- 473 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR YÜREĞE DOKUNMAK.
BU AKŞAM EVE DÖNERKEN...!(YOL HİKAYELERİM...BİR YÜREĞE DOKUNMAK)
(ÖZET)
Araba bekliyorum yanıma bir bayan geldi ,arabamı bekliyorsunuz evet dedim .
Oturduğu yeri söyledi.Bana sordu nerde oturuyorsun oturduğum yeri söyledim aslında bir yüz aşinalığı var ama çıkaramadım. Arkadaşıma oturmaya geldim dedi şimdi yeğenim var bu gece ona gidiyorum.Ben bir şey sormadım o dediki kırk iki yıl sonra eşimden ayrıldım ,Neden dedim içki dedi içkisiyle başa çıkamadım,üç oğlumla yaşıyorum ama en çok küçük oğlumdayım, bu kez ben sordum peki emeklin varmı?Yok dedi ama yirmi iki yıl çalıştım emekli olamadım ev lerde çalışıyordum,yine sordum neden emekli olmayı düşünmedin yetiştiremedim dedi üç erkek çocuğu ev kira .Zordu hayat eş çalışmıyor mu idi yok o hep içti gezdi çocuklar gibi yalvardım içme diye ... o seçimini yapmıştı alkolü seçmişti aile ile yürümek değildi derdi içki ile yürümek istedi dedim, yoluna demekki evet dedi yıllarca yalvardım ama nafile...Sigorta Başlangıcın varmı , yokmu diye sordum var dedi güzel dedim biraz prosedürden bahsettim onun anlayacağı gibi.Borçlan emekli ol elini kendi cebine sok çok haklısın dedi .Sonra yaş dedim altmış altı dedi keşke çocuklarım küçük iken ayrılsaydım çok pişmanım çok dedi ,Köyünü anlattı bende ablam bir şekilde emekli ol dedim evet iki ay sonra köye gidip bir hal çaresine bak .Bu yaştan sonra eşler daha iyi anlaşır çoluk ,çocuk büyüdü ama eşin yol arkadaşını seçmiş evet dedi çokkkk pişman ama geri dönüşüm olmaz .Pamuk gibi bir abla idi.YİNE YILLAR SONRA ALKOL YÜZÜNDEN YIKILAN BİR YUVA PİŞMANLIKLAR .YAŞ ALTMIŞ ALTI KİMİN KAPISINA SIĞABİLİRSİNKİ ...VEFALI GÜVENDİĞİN BİR EŞ YÜREĞİNDE İSE DÜNYAYI VERSELER UMURUNDA OLMAZ. YANINDA OLMAYANIN CANINDA OLMASINI BEKLEME. BİRAZDA EŞ ADAM OLSAYDI YA DA... EMEK ETSEYDİ EVİNDEN DEĞİL ALKOLDEN VAZGEÇSEYDİ DAĞILMAZDI SICACIK BİR YUVA.(NOT)İZİN ALDIM YAZDIM... YANİ SEVDİKLERİN BİR YANA ALKOL BİR YANA...YİNE ALKOL KAZANMIŞ İSE SÖYLENECEK SÖZ KALMAMIŞTIR; Arabadan inerken tanıştığıma çokkkk memnun oldum dedi.Beden dili memnuniyetini ve masumiyetini belli ediyordu.
Yazan.Gönül Parıltı.Gönlümün gördükleri
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.