- 266 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kalbimizi kim mühürlüyor...
Kalbimizi kim mühürlüyor...
Zalimleri fıtratını bozanları Allah affeder mi...Allah gaffardır ama her esması bağımlıdır Allahın gaffar sıfatı da hikmetlidir ...Latif sıfatıyla da Vehhab sıfatıylada alakalıdır...acizse kişi vehhab sıfatı ona hediyeler sunar...Peygamber öğretisi duymasa bile bu hediyeler ona yeter...ama fıtratını bozmamış olsun nedir mi fıtratı bozmak ben demek yani Allaha rakiplik iddiasında bulunması kulun...Madem ilah kendini kendisi kurtarsın der Allah böylesine...Cehennem cüz’i iradenin yok olduğu yerdir külli irade cehennemde şeytanı bile asilikten temizleyecek...Müşrikin şirkten tevbe ettiği yerdir cehennem...Cehennemde külli iradenin zorlaması var Allah dinde dünyadayken zorlamaz ama cehennemde zorlayacaktır...dinde zorlama var cehennemde...İlahım diyenler acizim diye feryad edecekler cehennemde...Kalbi kul mühürler...cüz’i iradenin işi bu...cehennemde ise cüz’i irade yok...ve tevbe yeridir cehennem...Kur’an ayet ayet...bu gerçeği ifade ediyor...Cehennemde cüz’i irade yok...Kalbini mühürleyenler orada acizler...iradeleri alındığından kibirleri alındığından tevbededirler...
İşte ayet...:"Allah’ın âyetlerini inkâr edenleri, haksız yere peygamberleri öldürenleri, adaleti isteyip yaymak isteyenlerin canlarına kıyanları, can yakıcı bir ceza ile müjdele!"(Al-i İmran/21)
Şeytan sizi af ile aldatmasın...Allah kendine rakip olanları neden affetsin...Madem ilahlar kaldırsınlar azabı...inkar ettikleri azabı kaldırsınlar...Af da hakkedenedir der adl sıfatı...
İşte ayet..:"İnkâr edip zulmedenleri Allah affedecek değil. Onları cehennem yolundan başka bir yola çıkaracak da değil.Onlar cehennemde ebedî kalacaklardır. Bu da Allah’a göre çok kolaydır."(NİSA/168-169)
İnsanın aklı mahluktur...mahluk Alim olan Allahın ilmini alamaz...sınırlıdır çünkü...Öyleyse aklını vahyin önüne koyma...Aklını vahyin önüne koyanlar vahye akıllarını kalplerini kapamış olurlar kendilerini kapamış mühürlemiş olurlar...Kendini kapayana da ayet güneşi ışık vermez...o mağarasının derinliklerine kaçmıştır ayet güneşinden...Adl sıfatı zerre suçu cezasız bırakmadığınndan ayetin güneşinden kaçanda hakkettiğini bulur...
İşte ayet...:"Kendilerine ulaşmış hiçbir delile dayanmaksızın Allah’ın âyetleri hakkında ileri geri tartışanların bu hareketleri, hem Allah indinde, hem de iman edenler yanında pek büyük bir gazaba yol açar. İşte Allah, her kibirli ve zorbanın kalbini böylece mühürler. "Mü’min/35)
Hakkettiğini bulursun adl sıfatlı çünkü Allah...
