- 305 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Cumhur İttifakı ve Millet İttifakı Anayasayı Tanıyor Mu?
Hem Cumhur İttifakı hem de Millet İttifakı TC Anayasası’nı tanımıyor görüntüsü veriyor. Her ikisi de siyasi sistemi değiştirmek ister şekilde beyan veriyor.
K. KILIÇDAROĞLU, nasıl bir cumhurbaşkanı adayı olacak, özellikleri ne olacak karar vermemiz gerek daha onu bilmiyoruz. Vah ki vah.
Halkın kimi cumhurbaşkanı olarak görmek istediğine ısrarla anlamak ve kabul etmek istemeyen bir görüntü veriyor K.Kılıçdaroğlu.
Halk cumhurbaşkanı adayının bir büyükşehir belediye başkanı olmasını istiyor. Cumhurbaşkanına rağmen rakibine 1 milyon fark atan birini aday olarak görmek istiyor.
Israrla anlamak istemiyor görüntüsü vermenin alemi yok.
Sistem değişikliği yapacak biri olacak diyerek konuyu saptırmanın alemi yok.
AKP ve Cumhur ittifakının adayımız Erdoğan demesi de TC Anayasası’na aykırıdır. Demokrasiyi kaldırıp saltanat getireceğiz. Ömür boyu cumhurbaşkanlığı sistemini getireceğiz demektir.
Sağlıklı olanı cumhurbaşkanımız Erdoğan iki dönem cumhurbaşkanlığı yaptığından kanuna göre aday olamayacak AKP kendi içinden başkanlık sistemi aday belirleme usullerine göre çıkaracağımız Fransadaki siyasi partiler mevzuatına uygun usullere göre seçim yapılacak demesi gerekir.
Her iki tarafta bir samimiyetsizlik masayı yıkalım. Sistemi yok edelim görüntüsü var. Her iki tarafta anayasa tanımazlık var.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.