- 243 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Takva ne mi...Rıza amaçlı rıza ülkülü ol...
Takva ne mi...Rıza amaçlı rıza ülkülü ol...
Evet...Rıza amaçlı rıza ülkülü ol...İman nedir mi...rıza amaçlı olmaktır...eylemleri seçerken rıza için seçeriz...Rahmana hadim ol...şeytan da hadim ama sen Kibrin için değil rıza amaçlı ol bu hadimlikte...Her çiftçi rızık üretir ama farklıdır ödülleri bazısına ceza var...zina için kumar için kibir için şeytani haller için rızık üretene ceza var...
Takva ne mi...
Takva fakirliği sevmektir demem ...ama Fakirliği sevmek de güzeldir...şirktir çirkin olan...şirke kibre hadimse şeytanilikten farkımız yok ...Allahın emrettiği yerlerde fakirlik de güzeldir ihlas halidir...Zenginlik kendiliğinden güzel sanma...Zekat verme imkanı kazandırdığı için güzel...Nesih işte bu sebeble hikmetli...Kan dökmek de güzeldir ama melekler kınadı kan dökmeyi...Oysa güzellik eşyada değil...soyutta somutta değil...Şirk varsa ruhbansın amelinde...İhlas yok...Şirk ihlasın zıttıdır...şirk varsa ihlas yoktur ve Latif kapısı kapalıdır o kişiye...
Uyku mu namaz mı...Uyku da put.Kurban kesmek mi mal sevgisi mi...Kurban kesene malı seviyorsun deme...İstirahat mı okumak mı...İstirahat puttur...Takva ihlas devirdiğin put adedincedir...hz İbrahimliğin ne derece...ihlasının derecesi o...Tevbe ne mi...tevben kadardır ihlasın her tevbe bir putu parçalamanın adıdır...
Takva ne mi...
Allahı Allah olduğu için sev...karşılıksız sevginin adıdır ihlas yani takva...
Takva ne mi...
Peygamberi ve hadisleri ayetten farklı görme...İhlas bu...hhadislerde de esmanın mühürü var...ayetlerde de...Esmanın sudurudur her şey...ay görülmezdi güneş olmasaydı...ay aynı ışığı yansıtır peygamberlerin hadisleri Kur’anla aynı ışığı aynı esmayı yansıtır...Hadisleri ayetten farklı göremezsin...Kur’andan bağımsız açıklayamazsın farklı amaçlar veriyor diyemezsin...
Takva ne mi...
Namaz halini ömrümüzün her anında korumaktır...
Takva ne mi...
Efendimiz..."İnsanlardan bana en yakın olanlar, kim ve nerede olursa olsun Allâh’a karşı takvâ sâhibi olan müttakîlerdir." buyurdu.
İşler yoluna girsin diye ibadet olmaz...ne namaz ne de oruç nne de hac ne de zekat ne de şehadet...ama İşler yoluna girsin diye namaz kılan veya şehadet getiren müşrik olur...ama işleri yola girer mi girer şeytan şeytanilik için yardım istedi ve Allah verdi...Şehadeti cennet için getiriyoruz Allah için değil bu şirk...cennet bir yaratılmış...onu istiyorsun yaradanını istemiyorsun...bu şirktir...son hedefin rıza olacak ne istersen rıza için iste şirk varsa ihlas yoktur...faiz belası sömürülme belası ırkçı oldu ümmet Allah da verdi...Havradan caminin farkı var...Her ırkı kucaklar cami ve cami ehli...bu suriyeli bu Afganistanlı bu afrikalı demez ama günahkara gazab eder Kanını hela sayar mürtedin...
Takvanın üç mertebesi vardır:Şirkten takva...Masiyetten takva...Masivadan takva yani kalbini, Hak’tan alıkoyan her şeyden uzak tutmak...haktan alıkoymak ne mi...esmaya hadimlikten alı koymak...çiftçi rızık üretiyor Razzaka hadimlik bu...Rahmana hadimlik hakla olmaktır... Alimliğe hadimlik de...haktan alı koydu sanma esmaya hadimliği...Ruhbanlaşma...Namazdan gayri her şeyi hakdan uzaklık sayan ruhbanlar var...Esmaya hadimlik ihlasa hadimlik takvaya hadimlik Kur’ana hadimlik hakdan alıkoyan şeyler değil...Ruhban puan toplama ve sömürme derdinde...
Takva bilinçtir imandır ilimdir...esmayı bildiğin kadar ihlaslı olursun...Hakla olursun..."Bazı ruhbanlar "parayı köpeğin önüne at yemez der...ama paranın alım gücünü örttü bu sözüyle...örtme şeytani haldir...eksik ilim şeytani haldir şeytan eksik ilimli olmasaydı hz Ademe secde ederdi...Yarattığına Rahmandır Allah ayna olurdu bu sıfata...Esmaya ayna olurdu hem üstnlük iste hem ayna olma bu adl sıfatına da kavga halidir...Ruhban en az Şeytan kadar esmayla kavga eder ama etrafı doludur çünkü Allah dolandırıcıya avcıya av nasib eder...Her şey dünya çıkarı içindir ruhbanın gösterişcinin...şeytaninin...hilekarın...dolandırıcının...seni köleleştirenden din öğrenme...İştişare etsin seninle...şeytaniliklerdendir bu haller kibirliden de din öğrenme şeytan da esmaya hadim ilme hadim rahmana hadim ama amacı taht kavgası Rıza değil...ruhbanla rıza ülkülü arasında bu farklar vardır...Şeytaniliklerden bir iz varsa eylemlerinde hallerinde fikirlerinde duygularında kaç o ruhbandır ihlas başka şey...takva başka şey...Rıza ülkülülüktür takva ve ihlas ve tevbe...Şuura bilinçliliğe tevbe etmedi şeytan eksiğe razı oldu eksiğe razı olmak da şeytaniliktir...Şeytanilik ruhban halleridir dolandırıcı ve sömürücü halleridir...
Takva ne mi...Rıza amaçlı rıza ülkülü ol...
0 Yorum
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.