- 206 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Cehaleti kutsamak ne mi...Vehhabdır Allah...de
Cehaleti kutsamak ne mi...Vehhabdır Allah...de
Cehaleti kutsuyorsun...Müşrik esmayı örter...adl sıfatını tek kapı snar müşrik ama Allah VAHHABDIR LATİFTİR der Kur’an...Hz Yahyayı ağaç korumaz... Vehhab sıfatı Latif sıfatı kapanırsa adl kapısı yetmez...Titanik battı...Batarken adl sıfatına hadimlik yetersizidr dedi siz duydunuz mu bilmem ama ben duydum...28 şutaçılar bin yıllık ömür biçtiler hareketlerine ama beş yıl yetti...işte Hz Yusufu kuyu boğmaz.sevr mağarası değil Vehhab sıfatı latif sıfatı adl sıfatı ile korundu peygamberimiz diyorum ben .tarihe sağırsın ey adl sıfatı tek kapıdır diyen...Corona için ilaç aşı üretmek yeterli mi...Latif sıfatı ihlaslıyı korumaz mı diyorsun...hz İbrahimi ateş yakmadı...
Evet...Hz İbrahim olanı Nemrut mağlup eder ama ateş yakamaz...Nemrudu da sinek mağlup eder ve ateş yakar...Fark burada...Allah Hakimdir...
Cehaleti kutsuyorsun... Adl sıfatının gereğini yapalım ama tek kapı adl sıfatı değil...işte günümüzde ülkenin şartları belli Nato sömürmek istiyor bizi ve ordumuzu kullanmak istedi bu amaç için..Siyasilerimizi de.Rusya gel diyor şimdi bize.yüz yıldan beri...
Şu ezanlar şu selalar hurmetine ülkemizi koru diye dua etmeyelim mi...adl sıfatı yetmedi hz Yahyaya...ama çocuk olan yusuf kuyuda boğulmadı...masal değil bunlar...tarihte binlerce benzeri var bu kıssaların...
Cehaleti kutsamak ne mi...Vehhabdır Allah...
Cehaleti kutsuyorsun...Derenin içine ev yapan selin zararını hak ediyor ama koruyan Allah korur mu korur...Allahın gücüne sınır koyma...adl sıfatına hadim oldu peygamberimiz sevr mağarasına girdi...ama o mağara değildi sadece onu koruyan ...yani VEHHAB sıfatı da var Latif sıfatı da var Allahın diyeni kınama...Cehaleti kutsayan sensin esmayı örten sensin müşrikin eksiktir ilmi tarihde vuku bulan olayları izah mümkün değil...Amerika iç savaş tehlikesi yaşıyor...silahların çokluğu korumaya yetmiyor...El Galib tek Allah...
Cehaleti kutsuyorsun...Şerleri hayra tebdileder Allah...Hz Musaya yol verdideniz...masal mı bu...tarih binlerce benzerini sergiliyor...Kısacık ömürde nelere şahid olmadık ki...uçuruma yuvarlana bir yolcu otobüsünün camından fırlyan kundaktaki bebek bir ağacın dalına takılınca kurtulmuştu...Kurtaran Allah kurtarıyor...cehaleti kutsamak sizinki ey müşrik çalışmayı tanrılaştırdın sen...
Cehaleti kutsamak ne mi...Vehhabdır Allah...ve Latiftir...de
Cehaleti kutsuyorsun...Malazgirt savaşında Alpaslanın ordusu az değil miydi...camilerde cuma günü yapılan duaların da payı var o zaferde...Fatih toplar döktürdü ama Akşemseddin dua etti...duanın da payı var o savaşta...yeşil sarıklılar Çanakkaleyi geçilmez yaptı...Seyit onbaşı 250 kiloluk mermiyi nasıl kaldırdı...melek yardımı yok mu...Bedir de melek yardımı var diyor Kur’an...
Cehaleti kutsuyorsun...Eksik ilmi müşrik seçer...ahireti örter...İlahi dinin mutisi esmayı örtmez ama örten ilahiyatçılar çoğaldı...Adl sıfatına hadimliği terk ediyor muskayı yeterli görüyor...Hz Yahya ağaca saklandı yetmedi ...peygamber de olsan eksik ilimli olursun der Kur’an...ama eleştiri hz Peygamberimizi de eleştirdi amaya yüz çevirme dedi Kur’an ile yüce Allah ...İnsan ekmel ilimli değildir ama tevbe var...cehaleti kutsama yok tevbesiz oldu şeytan yani cehaleti şeytan kutsar der Kur’an...deneye deneye doğru bulunur...aılar doğruya yönlendirir ilahi dini arayanı...Irkçılık mikrobunu öldüren savunma silhı bulmadıkça...hızlı terakkimiz mümkün değil...cahilliği kimler kutsuyor gayet belli...Koca Osmanlı yıkıldı hala bu acı ırkçılığa savaş açmamıza yetmeyecek mi...AB kurdu kilise ırkları...cami hala bu engelle bu zincirlerle uçarım sanıyor neden...Tevbesizler uçma deneye deneye yanıla yanıla doğruyu bulmalıyız ...tevbemizi bozsak da tevbeye sarılmalıyız...Tevbeliye cahilliği kutsuyorsun deme...bir kaç kez yanılır ama doğruyu arayan bulur..."arayan belasını arayan mevlasını" demişler...aramaya devam..tevbeye devam...cehaleti kutsayan tarihden ders çıkartmayam tarihe masal gözüyle bakanlardır...tarih öğretmendir...masal anlatmaz...tecrübe öğretir...egosuna hadim olanlar ırkçılıkla övünür...Hele şu günümüz dünyasında ırkçılık mümkün mü böl-yut politikasındayken üç süper güç...dünya beşten büyük deme zamanıdır zaman...