İşte ayet...:"Onlar sabah akşam ateşin karşısına getirilirler. Kıyamet koptuğunda da: “Haydi, Firavun hanedanını en şiddetli azaba sokun!” denilir."(MÜ’MİN/46)
Şirk sahibine mesela Firavuna haydi ırkın seni kurtarsın cehennemden denilir...kilise ehline de haydi kilise kurtarsın denilir...affı sadece Allahtan bekleyenleri affedecek Allah...Allahın affından kaçtı müşrik çünkü...Param beni kurtarır dedi şeyhim kurtarır dedi kilisem havram kurtarır dedi...Namazım kurtarır dedi...ama namazı namaz olsa şeyhi kamil olsa...Ben değil Allahtan bil affı der sahibine...Şeyhide namazı da aldatıcıdır...ekmel olmayan namaz ekmel olmayan şeyh...kurtarmaz ama peygamber kurtarır...çünkü peygambere şefaat makamını veren Allah ...Rakip değil Allaha peygamber...ama kilise rakip namaz mahluktur rakib olamaz Allaha namazı rakib ettin sen Allaha mürşidini rakib ettin...Peygamberi rakip etmedin çünkü Allah peygamberini rakip görmüyor kendine...Peygamberi rakip de etsen Allah peygamberine masumluk sıfatı verdi...peygamber rakip olamaz...Masum onlar...ama şeyhin masum değil...namazın masum değil namaz masum ama sen onu gösteriş için de kılarsın namazın masum değil namaz masum olsa ne olur...Ya namazın masum değilse...put olur masum olmayan namaz...Şehadetin de put olur...ibadetler de put olur...ibadetler masum ama seninki masum mu ya...ya eksikse ya gösteriş içinse...Kibre hadimse...
Evet...Allah adl sıfatlı...hakkettiğini bulursun af konusunda da...günah sınırını aşmışlar Allah’ın ve insanlığın nefretini kazanmışlar... affedilirlerse zulmettikleri insanlara adaletsizlik olacaktır...Hakim sıfatıyla da bağdaşmaz bu af...
Allah günahlara devam edn tevbesize...zalime fıtratını bozana ...İmanı hakketmeyene imanı çirkin gösterir...Faizi güzel görür sömürülmeyi güzel görür...kilise sömürsün Oğul adına sömürüyor ...der...Irkçı havra sömürsün ırkım adına sömürüyor ...der...İhlas için zekat ve bağışı vakfetmeyi bile çirkin sayar o...aldatılmış kişi o ırkçı o oğul inançlı kişi...
Hakkettiğini bulursun...yani ...İşte ayetler...:"Biz böylece o inkâr ve alayı suçluların kalplerine sokarız. Geçmiş ümmetlerin başlarına gelen felaketler ibret teşkil ettiği halde yine de onlar iman etmezler."(Hicr/12-13)
"Ve kalplerinin üzerine onu (Kuran’ı) iyi anlamalarına mani kılıflar geçirir, kulaklarına da ağırlıklar koyarız."(İsra/46)
Hakketiğini bulursun seni peygamber bile kurtaramaz...ahirette de şefaati kurtaramaz...didinse de kurtaramaz...
Şefaat seni hakkettiğinden kurtarmaz...İşte ayet...Sen onların hidâyete gelmelerine ne kadar düşkün olsan da, şunu bil ki: Allah dalâlette bıraktığı kimselere hidâyet vermez. Onlara yardım eden de bulunmaz."(Nahl/37)
Heva ehli akıl fukarasıdır...Faizden ben yararlanıyorum diyerek sever faizci sistemi de...hevasıdır sevdiren faizi de zinayı da içkiyi de...içkiyi şifa için sevse hevayı yok edecek ..faizi Hafız sıfatına hadimlik için sevse de heva için sevmemiş olacak...faiizi Osmanlı gibi savamak için sevenle benim zengin olmamın tek yolu faiz deyip hevası için seven bir değil...Biri egocu...Faiz güzel der...faizle para güç müşrikin eline de geçer...ey heva ehli seni de zengin etse faiz faizi sevme...çünkü müşriki de zengin ediyor...secdeliye hadim olursa faiz sadece secdeye hadim olursa ehven-İ şerdir...sömürüyle savaşmak için riba almakla zenginliğimin kaynagı riba kurutmayın demek aynı şey değil birin de ego var...heva var...kibrine hadimlik var zenginliğine ahlı parayla hadim olmak var...Adl sıfatı farklılıkları öğretir...ceza her faiz seviciye eşit olmayacak der adl sıfatı...
