- 557 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
....
İyi ki varsın... Bu söz alalade bir söz gibi kullanılmamalı. Çünkü bu söz aşırı sevgi, saygı ve dostluk içerir. Fevkalade bir sözüdür ki herkese söylenmemeli.
Bu söz ki hayatıma umutsun,hayatımdaki yerin ölçülemez, hayatta seninle karşılaştığım için çok şanslıyım demek.
Kaç kişiye bunu söyleyebiliriz bilmiyorum. Ama benim hayatıma umut olan, sağlıklı olmamda emeği veya sevgisi olan, yıkıldığımda omuzumdan tutup kaldıran, huzurum olan kimler var bende saklı. Hepsine minnetarım ki iyi ki varlar.
Burada isimlerini vermem mümkün değil çünkü sayıları buraya yazamayacak kadar çok. Başta ailem, destek olan akraba ve arkadaşlarım, beni sevdiğini belli eden herkes ve beni aşağıya çekmeyen öğretmenlerim, hastalığımda destek olan doktor ve hemşirelerim iyi ki varsınız.
Bunu ayırabilmek sanırım sevginin yamacında büyümekle alakalı. Çünkü insan hayatındakilere verdiği değeri sevgiyi içselleştirdiğinde ayırt etme gücüyle vermeyi başarıyor. Ben de sevgiyle büyüdüğüm için bu ayrımı yaptığıma inanıyorum.
ÇİĞDEM KARAİSMAİLOĞLU
YORUMLAR
iyi ki varsın....ben de bu sözün insan ruhuna iyi geldiğini düşünenlerdenim...siz de iyi ki varsınız...
Çiğdem Karaismailoğlu
Teşekkür ediyorum siz de iyi ki varsınız.
Kısa ve de özlü bir yazıydı.
Ne güzel eylemişsin...
Onlar var ki bizler de varız.
Hakları asla ödenmez.
Öyle ki dünde kalanları bile minnetle sevgiyle rahmetle anıyoruz.
Hayatta ne ister ki insan?
En başta sağlık ve huzur sevgiyi de ekledik mi zaten hayatı cennet kılanlar kıldığımız.
Sevgi sarmalı öznemiz de yüklemimiz de sevgi.
Kimler kimler var hakları ödenmeyen.
Güzel insanların varlığını nasıl yadsırız sevgili Çiğdem hele ki dünya hala dönüyorsa illa ki onların yüzü suyuna hürmeten.
Sevgimle canım arkadaşım.
Ömrün çok kalemin daim olsun.
Sıcacık bir yazıydı kışın soğuğunu karanlığını delip geçen geceyi de günü de aydınlık kılan
Çiğdem Karaismailoğlu
İyikilerimiz olmasa hayat zor olurdu. Onlar iyi ki var, sen de arkadaşım. Sevgimle Gülümmm