- 273 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İman kurtarma zamanında İmanla meşgul ol...afyonlanmışsın sen...
İman kurtarma zamanında İmanla meşgul ol...afyonlanmışsın sen...
Mekke dönemi "La "deme zamanıydı...nazil olan ayetler "La "dediler...Şeytandan ve nefisten ithal olana "La"dediler...sönra İllallah dediler...
Faiz hz Ademden beri haram çünkü adl sıfatı "Ne aldan ne aldat" ilkesini vaaz edicidir...öncelikli konu imandı...temeldi...temel atılmadan pencere kapı siparişi bile verilmez...Hikmet bunun neresinde...Faiz Medine devleti sağlamlaşınca haram kılındı...erken doğum olurdu Mekkede faiz yasaklansaydı ve yaşamazdı...
Evet...afyonlanmışsın sen...zaman iman kurtarma zamanı ahlak kurtarma zamanı değil şeriatı savunma zamanı da değil...Yaşasın faiz sömürüden rahatsız olmayanlar için...Adam paraya şükretmeyecek faiz fakiri daha da fakirleştirir ama Fakirlik kutsal diyor adam...Yaşasın faiz sömürülmeye aşık bir toplum için...Fakirliği kutsal sanan bir toplum için...Hakkettiğini yaşıyor o toplum..."Faiz haram"diyen para aşığı olmak mecburiyetindedir..."Parayı köpeğin önüne atsan yemiyor diyen bir toplum için yaşasın faiz...fakirleşmekten şikayetçi olmayan bir toplum için yaşasın FAİZ RİBA...Yaşasın sömürü ve dolandırıcılık...Nimet şükür ister...
İman kurtarmaya ada her gücünü...afyonlanmışsın sen...Şeytandan Allaha şikayetçi ol...euzu çek sömürülmek şeytaniliktir sadece sömüren değil sömürülmeye şükreden de aldatılmaya şükreden de bedel ödemekten korkan da Uzaklaştırılır Allahtan yani cihaddan kaçmıştır o korkak ve ruhbanlığı savunana. Haksızlığa şükür Allaha şükür değil ey ruhban ...şeytaniliğe asilik yaklaştırır euzu yaklaştırır Allaha...Yaşasın hakkeden için kölelik hakketme köleliği faizden kurtulursun hikmetli imanın amacın niyetin yok... Hakkeden topluma ve ferde kölelik de verir Allah...faiz belası da verir...İlk iş İmandır...İmanı taklidi iman olan topluma faizden kurtulmak nasib olmaz...
Ey tebliğci afyonlanmışsın sen...Yaşasın riba savaşmayan toplumun fakirleşmesi için...Hakkeden zenginliğe hakkıyla şükreden için yaşasın zenginlik...Kölelik isteyen tembelliği terk etmeyen toplum için yaşasın kahr kapısı...ve cezalar...Ders almayan toplum için yaşasın deprem...Yaşasın belalar...Hakkedene verir Allah...Adam gitmiş dereye apartman yapmış yaşasın o apartmanı yıkan sel...ekmelliğe hadim o sel o deprem o faiz...Külli irade yaşasın...Hakkedene felaket veriyor hakkeden nimet...
Evet.. afyonlanmışsın sen...Evet...Mü’min de müşrik de Külli iradeye hadim "dinde zorlama" hikmetsiz.Külli iradeye hadimlikte zorlanmış.hür değil insan...güneş ay...Külli iradeye esir şeytan da adem de melek de...irademiz de külli iradeye esir...var irademiz ama külli iradeye irademizle hadimiz.Hadimliği İrademizle seçmişiz...egosu esir etti şeytanı külli iradeye hadimliğe...Ademi ise hadim etti aşkı imanı külli iradeye külli iradeye esir eden duyguları var cüz’i iradelilerin...Cüz’i irade sadece Külli iradeye hadimlik yollarından birini seçmemiz için şeytan asilikle külli iradeye asilik yoluyla hadimliği seçti inasan aşkıyla imanıyla secdesiyle külli irdeye hadimlik yolunu seçti...Külli iradeye asilik mümkün değil...iki seçenekten birine aslıktır şeytanın ve müşriklerin asiliği...Külli iradeye asilik lüksü verilmedi yaradılana bu varlık Külli iradeye teslim...ne şeytana ne Ademe ve o iki zıt iradeye teslim değil...zıt iradeleri zıtları baskılamakta ve acziyete düşmekte cüz’i irade ve iman...İman güçlü değilse işgalindesin şeytaniliğin...asiliğin...zaman İman kurtarma zamanı...İmanı beslersen şeytan ezan sesinden kaçar gibi o imandan kaçar faizsiz düzen adil düzen koşar adım gelir bize...İman kurtarma zamanı zaman...temel atmadan pencere siparişi yapan hikmet bunun neresinde..Allah hakin sen HAKİMLE savaştasın Faizi savun hakkeden zayıf imanlıya...ama faiz imanı yok eder yok etmişse imanı ...bari faizi savun...uyanır faizin zararları artınca belki...Kürtaja mecbur kalınca uyanır bunun müsebbibinin faiz olduğunu anlar ve İmanı besli olmayan toplumları seçer faiz...paraya değer vermeyen toplumları seçer azıcık aşım diyen toplumları seçer hakketme faizi ribayı...Parana kıymet ver şükret...Kültürümüz sömürülmeyi emrediyor tarikat öğretilerimiz sömürlmeyi emrediyor...Hakkettiğimizi yaşatıyor Allah para camidir para seccadedir minaredir medyadır...Biz minareleri yükselttik ama asıl minare medyadır...Papağanıyız dinin nesh edilmesi gerekeni nesh etmekten korkuyoruz Ama Hikmete ram olmanın dünyadaki ve ahirette ki vebalinden gafiliz...dinimiz afyon bizim...İman ve esmaya hadimlik zamanı zaman...Yaşasın riba çünkü hakkedeni buluyor...Hastalık da yaşasın...Hz Eyyubu kazanlı kıldı...Şafi ismine hadim kıldı...Riba zzalimleştikçe paraya şükrümüz artadak...on takla atacağız on kuruşa...Haram parayı istemem de ama helale de layık değilsin...Hiçbir meslek de uzman olmadın...Beyin göçü var beyinli helal paraya erişiyor ama beynini de beslemedin sen senin dinin afyon...ne iştin sen köleliğe uyanırsın bu gidişe devam edersen...dereye evler kurdun...selleri davet ettin...depremleri ve belaları hastalıkları misafir sandın...Kovma gücün yoksa misafir sandıklarına işgalci denir bunu bari anla...senin dinin afyon...
İman kurtarma zamanında İmanla meşgul ol...
Yaşasın Ahlaksızlıklar...hakkedeni buluyor...İmana kıymet vermeyi öğretiyor...Ahlaksızlıklar artsın imanın kıymetini ancak o zaman anlar senin gibiler afyonlanmışsın sen...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.