HAYALLER.... GERÇEKLER...EL İNSAF..
HAYAL VE GERÇEK..!!
Ali ilk okul dördüncü sınıfa gitmekte.
Öğretmeni bir gün Ali’ye ve arkadaşlarına ev ödevi verir ve bunun sınav yerine geçeceğini söyler.
Hayal ve gerçeği kompozisyon şeklinde açıklamalarını ister.
Ali öğlen ders bitiminde evin yolunu tutar, eve vardığında salonda oturan babasının yanına gider.
Baba bana hayal ve gerçeği anlatmanı istiyorum, öğretmenimiz bunu bize ödev verdi ama aynı zamanda yazılı ve sözlü notu yerine de geçecek bu ödevden alacağımız not.
Baba tamam telaşlanma hele bir soluklan oğlum, okul kıyafetlerini çıkar elini yüzünü yıka gel yanıma sana diyeceklerimi yap anlarsın hayal ve gerçek ne demektir.
Çocuk sevinçle üstünü değişir gider elini yüzünü yıkar ve babasının yanına geçer.
Baba dinliyorum seni anlatabilirsin der.
Baba oğluna der ki bak oğlum annen mutfakta mutfağa annenin yanına git annen sana hal hatır soracak öpüp koklayacak ve gün nasıl gitti dersler nasıl geçti diye soracak.
Sen annene de ki anne boş ver dersi falan gelince mahallenin muhtarı bana dedi ki senin anan çok güzel bir kadın.
Annene söyle eğer benim ile yatar ise ona bin dolar vereceğim.
Bak bakalım annen ne diyecek ama bunu benim sana söylediğimi sakın annene söyleme.
Ali tamam baba der ve geçer mutfağa annesi oyy benim güzel oğlum gelmiş gel seni bir öpeyim dersler nasıl geçti günün nasıldı diye sorar.?
Bizim CİN ALİ der boş ver sen dersleri falan anne gelirken bakkal dedi ki senin annen çok güzel kadın annene söyle benim ile yatar mı.?
Kadın oğlunun kulağını çeker oğlum o nasıl söz seni şimdi babana söylerim.
Bizim Ali der ki ama anne bakkal dedi ki eğer benim ile yatar ise annene bin dolar vereceğim.
Bunun üzerine anne elini dudağına götürüp sus işareti yaparak sakın ha babana söyleme bunu der.
Ali mutfaktan çıkar babasının yanına geçer.
Baba sorar söyledin mi oğlum.?
Evet baba söyledim, peki ne oldu annesi ile arasında geçenleri babasına anlatır.
Aferin oğlum annen tamam şimdi ablan odasında ablana geç aynı şeyi ablana söyle bakalım ablan ne yapacak ne diyecek gel bana söyle.
Ama bakkalın ablana on bin dolar vereceğini de.
Ali Üniversiteli olan ablasının odasına geçer güya ders çalışıyor gibi yapıp kitabının arasına koyduğu cep telefonu ile sanal sevgilisi ile sohbet eden abla kitabı kapatıp oy benim koçum kardeşim gelmiş gel ablan seni bir öpsün.
Günün nasıl geçti dersler nasıldı falan diye sorar.
Bizim CİN ALİ boş ver sen dersleri abla gelirken bakkal dedi ki mahallenin en güzel kızı senin ablan.
Ablana söyle eğer benim ile yatar mı.?
Abla şiddetle Aliye bir tokat atar ve seni anneme babama söyleyeceğim der.
Ali ne vuruyorsun abla ama bakkal dedi ki eğer benim ile yatar ise ablana on bin dolar vereceğim.
Bunun üzerine abla da eli ile sus işareti yaparak Aliye der ki sakın anneme babama söyleme.
Ali çıkar ablasının odasından babasının yanına geçer ve ablası ile arasında geçen diyaloğu da babasına anlatır.
Baba rahatlamış durumda Aliye hayal ile gerçeği nasıl anlatacağı konusunda istediğini elde ettiği için.
Oğluna der ki bak oğlum hayal ve gerçek şudur.
Bakkalın annene bin, ablana on bin dolar vermesi hayal idi.
Gerçek olan ise bizim evimizde iki orospunun olduğudur.
Şimdi bizi Dünya da süper güçlerin arasına 20 yıldır sokamayan MUHTEREM AKEPE VE GENEL BAŞKANI 2023 YILINA KADAR SÜPER LİGE ÇIKACAĞIMIZI SÖYLEMEKTE.
BİZİM BIRAKIN SÜPER LİGE ÇIKMAMIZI AYIN BAŞINA ÇIKACAĞIMIZ BİLE MUAMMALI GARANTİMİZ YOK YANİ.
O 20 YILDA YAPILAMAYANLARIN İKİ YILDA YAPILACAĞI HAYAL.
GERÇEK İSE ÜLKE EKONOMİSİNİN TOPU ATMIŞ VE KOMADA OLDUĞUDUR.
MAAŞLARIMIZ ÖDENİR İSE NE MUTLU BİZE BIRAKIN BİZE HAYAL SATMAYI BİZ YEMİYORUZ,
GERÇEKLERİ TÜRK MİLLETİNDEN SAKLAMAYIN.
ÜLKEYİ ÜÇURUMDAN AŞŞAĞI YUVARLADINIZ DAMAT VE KAYIN BABA BERABER HALA MI HAYAL SATMAYA DEVAM EDECEKSİNİZ EL İNSAFFFFFFF..!!
NOGAYTÜRK
YORUMLAR
Günümüzde insanların bir kısmı hayallerine erişeceklerini gerçek sanıp tüm varlıklarını kaybediyorlar..Oysa karşıda ki onu dolandırırken tonlarca kendi hayali tuzaklarıyla yakalar..
Allah gerçekten kenddisini dürüst gösterip yalan hayalleri satıp insanların hayallerini yıkan gerçekte kara batak olanlardan korusun..Ders alınası bir yazıydı kutlarım Selam ve dua ile.