Ego için namaz bile kılma der Kur’an...ve esmaya secdeli akıl ...faiz sevici hiç de olmamalısın...İşte ayet...:"Kalbini bizi zikretmekten gafil bıraktığımız, heva ve hevesine uyan ve işi hep aşırılık olan kimselere itaat etme."(Kehf/28)
Akıl ve nakil...Hakkettiğini bulursun diyor...ey egocu...faiz seviciliğin egon için egonun bekası için kibri için...Faiz secdeye zararlı...secdeye hadimliğe zararlı...her şeytanilik gibi...her haram gibi...ama ehven-i şer olduğu yerler de var her günahın...nesih mensuh esmanın gereğidir...aklın ve naklin gereğidir...bazan faiz de diğer günahlarda faydalı olur...değilse yaratılmazlardı bile...şeytan bile faydalı şerleri ve şerlileri hayra çeviren hayra hadim kılan güçlü bir Allah var...çünkü...ve dünya yuvarlak zıt yöne gidenler aynı yerleri görürler...cezaları zıtlardan hangisini seçtiğiyle alakalıdır...faizi Osmanlı secdeye hadim kıldı...Bu niyeti tevbedir .niyet ve bilinçtir tevbe namaz da tevbedir çünkü huzurda olma bilincidir namaz...tevbe bilinçtir...Kabulü de bilinçin ölcüsü kadardır...Bilinç sahibine ihlas sahibine işlediği günahlar da kazançtır...sabırla günahlara karşı koyuşu da kazançtır...Çünkü günah onu TEVVAB olan kapıya sığındırdı...Günahlara düştükçe daha da bilinçle bağlandı TEVVAB kapısına ve sabra ve şükre daha kavileştirdi ipini günahlara düştükçe...ve kazanç bilinç sıçramasıdır bu varlıkta yani marifetullahtır...günahlar bile vasıta marifetullaha niyeti marifetullah olan günahlara düşse ümitsiz olmasın...kalbini marifetullaha kapatandır zararlı...marifetullaha koş..günaklara düşsen de...Faiz batağı marifetullah ehlinin irşadıyla yenilecek bir düşmandır ancak...evet...faiz müşriki de zengin eder güçlü eder...secdeye hadimlik görevin ey mü’minim diyen...Vakfet ahlı kazancını secdeye hadimliğe esmaya hadimliğe...şirki ve müşriki yen diye FAİZ haramdır...zengini zengin ettiği için değil...secdeliler zenginin de zengini olsun Allah mülkünü onlara verdi...müşrikin eline geçer mal mülk ekonomik üstünlük ve terör örgütleriyle secde ehline saldırırlar...Secdelilerin hakkıdır mal mülk taht faiz varsa müşriklerin de eline geçer bu değerlerimiz...Secdeliye ve secdeye kurşun olur faizcilik...Allahın affını mı bekliyorsun faizin...faizle savaşmamanın...Faiz seviciler heva ehlidir secde hallilere savaştır bu...secdeye savaş...
Kalbimizi kim mühürlüyor...mu Faiz sevicilikle biz...secdeye düşman olma egona faiz hadimse bile...zina hadimse bile içiki hadimse bile usta kumarbazım kumar benim faydama diye kumar sevici olma secde düşmanlığı var kumarda...kumarla müşrikde zengin olursa ya...Allahın malı secdelinin hakkı kumar ile milli piyango ile ya bir müşrikin eline geçerse...
