- 299 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İKİ KADIN VE ARADAKİ ADAM
İki kadın oturmuş duvar dibinde konuşuyorlar,duvarın diğer tarafında ise birinci kadınla kocası konuşuyor.
Bu iki kadının bulunduğu yer ruhlar alemi olsun,duvarın diğer tarafıda dünya.
İkinci kadın dünyada adamın dostuydu, birinci kadınsa eşi.
İkinci kadın dedi ki bir numaraya adamın bugün bana gelecek söz verdi falan lokantada yemek yiyeceğiz.
Duvarın öbür tarafında bir numara dedi ki kocasına akşama güzel bir yemek yaptım balkonda oturup yiyelim havada güzel.
Duvarın arka tarafında iki numara dedi ki gelmez bana sözü var.
Adam dedi ki güzel yemek yapan karısına vallahi hiç açlığım yok şöyle bir kahveye kadar çıkacağım.
Kadın dedi ki, sen yine o orospuyla buluşacaksın yalan söyleme.
Adam şaşırdı çünkü hiçbir iz bırakmamıştı arkada fakat karı nereden biliyordu onun orospuyla buluşacağını.
Adam dedi ki,yahu nereden çıkardın şimdi aç değilim işte.
Bir numara benden saklama her şeyi biliyorum sen o orospuya gidiyorsun.
Orospu arkadan dedi ki bir numaraya, hiç boşuna çabalama adam beni seviyor.
Kadın dedi ki kocasına, beni sevmediğini biliyorum,o orospu aramıza girenden beri bunu hep hissettim.
Adam bir şey belli etmemeye çalışmıştı oysaki ortada öyle görüntüye yansıyan bir şeyde yoktu.
Durumda vahim bir şey yoktu,adam kadının cinsel arzusunu yerine getiriyor ve ilgisini esirgemiyordu.
Orospu dedi ki arkadan, geçen gün falan akşam yine bendeydi şu saatte çıkıp gitti.
Kadın dedi ki kocasına, geçen akşam geç geldiğinde nerede olduğunu bilmiyorum sanıyorsun,yine o orospuyla birlikteydin.
Adam tümden şaşkındı,dedi ulan bu kadın bu kadar şeyi nereden biliyor,kadın yaşamış gibi anlatıyor.
Orospu dedi ki bak şimdi.
O anda adamın dostundan telefon geldi,adam baktı dostu telefonu açmadı.
Kadın dedi hadi aç bakalım şunu kimden geliyormuş.
Adam dedi bir arkadaştır beni çağırır.
Kadın dedi tanıyalım bakalım kimmiş bu arkadaş hadi göster telefonu.
Adam dostunun ismini kodlamış başka bir isim olarak yazmıştı,telefonu karısına gösterip bak olay bildiğin gibi değil.
Orospu dedi ki arkadan,hadi al elinden telefonu o numaraya telefon et bakalım karşına benden başka kim çıkacak.
Dünyalı kadın olan bir numara dedi ki ver telefonu bana o orospuyu arayacağım.
Adam zordamı zorda ne yapacağını şaşırdı ve bağırmak zorunda kaldı.
Dedi yahu tüm özel hayatımı ipotek altına almaya çalışırsın be kadın bıktım artık.
Arkasına bakmadan basıp kahveye gitti.
Kahveye geldiğinde arkadaşlarının resimlerini bulanık görmeye başladı başı dönüyordu.
Konuşulanları duyuyor fakat ses karlı dağlar ötesinden vınlayarak geliyor gibiydi.
Kahveden çıktı asfalta doğru yürüyordu fakat kadınlar hala kafasında kavga halindeydiler.
O anda asıl oyuncu sahneye kamyonla dalıverdi.
Artık kadınlar şike yaparak dağ gibi bir delikanlıyı tuş edemezlerdi.
Baş oyuncu aldı adaşını kamyonuna serin bir çeşme başında mola verdiler ve adama dedi ki artık özgürsün adaş bundan sonra ödemen gereken bir şey yoktur ben tüm masrafları üstlendim.
Adam dedi baş oyuncuya yahu beni öyle zor bir durumdan kurtardın ki eteklerine bile kapanabilirim fakat sen kimsin.
Baş oyuncu dedi ki nasıl tanımazsın beni yahu ben senimya.
Adam şaşırıp kaldı ve dedi ki, demek ki öz benliğinden başkasına güvenmeyeceksin.
Not: Buradaki orospu kelimesi yazarına ait olmayıp kadınların günlük konuşmalartına göre uyarlanmıştır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.