- 330 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Faiz kardeşliği öldürür ümmetçilik kalkar canilik ırkçılık öne çıkar..
Faiz kardeşliği öldürür ümmetçilik kalkar canilik ırkçılık öne çıkar...
Evet..."gemisini kurtaran kaptan" diyenlerin egocuların sayısı artar...sömürü ile bağışın farkı ne mi...Tarikatler bağış toplar...Kardeşliği besler...sömürü ise egoyu besler...Kini besler .zekat bir köprüdür bağış bir köprüdür riba var bir de zekat yoksa o toplum birbirini boğazlar terör bitmez...ırkçılık bitmez...Silahla ırkçılık bitirilmez...bağışlarla bitirilir ama...
Faiz toplumu birliği kardeşliği öldürür.canilikler artar...iddet artar Allah rahman ayna olmak görevimiz.Rahmete asilikler büyür...
Faiz sömürüdür her zam ve her artış faiz değil ahlı artışlar zararlı zamdır...ahlı artışlar ribadır...kavgalara ahlara sebeb olur kardeşliği öldürür...Ahlı olmadığı için Tarikatlerin topladığı bağışlara sömürü denmez...devlet verdilerine de...tarikatler bir vakıftır...Ümmet bir vakıftır İslami devlet de vakıflığa mecburdur...zararsız devlet vakıflığa hadimliği kadar zararsızdır...
Evet...Kasap dana etine domuz eti domuz etine dana eti yazsa...domuz eti yazısından değil domuz etinden kaç ey Hoca her banka artışı faiz mi aha sebeb değilse adl sıfatına hadimse bir artış ibadettir o artış...çiftçinin ürününe zam verilmezse çocuğunu nasıl okutacak...zamsızlık ahlı olur tam tersine...Hibedir bir çok artış...yani bağıştır...Vakıf mantığının gereğidir adl sıfatına hadimliktir...
Faiz kardeşliği öldürür ümmetçilik kalkar canilik ırkçılık öne çıkar...
“Mü’minler ancak kardeştirler. Öyleyse kardeşlerinizin arasını düzeltin. Allah’a karşı gelmekten sakının ki size merhamet edilsin.”(Hucurat/10)Omurgası kırılır kardeşliğin vakıfçı akıl da kalkarsa...Bir yolu heyelandan ...selden korumazsak "ElHafız sıfatına emek etmezsek..."Köpeklerine "Arab ismi"takan müslümanların sayısı artar...Sıhhati korumak emek ister kardeşliğin sıhhati de emek ister...yolunda sıhhatı emek ister yani Hafız sıfatı emek derecesinde sudur eder her sahada...Orduyu korumazsan insanı korumazsan devlet yaşamaz...insanı yaşat ki devlet yaşasın" denilmiş...tecrübeler esmaya hadimliğin öğretmenidirler...Tefsirdirler...din dışı öğreti yok bağımlıdır dine her öğreti...her uzmanlık...tıp Şafi ismine hadim..."Domuz eti yeme "yeter müslümanlığa deme ...müslümanlık şafi sıfatına da hadimliğin adıdır...Şeker hastası için ekmek de domuzz eti kadar haramdır...Kur’anla yetinme...tefsire erdirir secdeli akıl ilham müsbet ilim ...di dışı değil bu öğretiler...Şeker hastası ekmeği ölmeyecek kadar yiyecek...adı ekmek de olsa o aslında domuz eti gibi şafi sıfatıyla kavgalı...
Esmayla kavgalı asidir...adı müslüman da olsa...şeker hastasının ekmek putudur...şafi sıfatına hadimliğe engel olan herşey asiliktir ve puttur...tevbe et...secdeli akıl böyle diyor yani kur’ana seçdeli akıl böyle diyor...adam sıgara haram değil diyor...hey papağan sıgara haramm diyor secdeli akıl sen mezhebi putlaştırmış...Müctehid görüşleriyle budadın ilmi...ilim sınırsızdır...Allahın bir sıfatı da Alim...sora bilsek ilham yoluyla Allaha...sıgara haram mı değil mi...diye ...secdeli aklın ve müsbet ilmin tıbbın dediğini derdi...ama mezhebin aklının putu...Hz Yahya olsan testere keser...veli kulu da sıgara öldürür...velilerin sıgara içmesi veli olmadığını da göstermez...dereceleri farklı evliyaların da...o kadarlık padişah kızında da var...denilmiş...ya
Irkçılığı bırak ümmetçi ol...evet...bir kötü var diye bin kişilik gemi batırılmaz pire için yorgan yakılmaz denilmiş...bağışla ve ümmete sahib çık...
Aşık der incidenden
İncinme incidenden
Kemalde noksan imiş
İncinen incidenden
Ümmet kardeşliğine sahib çık...Allahın hukuku bunu gerektiriyor...
Gönül Calabın tahtı,
CALAP gönüle baktı
İki cihan bedbahtı,
kim gönül yıkar ise
Müslüman Müslüman’ın kardeşidir. Öyleyse kardeşlerimizle yaptığımız akitlere riayet etmeliyiz. Verdiğimiz sözü yerine getireceğiz. Çünkü verilen söz sorumluluğu getirir."(sra/34)
Hukuku muhammedi çiğneme... "Birbirinize haset etmeyin, kin tutmayın. Başkalarının ayıplarını araştırmayın, konuştuklarını dinlemeyin, müşteri kızıştırmayın. Ey Allah’ın kulları! Kardeş olun."(Müslim. Birr, 30)
Evet...Faiz kardeşliği öldürür ümmetçilik kalkar canilik ırkçılık öne çıkar...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.