Evet...Kalbimizi kim mühürlüyor...Kumar senin ilahın Usta kumarcıyım diye kumarı savunan secdeyi savun kumarı değil...asininde zengin olmasına sebebse kumar nasıl savunursun...Müşrikliği savunmak olmaz mı bu...Müşrikliği savunan ...Asiliği savunan hakkettiğini bulur işte ayet..."Baksana kendi heva ve hevesini ilah edinen, ilmi olduğu halde Allah’ın kendisini şaşırtıp, kulağını ve kalbini mühürlediği, gözlerine de perde çektiği kimsenin haline! Hakkı görmemekte ve azgınlıkta ısrar etmesi sebebiyle Allah’ın şaşırttığı bu kimseyi kim yola getirebilir? Düşünmüyor musunuz?"(Casiye/23)
Hevasından menfaatinden dünyalığından geçmez dünya sevici olma Allah için dünya sevici ol ama...değilse müşriksin...Allahı ve dünyayı sevdin ikiledin tevhidi bozdun...egonu ve Allahı sevdin...çıkarını ve Allahı sevdin...Allahı ve ırkını sevdin...Kiliseni ve Allahı sevdin yani oğul sevgin baba sevgine denk...ezelilik ebedilik de verdin baba ile oğulu aynı kıymette gördün...esma sahibi kıldın...menfaatini de oğul gibi gördün sömürmesem yıkılırım dedin ama yıkılmazdın...Latif ve Vehhab kapılarındn yardımlar görürdün bedirde melekler geldi mü’minlerin imdadına...Ekonomim bozulursa yıkılırım deme şeytan fakirlikle aldatır...yıkılırsın der sana bekan tehlikeye düşer der sana ama latif kapısı var Vehhab kapısı da var Allahın o kaplardan yardımı hakket yıkılmamak için...
Latif ve vehhab kapısını inkar edeni mucizeler çıkarcılıktan kurtarmaz...ikna etmez...Çanakkalelerde yeşil sarıklılar geldi diyenler ancak çıkarını Allah için bağışlar hz Ebu bekir gibi vakfeder malını son kuruşana kadar...Latif ve Vehhab kapısına inanmayanın sonu şirktir...işte ayet..."Kendilerine bambaşka bir mûcize geldiği takdirde mutlaka ona inanacaklarına dair vargüçleriyle Allah’a yemin ettiler.De ki: “Mûcizeler ancak Allah’ın yanındadır.” O istedikleri mûcize geldiği zaman onların yine de iman etmeyeceklerinin siz farkında değil misiniz?"(En’am/109)
Buzağıdan medet umdu hz Musanın kavmi...Latif kapısını ve Vehhab kapısını oradan gelecek yardıma inanmayanı şirk bekliyor...Hz İbrahim ateşi gördü ama tevhidden milim uzaklaşmadı...Allah Latif ve latif kapısı adl kapısına mahkum etmedi kulunu müşrik sadece adl kapısına bağlanır...Secdeliler latif kapısı da var Vahhab kapısıda var Allahın...bizi ekonomik krizler yıkmaz...işte ayet..."Hani bir vakit Mûsa kendi milletine “Ey benim milletim!” demişti, “Benim Allah’ın resulü olduğumu bildiğiniz halde niçin bana böyle eziyet ediyorsunuz?” Onlar batıla meyledince, Allah da onların kalplerini hakkı kabul etmekten, hakka meyletmekten uzaklaştırdı. Öyle ya, Allah yoldan çıkmakta direten bir güruha hidâyet etmez, onları, emellerine ulaştırmaz."(Saf/ 5)
Kalpler yani akıl Latif kapısını da gören bir göz Vehhab kapısını da çünkü oradan gelen tarih boyu İlahi yardımlar oldu ...her insanın mazisinde de bu yardımlar dolu...İstanbul fethedildi ama bütün düşman birlik olup saldırmadığı için feth edildi bu lütuf değil mi...onları kim tuttu...kim bağladı Allah...latif sıfatının suduru ile bağlandıla...yürü ya kulum denildi Osmanlıya...
