman bulamıyorum. Yorum yazanlar da kopyala yapıştır hep aynı sözcükler yazıyorlar, oldukça sıkıcı buluyorum... Her yorum değişik olmalı ona da zaman yetmez. Onun için es geçiyorum. Her gün yayınlanan 100 şiirin tamamını bir defa olsun okuyamadım, arada bir göz atıyorum…
Saygıdeğer muhterem dostum, şair arkadaşım, başını ağrıttım hakkını helal et!.. Hoş kal, hoşça kal, selam ve dua ile Allah’a emanet olunuz!.. Selamlar...
Bundan böyle fırsat buldukça yorum yazmaya çalışacağım…
NAZIM TAŞTAN
Hava Kuvvetlerinden Emekli Asker
Emekli Hava Füze Astsubay
Şair, Yazar, araştırmacı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.