MÜCADELEM BİTTİ
’’Mücadelem bitti...’’ ne kadar ağır, umutsuz, kesin bir cümle ve çoğu insana bir şey ifade etmez. Ama hayattan istediğini alamayan, umduğunu bulamayan, çabalayıp da sürekli başa dönen insanlar için de çok şey ifade eder. Hep dilinin ucuna gelir de sen ’’Belki bu sefer...’’ deyip geri yutarsın, hep yeniden başlamak istersin ama unuttuğun bir şey vardır; hayat yeniden başlayanları daha kolay yıkar. Sen hayallerini ve umutlarını öyle güçlü seç ki ancak sen istemediğinde, gücün bittiğinde o mücadelen bitsin... Unutma hayal kırıklıkların, yenilgilerin, hüzünlerin sen hatırladığın kadardır. Ne kadar çok hatırlarsan o kadar yer edinirler sende... Buna izin verme. Asla her zaman güçlü, mutlu, başarılı olmayacaksın. Karşına büyük küçük engeller çıkacak. Onları sadece engel olarak değil ulaşmak istediğin yere bir adım daha yakınlaştıran neden olarak gördüğünde yolu yarılamış olacaksın. Hayallerini yalnızca inancınla gerçek kılabilirsin. Önce kendine sonra emeklerine tüm kalbinle inan. Ne yaşarsan yaşa her şeyden en önemlisi; yenilgilerinle, zaferlerinle, emeklerinle, yaşanmışlıklarınla, başa dönüşlerinle, sandım dediklerinle, önünü alamadığın bu gürültülü yaşamın içinde sen çok değerlisin...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.