Aklı kör eden latif sıfatını göremez...Vehhab sıfatını da...ama cehennemde cüz’i irade olmadığından ben usta kumarbazım öyleyse Kumarın serbestliğini savunmalıyım gibi bir muhakeme de cehhennemde olmayacak o irade alınacak...Külli iradenin dediği dedik olacak yani dinde zorlamanın yeridir cehennem...Dinde imtihan sebebiyle zorlama yok...Mürtedi öldürmek zorlama amaçlı değil adl sıfatının gereğidir...adl sıfatının gereğinden geçilmez dinde zorlama yok diye...ayetler bağımlıdır..."İşte sözleşmelerini bozmaları, Allah’ın âyetlerini inkâr etmeleri, peygamberleri haksız yere öldürmeleri ve “kalplerimiz perdelidir” demeleri-ki kalpleri perdeli yaratılmış olmayıp, Allah inkârcılıkları sebebiyle kalplerini mühürledi de artık onlar pek az inanırlar"(Nisa/155-156)
Hani Kur’anı anlayarak okuyorlardı ...o bazıları Ayetlerin bağımlı olduklarını bile anlamamışlar ki Kalp mühürlenmesini anlamamışlar...Cüz’i irade varsa kalbini mühürlenmesini de sen seçiyorsun ve adl sıfatı hakkettiğini yaşatıyor...Cehennem umurunda değilse inkar etmişse...Uyarıcı ne yapar ona...cüz’i iradesini secdenin değil çıkarının emrine vermiş şeytan da kininin ve kibrinin emrine verdi cüz’i iradesini...Ululamaya ver secdeye ver cüz’i iradeni...kalbin mühürlenmez...Allah adl sıfatlı...Adl sıfatı dünyada ve ahirette vuku bulacak bütün eylemlerde hallerde duygularda fikirlerde sudur edecek...cehennem varmış diyecek cehennemi hiç umursamıyordu dünyada ama...bu tevbedir fikrinin zıttını savunacak Allah buna kadir...cehennem yok diyordu zıttını savunmak tevbedir tevbe bilinç ilim şuur sıçrammasıdır çünkü...bu sıçrama yoksa tevbe red edilir...
Cüz’i iraden pranga vurdu sana...ne kader deyip kaderi suçlane de Allahı suçla ...iradeni suçla...dinde zorlasaydı sen cehenneme kalmadan tevbe ederdin...iradene Allah saygılı...adl sıfatlı çünkü...İmtihanın sırrı da bunu gerektiri Allaha Hakim sıfatlı...
Sorgulayıcı olacağım diye...bazıları Kur’anı sorguluyor...Kur’anı da anlamıyor okuyor okuyor ama anlamıyor...sorguladığı kur’an sanıyor ama kendi TEVİLİ...tefsir değil...teviller nesh edilmezse tefsire erişilmez...Kur’andan çıkardığın mana ya Te’vilse...sapık tarikat sapık mezheb oluşturursun...esmayı ve sudurunu yeterince bilmeyenler tefsire erişemezler...tevilleri Kur’an sanarlar ve Kur’ana savaş açtım sansalarda kendi tevillerinedir savaşları...
Ayet ve hadisleri icma ve kıyasları bağlamlarıyla okuyalım değilse eksik ilim şeytaniliğe sebebtir...Bağımsızlaştırmayalım..."Arşa istiva etti"der ayet..ayetleri bütünden bağımsızlaştırmak şirke bile götürür...İnanç boyutuna çıkmışsa bu ayet...Mekandan münezzeh O...
Tevbe olayı hikaye değil...Günah sevici olma...günahın ümidini de yok etmesin tevbe hikaye değil...firavun bile ölürken tevbeye sarıldı aklı ırkının kurtarmadığını gördü...ırkım beni boğulmaktan bile kurtarmadı Musanın rabbi ise Musayı kurtardı ...dedi...Irkçılığı terk etse tahtını kaybederdi firavun...akıllı bir muhakeme ile ırkçılığı seçti secdesiz akıl firavunu aldattı akıl şeytan oldu aldatıcı oldu...Ululamayan akıl secdesiz akıl hevanın esiri olur...Israrla ululamaya sığın yani Allaha sığınmak bu akla savaş bu ama ruhbanlar akıl fukaralığını seçtiler secdeli aklı seç... ululayan aklı seç...Ruhban da latif kapısına çağırır ama adl kapısından uzaklaştırır...sanki Allah adl sıfatlı değil gibi...esma bağımsız değil esmadan...adl kapısından gel demek de ruhbanlıktır...Latif ve Vehhab kapısını göstermemek de...ruhban da bir nevi müşriktir...esmadan bazılarına çağırırlar hatta bazısı esmayı dille zikri zikir sayar...Secdeli aklı seç esmaya secdeli aklı seç esma ilmi ışığında bakan aklı seç ...şeçmeyen tefsire erişemez Te’villerini Kur’anı anlamak sanar... İlahi mesajı anlamaktan uzaktır o...esma ilminin ışığından mahrum olan ayetleri bağımsız sanar...yani cımbızcıdır...
