- 430 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kulübede ki Bu Ben Değil miyim? 1.Bölüm
Bu hikâyeye nasıl başlayayım yola çıkarak mı? Yoksa yoldan gelen birisinin gözünden mi anlatayım seçemedim! En iyisi yolculuğa çıkarak başlayayım ben. Bu çıkmak öyle çat kapı çıkmalara benzemez, kendinden çıkarak yeni bir kendine doğru çıkmaya benzer ki bu da her zaman olmaz bilirim. Yoksa her çıkma buna benzemiş olsaydı şimdi dünyada cenneti yaşıyor olacaktık ki baktıkça bunu da göremiyoruz maalesef! Gidiyorum kendimi geride bırakarak yeni bir kendimi bulmak için, yollar ıssız hiç giden yok sanki asırlar öncesinden gidenlerden sonra! Yolları dikenler kaplamış geçilmiyor anlaşılan o ki giden yok uzun zamandır. Dikenleri ayıklaya ayıklaya içimdeki dikenleri sanki temizledim içimi tertemiz ettim kalmadı hiç diken bu güne nasipmiş, buna da şükür. Saatler sonra bir dağın başında bir kulübe, içinde bir canlı yaşayan var mıdır diye sevinçle yaklaştım çaldım kapısını açan yok. Kapıyı açacağım dam açılacak bir kulpu mekanizması da yok! Eskide olsa açılacak bir kolu olurdu. Şaşırdım o şaşkınlık içinde bir ses dudum fakat nereden geldiğini de bulamadım!
-Bu kapı dışarıdan açılmaz içeriden açılır.
Kulak verdim kulübeden mi geliyor diye, muhakkak ki içeriden geliyordur.
Ben şaşkınlık içinde.
-İçeriden açılıyorsa açar mısınız? Ben yolda kalmış aç susuz bir yolcuyum, beni misafir eder misiniz?
-Bize misafiri gönderen hak Mevla ise başım gözüm üstüne.
Ben kendi içimde bu şaşkınlık dolu anın içinde bu yolculuğum ve misafirliğimin sonucunda kendimi aydınlatıcı gelişmelere, duyguların akışını seyretmeme, bilemediğim içimde saklı duran en derindeki sırlarımı açığa çıkarmama vesile olmasını istiyorum. İstiyorum da nasipte varsa olur. Kapı içten usulca gıcırdayarak açıldı. İçeriye adım attım kimse yok, şaşkınım! Duyguların açıkça ifade edilememesinin anındayım! Olumlu düşünme, içimdeki o masum çocuğu iyileştirmek için belki birisini ararken kimsecikler yoktu. Oysa ben bu anda geçmişimdeki yaraları bir muhabbetle eşeleyerek yeni bir beni bularak gün yüzüne çıkarma gibi şeyler beklerken, yine mi hayal kırıklığı yaşadım acaba?
Mehmet Aluç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.