- 410 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Gözlem
Neden müslüman ülkeleri gelişmiyor?
*Neden imkanı olan babalar kızlarını okula göndermeyi becermiyor?
*Düşünün 4.000 bin metre dünyanın en yüksek dağlık bölgesinde oturan bir toplum geçimini sağlamak için kız çocuklarına erkek mesleği olan marangozluğu öğretmiş?
*Neden müslüman ülkeler kız çocuklarını mal gibi görüyor?
*Neden ABD VE AB ülkelerine giden müslüman aileler çocuklarını kız erkek ayırmadan okutabiliyor?
*Neden müslüman ülkeler çok fakir?
*Müslüman ülkelerde neden demokrasi yok?
*Müslüman ülkelerde neden baskı ve yasaklar var,bu kimin ve kimlerin işine yarıyor?
*Neden siyasiler dini siyasetle kirletiyorlar?
*Dini siyasete alet edenler neden aydınlanmış bir halka ve ülkeye düşman?
*Tam bağımsız bir ülkede yaşayan halk baskı ve yasaklara neden tepkili?
*Hak hukuk ve adaletsiz bir müslüman ülkesinde halk neden bağımsızlık için tek ses olmuyor?
*Bütün müslüman ülkelerinde cinsiyet ayırımı yapmayan,eşit bir toplum neden yok?
*Emperyalizm olmadan müslüman ülkeller gelişmiyor mu, gelişmeyi becermiyor mu?
*Müslüman bir ülkede eğitim seviyesi düşükse,hak arama düşük olur mu?
*Müslümanlar neden çağdaşlaşmaya yabancı,bu kimin işine yarıyor?
*Müslüman ülkelerin gelişmesini istemeyen emperyalizm ülkeleri mi,neden?
*Neden bu kadar çok müslüman terörist var,bunlar yaşadıkları ülkenin gelişmesine engel mi?
*Tam bağımsız bir ülkenin bölünüp parçalanması kimin işine yarıyor,halk neden suskun??
*Baskı ve yasak altında yaşayan halkın güvenliği var mı?
*..Her ülkenin gençliği neden suskun, bağımsız ülkelerin parçalanması kimin işine yarıyor?...
17 Ocak 2021/Senem Hayriye Aygül.