Ululayan akla sahib olmayan Kur’anı okusa da tefsire erişmez...Tevilcidir o...iradesini yanlış kullanmış..şeytan da iradesini yanlış kullandı...Kendini ululadı Allahı ululayan aklın yoksa sen de bir şeytansın kibirlisin kinlisin hilecisin...hevacısın...Ululanacak olanı seçerken yanılmışsan adl sıfatı bu yanlışını da cezasız bırakmaz...adl sıfatına sığın tevbeye sığın Ululayan aklı seç secdeli aklı seç senin aklın dünya çıkarına secdeli Allaha ve esmaya secdeli olmalı...
Allahı ululamayan akılla Kur’an okusan ne olur...ya ruhban olursun ..ya müşrik...Secdeli aklı seç.euzun olsun.esmaya hadim aklı seç...
Ululamayan akıl mühürlü akıldır...mühürlü kalptir...Allahı değilde gayrını ululayan akıl iradesinde yanılmış...hakkettiğini de bulur...Çalışmadan kazanılmaz ...der çalışmayı ulularken Allahın önüne çıkarır...İlaç iyileştirdi beni derken Allahın şafi sıfatının ululanışının önünde bir ululama ille ilacı ulular...cüz’i iradesiyle yapar bunları ...kalbi mühürleyen Allah ama hhakkeden kul...Tetbir bizden takdir Allahtan mesela faiz ehven-i şerdir ...derken kılı kırk yarıyoruz...Osmanlıyı faiz aldı diye suçlu sayalım mı...Faiz vasıtadır...şeytanilik için olunca haramdır Allahı ululamak için olunca helaldir...Allah böyle ululamayı kabul etmez deme niyet ülkü tevbedir tevbe eden affedilir...
Niyetin affa sebeb midir evet...Niyetin Ululamak ise Allaha götür şu süt içsin desen Allah kahretmez ama süt içmez Allah bu yanılmadan hesaba çekilirsin sadece...Ululayan akıl yanılmaz yanılsa bile affolur müctehidler affedilir der İslam fıkhı...yanılsa da ama ululamakta yanılmamalı...yani Allahtan gayrıyı ululamamalı...Eskiden annelerimiz sadece İhlas suresi okuyarak hatim yapardı...Ey kur’an oku diyen sen okudun ama euzusuz okudun...ululayan aklı seçmedin...Tevillere eriştin ama tefsire erişemedin...Niyetin ululamak değil...faiz almamayı namazı orucu öyle ululadın ki...putun oldu...Allahı ululamanın derecesinden çok ululadın namaz da olsa ayet de olsa hadis de olsa icma da olsa kıyas da olsa putun olur...Nesh et gerektiğinde yani esmanın gereğini yap...Esmanın gereğini ise secdeli akıl yani ululayan akla sor...Müctehid o...secdeli akıl müctehiddir...müctehid arama başka...Secdeli aklın sahibidir müctehid ...bilgi yetmez ictihad için ...ilahiyat okumak da yyetmez...ihlas ve secdeli akıl sahibi olmalı müctehid...ilmin yanında bu da gerekli...
Kalbimizi kim mühürlüyor...mu ...secdesiz aklımız...ululamayan aklımız esmayı eksik ululayan aklımız...Tek amacı Allahı ululamak olmayan aklımız...Kur’anı bile sınırlı ulula peygamberi de hz İsa oğul deme...Irkım yüce deme...Yücelenecek tek Allahtır...secdeli mi aklın...yoksa ırkçılığa aşık mı...yani esir mi..kiliseye mi ...Allahı ululamayan dünyalığa mı ...Allahı ululamayan akla mı...liderlere mi...idarecilere mi...
0 Yorum
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.