AVOCADO KURUTMASI
AVAKADO BAHÇELERİ VE ANAMIN AVAKADO KURUTMASI..!!
EY GÌDÌ GÙNLER, DÙN GÌBÌ AKLIMDA
Dümdüz olan bir yerde ani yükselen 2 tepe dağ misali ve dimdik biz birisine KIP KIRMIZI TOPRAĞI olduğu için dik manasına gelen ŞİV’İ kırmızı diğerinin toprağı ise ALTIN SARISI olduğundan sarı tepe deriz.
Benim köyüm bu 2 sivri tepenin ön kısmında ama tarlalarımızın, çayır, çimenlerimizin çoğunluğu bu dağların arkasında ARAS Nehrine kadar.
Bizim yani şahsımızın da en büyük tarlası adı ARAZIN GIRAĞI
( KENARI-YAKINI ) dediğimiz uçsuz bucaksız gerek köyümüzde, gerek ise civar köylerde bizim o yerimiz yani tarlamız kadar büyük kimsenin toprağı yoktu.
İşte o uçsuz bucaksız ARAZIN GIRAĞI dediğimiz tarlamız AVAKADO bahçesi idi.
Anam rahmetli de AVAKADOLARI soyar keser, bu dağların tepesinden aşağıya kadar ip yani urgan çeker ve AVAKADOLARI bu dağların yamacında kuruturdu.
ANLAYACAĞINIZ AVAKADOYU kurutarak saklamanın ilk mimarı anam rahmetli idi.
ŞAKA ULAN ŞAKA...
BU ÜLKEDE AVAKADO YİYEN KAÇ İNSAN VAR, GÖREN, TANIYAN KAÇ İNSAN VAR DA BİRDE KURUTARAK yesin.
Ey Sarayda sefa süren dünün AÇ ları dedeniz babanız mı AVAKADO yemişlerdi.
Az kaldı Türk Milleti de Tarihde hainleri affetmez...
EVİNE EKMEK ALAMAYANLARIN DEĞİL.
AMERİKADA MİLYAR DOLARLARI OLAN EY YERLİ VE MİLLİLER.
ALÇAKSINIZ ULAN SOYSUZUN EVLATLARI...
BU KADARDA NET VE MERT DÌYORUM
SÌZDEN KORKAN SÌZÌN GÌBÌDÌR.
ÜLKE EKONOMİSİ KOMAYA GİRMİŞ DURUMDA VE HALA YURT DIŞINDA MİLYAR DOLARI OLAN YERLİ VE MİLLİ OLDUĞUNU İDDİA EDEN ALÇAKLAR.
NE BEKLİYORSUNUZ KAÇMAYI MI.?
ULAN SOYSUZLAR HANİ YERLİ VE MİLLİSİNİZ
ÜLKE BATMIŞ PARALARINIZ NE ARAR YURT DIŞINDA ONUN BUNUN ÇOCUKLARI VE HALA SİZE İNANAN MAL OĞLU MALLARDA SİZDEN DAHA ALÇAKTIR..!
NOGAYTÙRK
YORUMLAR
Ya milyarderler her toplumda olabilir.Emek düsmani degilim, fakat sayet calip cirpan varsa, Kesin kolunu, kolunu kesemiyorsaniz yolunu kesin...Böyle ulu orta üstü kapali isim vermeden, ima yoluyla ona buna saldirmakla, sanal kahramanlik taslamakla, kahraman olunmaz.Varsa elinizde deliliniz Calip cirpanlari belgeriyle desifre edin!! Mahkemeye verin..Yok efendim mahkemeler tarafli diyorsaniz, Tarafli olmayan arayin...Eskiler Arnavutlugu enver hoca arnavutlugunda adaletin zirve yaptigini iddia edip orayi gösterirlerdi sizde koskoca dünyada elbet bir adil mahkeme bulursunuz...
Bende Muzdaribim Devletin malini deniz görenlerden,..Fakat Delillerle konumayi severim.Kesin delilim olmadan kimseyi zan altina birakmam.Emek düsmani degilim.Sabah aksama kadar slogan yazmaklan zaman harcayip fakir edebiyati yapanlarada yuh cekerim.Tabiiki bunu sanalda degil realda yüzlerine karsi yaparim.
Bazileri" böyle geldi böyle gider diyor" Ben kanunlar yetersiz diyorum
Ekmek bulamayanlar varken, milletin parasiyla okulu olmayan köylere bile heykel dikenleri n ,ülkesi burasi diyorlar.Balkan ve Kurtulus savasinda yardim olarak gönderilen Hintli Müslümanlarin Parasiyla Is bankasina sermaye yapildigi, bir ülkede yasiyoruz, Yani devletin malini deniz gören" Domuzlarin yasadigi bir ülkede...Desifre edecekseniz benim gibi kesin bilgilerle sabit olanlari aciklayacaksiniz.Yoksa hakli olsaniz bile haksiz sayilirsiniz
Tam da bir yaşıma daha değdim diyecektim (şaka ulan şaka) ile uyandım.
Haaa
Bu arada avokadonun beyini besleyen iyi besin kaynağı olduğunu da modern
Şaman Alberto Vilaldo’dan dinlemiştim.
Makalenin son bölümü adrese teslim tokat. Kimin eline tutuşturulsa adres
sormadan muhatalarına teslim eder.
Yazan yürek ve kalemi hem alkışlıyor hem yeni yılını kutluyorum.
Saygılarımla.