TÜRK SIHASI VE YAPAY ZEKA ÜZERİNE ALAMANYA(ALMANYA!
TÜRK SIHASI VE YAPAY ZEKA ÜZERİNE ALAMANYA!...
Türk savunma sanayiinin yerli İnsansız Hava Aracı (İHA) ve Silahlı İnsansız Hava Aracı (SİHA) üretiminde yıllardır hız kesmeden artan başarısı, uluslararasında ses getirmeye devam ediyor.
Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın girişimleriyle savunma sanayiine damga vuran Türk SİHA’larının özellikle Suriye’de, Irak’ta, Libya’da ve Azerbaycan’daki başarısı, dünya ülkelerinin sipariş talepleriyle sonuçlandı.
ALMANYA’NIN YASAKLANSIN ÇAĞRISI
Ancak Türkiye’nin bu başarısı Almanya’da rahatsızlığa neden oldu. Ülkenin ileri gelen gazetelerinden Handelsblatt de, bu konuyu manşetine taşıdı.
Handelsblatt, haberindeki manşet kapağında Türk SİHA’larıyla birlikte Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı kullanarak, "Katil robotlar gerçek oluyor" başlığını attı.
"DURDURMALIYIZ"
Haberin içeriğinde Türk SİHA’larında kullanılan yapay zeka teknolojisinin yasaklanması gerektiği vurgusu yapılırken Türkiye’nin uzun süredir bu teknolojiyi kullandığına yer verildi.
Oysa, hem 2018 de hemde Ağustos ayında 2019 da Berlin’de düzenlenen Almanya-Türkiye Yapay Zeka Konferası’nda iki ülkenin yapay zeka araştırmaları alanında yoğun işbirliğine gidecekleri açıklanmıştı . Ya şimdi ne oldu da Türkiye’nin aleyhine baskı altına almak istiyorsunuz.Hem Kitle iletişim araçlarınızla hemde devlet açıklamalarınızla baskı altına alıyorsunuz.
Sizi gidi sizi demezler mi.
Yoksa Avrupa’nın göbeğinde daha dün Arnavutluk’ta Camî açılışına belirtildiği gibi verilen mesajlardan, daha önceden de Macaristan’ın el birliği ile kurulması sağlanan ekonomik-sosyokültürel e iletişimde birlikten mi çekiniyorsunuz.
Yoksa Türk sıhalarından mı korkuyorsunuz. Korkmayın-korkmayın.Daha dün Karabağda nasıl sorununu çözdüyse…korkma Avrupa’da da sizin de sorunlarınızı çözer.Onun için boşuna tasalanma Alamanya…ve Alamanya uzantıları ey!Fransa ve Avrupa’nın şımarık çocuğu e daha dün Osmanlı TE’basına ait olan zevzek Yunanıstan.
O işler artık geçti..onlar geride kaldı.Sizler eski zamanı mı zanneiyorsunuz.Halk a bilinçlendi artık.Hem sizin halkınızda biliyor öyle zamansız ve ödlek ötüşleriniz…öyle Türkiye ‘ye artık kolay kolay kefen biçemeyeceksiniz artık.
Siz eğil miydiniz gobut gemilerinizi bize sokup, bizi de sizden ettiniz.Siz değil misiniz bizi sanki bizim komutanlarımız yokmuş gibi komuta ettiniz.Hem Çanakkale savaşlarında…Çanakkale savaşları diyorum çünkü, bazı cephelerde komuta ettiniz .Biz bunları da biliyoruz.Nankör da değiliz.Ama zaman zaman da arkadan urdunuz.Vurdunuz Yunaistan’ı korumakla a meşgul oldunuz.1.Dünya ve 2. Dünya Savaşını başlattınız ama silahsız kaldınız….onun için silzh üretseniz de kimseye kullanamaz duruma düştünüz.El altından da bize verdiniz ama bizim denetimimizde dediniz.
Şimdi o işler de bişey yaramadı.Onun için hem sıha üretmemize hem yapay Zeka düzeyinde yüksek irtifada uçmamızı kıskandınız.Ve neredeyse odunuz kopacak.Kopsun ulan….bize az çektirmediniz.Sizi gidi sizi.
NOT: Teröristlerin İHA ve SİHA korkusu: Saklanmak için özel başlık kullandıkları ortaya çıktı
Muş’ta terör örgütü PKK/KCK’ya yönelik düzenlenen operasyonda, mühimmat ve yaşam malzemesi ele geçirildi. ’Eren- 4’ Operasyonu kapsamında ele geçirilen malzemeler içerisinde PKK’lı teröristlerin İHA ve SİHA’lardan korunmak amacıyla metal başlık kullandıkları da ortaya çıktı.
Daha önceden de Kalanşikofları da batılı ülkeler vermemişmiydi yoksa…Bizler Rus silahı sanıyorduk.Evet Rus silahı ancak PKK’lıların elindekiler büyük bir çoğunluğu sözde gelişmiş ülke diye bildiğimiz Başta Amerika olmak üzere Arupa ülkelerinden Fransa öncelikli,Hollanda-Belçika- gibi bazı İskandına ülkeleri ve Almanya da buna katılmıştır.Bunların taşören fırmalarıyla PKK’ya verilmiştir.Hatta 1990’yıllarında Almanya’Leopar tankları için bizum silahlarımızı PKK üzerinde kullanamazsunuz… diye de tehditlere bulunmuştur. Fransa ise öteden beri PKK ve Ermeni Terörünü (Orly katlıamı ve Büyük Elçiliklerimizde öldürülmeleri nedeniyle)PKK’ yı de desteklediği biliniyor.18 Ocak 2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.