- 238 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Savaşı göze alamayanlar vatansız yaşarlar...İşte Yahudiler...
Savaşı göze alamayanlar vatansız yaşarlar...İşte Yahudiler...
İnsansız savaş araçları üretiyorlar yahudiler çünkü savaşı göze alamıyorlar...Adl sıfatı savaşmayanı vatansız bırakır...Ebrehe Kabeyi yıkmaya geldiğinde arablar da putlarını terk edip kaçmıştı...Ebabiller gelmişti...Kabenin böyle bir hatırı var...Vehhab sıfatının hediyesi hz İsmaile de yetişmişti...Zemzem kuyusunu bulmuştu hz İsmail...
Savaşı göze alamayanlar vatansız yaşarlar...İşte Yahudiler...
Hz Yakubun 12 oğlu vardı hz Yusufu kardeşleri kuyuya attılar...yani iç savaş vardı...dış düşmandan korkanları iç savaş bekliyor...bu Adl sıfatının bir kuralı...
Savaşı göze alamayanlar vatansız yaşarlar...İşte Yahudiler...
Tarih esmaya ayna coğrafya ayna kimya ayna fizik ayna psikoloji ayna...Esmaya hadim olmayanların psikolojisi bozulur...İntihar eder Ümidini yitiren oysa Vehhab sıfatı var Allahın...Türklere Türk baharı yaşatmak isteyenler Türkün savaşı seçeceğini unutmasınlar...Ve Türkler Vehhab sıfatına ayna çünkü ihlaslı İsmaillerimiz var çölde zemzem verillir İsmail olana...Musa Olana ASA verilir...Hz İbrahim olanı ateş yakamaz...
Arab baharı Kaddafinin son baharı oldu...Türk baharı ne mi Türk liderlerini hedef almaktır...Çin ve Rusya yanımıza çekilmeli...Zaten Rusya buna çoktan hazır...
Savaş barışın annesidir...yeni dengeler için kapıdır...Türkler savaşır unutulmasın...Savaşarak kazanırız barışı...Dünya beşten büyük...
Cihat, Allah (c.c.) tarafından kullarına verilmiş olan bedenî, malî ve zihnî kuvvetleri Allah yolunda kullanmak, o yolda feda etmektir.
Akşemseddin İstanbulu kazandırdı...Akşemseddinler korur ancak...Irkçılık Akşemseddinle de kavga ettirir...Mezhebçilik de...Savaşarak barışı kazanacağız...Irkçı değiliz...mezhebliyiz mezhebçi değiliz çünkü...
Barış her zaman hayır kapısı değildir...dişini göster...Türk baharı diyen avucunu yalasın...
Evet...son yüzyılda Müslümanların “öteki” gördüğü çevrelere karşı her türlü tepkilerini kuşatacak şekilde bir anlam kaymasına maruz kaldı...Küremiş iki cihan harbi yaşadı ve bir terörö örgütüyle kavga bile küremizi ikiye bölmeye yetiyor...
Çocuklarımıza savaşın yararlarını anlatalım...Vatansızlık zor...
Cihad kavramı savaş kavramı İslam kaynaklarında ki anlamdan uzaklaştı bugün büyük ölçüde savaş ve çatışma boyutuna indirgenmiştir...Para babaları savaştırıyor ülkeleri artık...sadece onların menfaati var...dinlerin kazancı hiç yok...
Bölge ülkeleriyle barış uzak düşmana karşı...Gerçı uzak düşmanı da yakın kıldı teknoloji...
Cihadın zamanı yok namazın orucun zamanı var...işte ayet..."Harâm aylarda size saldıranlara siz de karşılık verin. Çünkü dokunulmazlıklar karşılıklıdır. Şu halde size kim saldırırsa, siz de ona aynı şekilde cevap verin. Allah’a karşı gelmekten sakının ve bilin ki Allah takvâ sahipleriyle beraberdir."(Bakara/194)
Orta doğuya barış savaşmadan gelmez...dışla savaşmayan içle savaşı bitiremez...
Beka tehlikesi hep var...Uzak düşmanlar teknoloji sayesinde sanki sınır ülkesi gibi oldu...
Aslında insanlık kardeştir bütün savaşlar iç savaştır dünya ikiye bölünür her savaşta...Terörle kavgamızda bile dünya ikiye bölünmüş durumda...
Savaş vatansız kalmak daha kötüdür...Her şeyin zıttı var EL Galib sıfatının gereği bu...Savaş kaçınılmaz bir kaderdir...evlilik gibi külli iradenin gereğidir...mahkumsun savaşa..."Hoşunuza gitmese de savaş size farz kılındı. Hoşlanmadığınız bir şey sizin için hayırlı olabilir. Hoşlandığınız bir şey de sizin için kötü olabilir. Gerçeği Allah bilir, siz bilemezsiniz."(Bakara/216)
Savaş el-Galibe illallah diyenin gücünü gösterir...yarışta önde olanı gösterir bazan teknoloji ihlaslıyı yener..Hz Yahya ağaçla kesildi...çünkü ağaç koro sandı Vehhab sıfatının kapısına gitmedi..Latif kapısına da git ki zafer senin olsun...
Hakkettiğini yaşarsın...RAHMETİ hakket...yani ihlaslı ol...hicret et...savaş...Dünya sana acımasız olmasın istiyorsan savaş...RAHMAN sıfatına ayna olmak istiyorsan savaş mücadele et..."gelme üstüme hayat dersin ama gelir...günahlardan kaç...İşte ayet...İman edenler, Allah yolunda hicret edip savaşanlar var ya, işte Allah’ın rahmetini umacaklar onlardır. Allah, çok bağışlayıcıdır, engin merhamet sahibidir.(Bakara /218)
Savaşı göze alamayanlar vatansız yaşarlar...İşte Yahudiler...
Mûsâ’dan sonra İsrâiloğulları’ndan önde gelenlerin neler yaptığına bir baksana! Hani peygamberlerine: “Başımıza bir hükümdar tâyin et de onun emrinde Allah yolunda savaşalım” diye müracaatta bulunmuşlardı. O da: “Şayet size savaş farz kılınır da ya korkup savaşmazsanız, ne olacak?” diye sorunca, onlar: “Yurdumuzdan sürülmüş, çoluk-çocuğumuzdan edilmişken nasıl olur da Allah yolunda savaşmayız!” dediler. Fakat kendilerine savaş farz kılınınca, pek azı dışında, hepsi sözlerinden döndüler. Allah, o zâlimleri çok iyi bilmektedir.(Bakara/246)
Saldıran belli...saldırana saldır der Kur’an...
Kazakistana yapılan saldırı Rusyayı harekete geçirdi...Üç büyük devletin emeli var Kazakistan da ama Türkler var karşılarında...Türk zekası...Türk azmi ...Toprak vermez Türk...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.