- 219 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Rızık ayağa kadar gelir mi...Evet...
Rızık ayağa kadar gelir mi...Evet...
Adl sıfatı Latif sıfatı Vehhab sıfatı verir rızkı...adl sıfatına hadimlikten acizsen vehhab kapısı ve Latif kapısı ihlaslının rızkını ayağına götürür...İhlaslıya teknoloji hediye edilir...Müşrike gayret ederse verilir...Şeytana da...
Rızık ayağa kadar gelir mi...Evet...
Şeytanla asiyle mutinin farkı şu...hibe edilir mutiye teknoloji vr ASA hediye edilir...az bir emekle hibe edilir çölde zemzem Hz İsmaile hediye edildi..Hz İbrahime ateşin yakmaması hibe edildi...Kimya ateşi söndürür yani oksijensiz bir ortam da ateş söner ya...Şeytan egosunu amaçlar ama esmaya hadim...Allahı rızayı amaçlayanla sadece niyette örtüşmez ama örtüşür külli iradeye hadimlik de...Rıza için namaz kılana şifa koşarak gelir rıza ülküsü olayana egocuya asiye tek adl ve emek karşılığı verilir...Muska ile iyileşir rıza ülkülü...ama asi iyileşmez ilaçsız o ilaca mahkum...
Rızık ayağa kadar gelir mi...Evet...
Asi de muti de külli iradeye hadimliğe mahkum ama esmaların bazılarını sadece itaat açar..."Lailahe illalal" anahtardır cennete...cennet rızıkları mutiye gelir asiye gelmez çünkü ihlastır cennet rızıklarının anahtarı...
Şeytan cuma kılma ticareti bırakma der...çalışmak ibadet..de ama sınır koy..şeytaniliğe vardırma çalışmak putun olmasın...
Çalışmak ile ilgili ayetleri nesh et...değilse şeytaniliğe hadim olursun...Cumayı seç cuma saati bakkalını kapa...der ayet...
İşte çalışmakla ilgili ayetler...
Hz Ebu bekirlikle ters düşme o ayeti nesh et...şu ayet Ebu bekir ol diyor..."Malından az bir şey verip de gerisini sert kaya gibi elinde sımsıkı tutanı?"(Necm/34) veren için tamamını ver diyor ayet...Veremeyen senin çalışman da asilik...ama çalışmak ibadet diyorsun...
"Çalışmasının karşılığı da yakında kendisine gösterilecektir."(Necm/40)Razı et Allahı... mücevherat dükkanının anahtarı verilir...ehemmiyetsiz işi seçme yani namaz saatini dünya rızkına ayırma...cennet rızkı kıymetli...ehven-i hayrı seç...eksiktir ilmin seçmezsen yani şeytan gibi eksik ilimlisin...
"Sonra ona emeğinin karşılığı tastamam ödenecektir!"(Necm/41)şeytanda müşrik de adl sıfatına veya esmaya hadimliğinin karşılığını alır...ilim adamları müşrikten çıkıyor...Latif kapısı Vehhab kapısı kapalı zamanın müslümanına...çünkü ihlassız namazında da... orucunda da...Namazı nesh etme...Dünya rızkını nesh et...cennet rızkı daha kıymetli...akıl ve nakil kıymetliyi seç der...Nesih de yanılma...Teknolojide yarışı muti kazanır ...ama biz sahteyiz orucumuzda ihlas yok...
Haset kişi...ihlasa sarıl senin de olsun veya çalış senin de olsun..."Allah’ın bir kısmınıza diğerlerinden daha fazla verdiği, dolayısıyla başkalarında bulunup sizde olmayan şeylere göz dikip imrenmeyin. Erkeklere çalışıp kazandıklarından bir pay olduğu gibi, kadınlara da çalışıp kazandıklarından bir pay vardır. O halde çalışın da, daha hayırlı şeyleri Allah’ın lutfundan isteyin. Şüphe yok ki Allah her şeyi bilir."(Nisa/32).İhlaslı ol lutüftan gelir veya adl sıfatından iste müşrike bile açık adl kapısı...Akıllıca çalış...kas yetmez başarıya...
"İnsan için yalnız kendi çalıştığının karşılığı vardır."(Necm/39)bu ayet latif sıfatını vehhab ssıfatını inkar ettiriyor bazı ilahiyatçıya...esmayı nesh eden şeytandır...eksik ilmin ürünüdür esmayı nesh...Ruhban egocu ...süslemiştir hevasını...Çalışmak put değil...latif kapısı da var Vehhab kapısı da var namaz kıl hediye edilir rızkın tek kapıdan gelmiyor rızkın annenin karnında Vehhabdır rızıklandıran annenin memesine süt koyan Latif var...elin kırılınca ayağın kırılınca ümitsizleşme...Vehhab var...zekat veren zenginler var...ama günümüzde yok zekat veren zengin neden mi ihlassız fakirler çoğaldı...ihlas yoksa toplumda zekat da yok olur...Hakim sıfatı bunu öğretti insana...
"Sizin işleriniz, çalışıp çabalamalarınız çeşit çeşittir."(Leyl/4) kas ile eşek de çalışıyor ödülü bir torba arpadır..aklını ilmini kasdan fazla çalıştır...beyin patlat...
Rızık ayağa kadar gelir mi...Evet...Beyin patlat rızkın ayağına gelir engelli kişiler de zengin oluyor...ses sanatçısı olmuş kazanmış...sadece ayak el kas kazandırmaz ki rızkı...
Rızık ayağa kadar gelir mi...Evet...Dilenciye verirsin...oturuyor kazanıyor...engelliler iş buluyor artık...Evet...Rızık ayağa kadar gelir mi...İhlaslı ol rıza ülkülü ol şifa ayağına gelsin rızık ayağına gelsin istiyorsan...veya Beyin patlat...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.