- 585 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İyi ki Doğdun
"İyi ki doğdun Orhan!İyi ki doğdun iyi ki doğdun mutlu yıllar sana!" bunu hayatımızın sonuna kadar söyleyemeyeceğiz,dilimiz varmayacak,tam söyleyecekken içimizi bir burukluk kaplayacak.
"Beraber geçirmediğimiz doğum günlerinde pasta ile video çeker, görüntülü arar bir şekilde yine kutlardık yılbaşı gecesi olan doğum gününü. Senin doğum günün hep en güzeliydi çünkü yılbaşı gecesiydi herkes bir aradaydı. Eskiden çok eskiden aramızdan sen ve nenem ayrılmadan,aynı sofrada oturduğumuz yılbaşı geceleri varken her şey daha güzeldi sanki.Yılbaşı Dursun dayı gelirdi Amerika’dan,hiç susmadan "Amerika’da şundan var mı?Bunun ingilizcesi ne?" gibi türlü türlü sorular sorardık.Ben sonradan senin öyle düşünmeyeceğini aklının ucundan geçmeyeceğini bilsemde acaba seninle daha az konuştuk diye kalbin kırıldı mı diye düşünürdüm (Tıpkı oyuncak olduğukların cansız olduğunu bildiğim halde oynamadığım için "Peluş ayılarıma yazık mı oluyor acaba?Biraz da onlarla oyun kurayım" dediğim gibi).
Ben doğum günlerini kutlamaya bayıldığım için insanların doğum günün hatırlamak benim için önemliydi ama senin içinde bir o kadar normaldi öyle ki "Facebook hatırlatır" dediğin için geçtiğimiz doğum gününde seni aradığımda "Facebook hatırlatmadı kendim biliyordum" demiştim göğsümü gere gere.
Öyle özlüyorum ki o günleri...Kimseyi ağlayarak anmadığımız günleri. Ne yapayım geri getiremeyeceğim günlerimiz.
Yaşayamadığın yaşın için hayatın sana bizlerle geçirebileceğin anılar borçlu. Hayat bize dilimizden söküp aldığı sadece kalbimizde kalan adını borçlu. Hayat çok zalim davrandı bize , sana asla tahmin edemezdik ansızın gidişini eğer bunu göz önünde bulundurabilseydim ben seninle dinlediğimiz şarkının en güzel versiyonunu sana dinletmek için yüze yüze görüşmeyi beklemezdim.Hayat sana çocukluğunda çekilmiş toplu fotoğraflardaki güzel çocuğa hesap veremeyecek.[ Senin için bir şarkı yaptım benimle gurur duy uzaklardan,nenemin kollarından "Aferin" demen için ,seni çok sevdiğim için,seni herkes tanısın istediğim için dinlesinler istedim sen.İyi yapmış mıyım?"
Bu yıl dayımın doğum gününe ölümünün gölgesi düştü. Ölen insanların doğum günü kutlanır mı hiç? Bal gibi de kutlanır eğer içinizde yaşıyorsa onun yerine mumları üfleyebilirsiniz.Ben dayımın kalbimde güneş alan, duvarında benden istediği fakat taşınınca vazgeçtiği "Hard Rock Music Festival" posterinin ve resimlerimizin asılı olduğu bir evi var.
İyi ki sen,iyi ki gülüşün,iyi ki dokundun hayatlarımıza.
İyi ki doğdun Orik.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.