- 1170 Okunma
- 6 Yorum
- 3 Beğeni
Zehirli Aşk
Zehirli Aşk; yani narsistlerin yaşattığı aşk fırtınası sonrasinda zehirlerini yavaş yavaş sizi kendine bagimli hale getirinceye dek ruhunuza enjekte ediş şeklidir. Narsist kişi bedenen ve ruhen sömürgecidir. Narsist Asla sewmez aşık olmaz sadece sizdeki kendi yansımasını sewer. Asiri kıskançlıkları herseyinize karışması baskısı sadece sizi kontrol altına almak içindir. Narsistler mutlaka ihanet eder. Cunki ıhanet için dahi haklı bir sebep bulur kendine... Kişiliği bozuk olan bu insanlarla eğer bir ilişkiniz varsa şimdiden psikologunuzu ve psikiyatrinizdan randewunuzu alın cunki ruhen bedenen sömürüp işi bitince aticaktir bir kenara...
Tekrar işi düşerse tekrar sizi yoklar yemleme yapar tuzağa düşerseniz iyileşme ihtimaliniz çok çok düşüktür. Bir narsist ile karşılaşırsanız arkanıza dönüp bakmadan kaçın ruhunuzun canını kurtarın...
YORUMLAR
Nuray Köksal
Kimbilir?
BeyKozlu
Az önce anlatmaya çalıştığım gibi belki benim bu söyleyeceklerim de bir ifade etmeyebilir ama.. Başımıza gelen kötü birşeyin bizim günahımızla alakası yok.
Öyle olsa henüz günahsız bir bebek daha anne karnında ölmez, yahut küçük bir çocuk cinsel tacize uğramaz vs..
Bunlar insanoğlunun yaptığı fenalıklar.
Örneğin aldatılan bir insan bazen kendisinde suç arar. Oysa ki o değil de başkası olsa yine aldatacaktır bunu düşünmez.
Bizim başımıza hiçbirşey gelmeden yaşasak ve ölsek bu bize hiçbir katkı sağlamaz.
Kainat sırlarla dolu.
Yaşadığımız iyi yada kötü şeylerin bizim üzerimizdeki etkisiyle zaten 'biz' oluyoruz.
Elbet günahlarımız var.
Şunu düşün..
Misal ki bir annesin. Evladın bir suç işlese ona çok ağır bir ceza veremezsin.
Kaldı ki Sayın Tanrı seni, senin evladını sevdiğinden daha çok seviyor.
Herşey rüya da olabilir.
Düşünsene, rüyamızın rüyasındayız belki de..
her şeyde öyledir aslında
aşkla sınırlayamayız
örneğin hitler
böylesi ruhsal bozukluk sorunuyla çetin mücadeleyi öneririm
kaçmak kısa vadeli çözüm olur ancak
saygılarımla