Cehaleti kutsamak ne mi...Vehhabdır Allah...de...
Cehaleti kutsuyorsun..Bertrand Russel şöyle diyor..."Işık ver karanlık kendiliğinden dağılır"Kur’an doğru anlaşılırsa delildir ancak evet...Kur’an delil değildir.tefsir delildir.egosuz aklın ürünü delildir,sadece.Nasihtir tefsir...ayeti hadisi icmayı kıyası mansuh eder...eğer Kur’an delil olsa ilahiyatçıları bir ağız olmuş görürdük...esmaya ayna akıl...ancak tefsire ulaşabiliyor...egolu akıl haka değil şeytaniliğe hadim...hz Ademi cennetten çıkardı şeytan...Vahiy bile yetmiyor şeytanın hilesini çözmezsek egocu olursak...Allahtan gayrıya aşıksak bunun cezasıdır bu .hz Adem sonsuzluk dedi ve mağlup oldu...Rıza de..Kur’an sadece rıza amaçlılara şifa verir...ve rehberlik eder...yani tek onlara delillik yapar diğerleri buzlu yoldadır...Egocu buzlu yolda bir otobüstür...soför Kur’an bile olsa o yoldan çıkabilir...Kur’an onları yolda sabit tutmaya yetmez...Kabili vahiy korudu mu hz Yakubun çocuklarını da...Kardeşliğe aşık olmayan egocu olan vahyi kendine yontar...Egocu ırkçı ilahi ikilemiş her insan vahiyden sapar...işte Arap liderleri...halka şeriat uyguluyorlar amaçları ülkelerini egolarına hadim etmek...Kabil de bahçe çevirmişti...
Cehaleti kutsuyorsun...Evet...Kur’an da bir aynadır.egocu akıl da Kur’an delil değil.yaratılan ayna.ego karanlıktır kirdir sadece.Aynaya öfke yanlış egoya ol...
Cehaleti kutsuyorsun...Evet...Şeytan Allahı tesbih eder mi eder...ama eksiktir tesbihi...Müşrik öğretmenimizdir...Paraya müşrikten az şükretmemeyi...öğretir
Cehaleti kutsuyorsun...Esmayı dille zikreden eylemlerini hallerini duygularını fikirlerini... konuştur onlar da esmayı ziretsinler...Şehadet olsun ömrün
Esmaya uyumlu olsun ahlakın.ilkelerin prensiplerin..Hedefle bunu öğren öğret eğit kendini ve sorumlu olduklarını Kur’anın özeti bu..
Cehaleti kutsuyorsun...Asrı saadet aynadır...ama Kur’anı asra konuşturmalıyız.her ırka her bölgeye konuşturmalıyız..her mesleği her tip hayatı inşaetmeli...
Oku,yani esmayla eğit nefsini ,sorumlu olduklarını..Gafil olma ne indirdiğim kitaptan nede evren kitabından.arif ol..aşık ol.Hiçol..
Cehaleti kutsuyorsun...Mal emanetse...neden zekat vermiyorsun...can emanetse ,neden şehit olamıyorun...Hiç isen secde et.isteklerin put değilse oruç tut.
Kur’anda esma konuşmuş...Esmayı fikrinde halinde konuştur.fikrin sınırsız ilimden pay alsın Esma görülsün hz Ömerin hali adaletti
Cehaleti kutsuyorsun...Düşmanından güçlü olmaya mecbursun,azla yetinme bu bir koşu
Cehaleti kutsuyorsun...hatta papağansın ...ey tebliğci... Russel şöyle diyor...“Dünyanın sorunu bilgililer hep kuşku içindeyken, cahillerin küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”
Cehaleti kutsuyorsun..cehaletin kutsandığı bir ortamda bilgi cesaretini kaybeder...çoğunluğa rağmen yanlışa yanlış de...esmaya ayna bir akıl mihengin olsun...ve ilmi hz Ademle başlat Kindi örneğin olsun...
Cehaleti kutsuyorsun..Nefsi kurban nedir mi...egosuz olmaktır...ikiliktedir egocu Allah ve ben...şehit egosundan geçendir...serden geçendir...malım deme...emanet de...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.