- 375 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Aman Neyse!
Sabah eğer sevdiğim şarkı çalarsa o gün bütün gün aklımın içinde çalar.Eğer radyoda sohbet programını açamazsam başka.Zaman zaman şarkılar olur olmaz zamanda çalıyor,Tam arabadan incereken "Uyanır gece yarısı yoktan sevda yaparım" demeye başladı amaaan neyse!Bazen nostaljik şarkılar çalan radyoyu açıyorum,bazen değil genellikle de diyebilirim,geçen sabah "Bir yangının külünü yeniden yakıp geçtin" kısmını bildiğim o şarkıyı mırıldandıktan sonra radyoda çalmaya başladı.Sanırım radyo ile iyi anlaşıyoruz unuttuğum şarkıları hatırlatıyor.Amaan neyse!
Sürekli aklımda bir melodi gezinip duruyor kimi zaman eşlik ediyorum."Bir gün gelir bir gün geçer bazı şeyler hiç ama hiç değişmez her geçen anın sonunda hala alışamadım yokluğuna" ama akustik olan.Ondan hemen sonra üryani eriği hoşafının yanına domatesli pilav yapıldığını dinliyorum "Dargın mıyız,dargın mıyız?" diye tekrarlıyor adeta dargın oluşu kabul etmez yada fark etmez belki de hiç bilmez biçimde."Vay çileli başım ortasında kışım iyice beter" pek severim bu şarkıyı.Amaaan neyse!
Şarkılar çok güzel işlemiyor mu içimize?Bazen çok farklı bir şarkıya kendi yorumumla bambaşka anlamlar katıyor,o anlamı hissediyorum. Amaaan neyse!
Sahi neden daha önce hiç rüyamda müzik dinlemedim ben?Niye rüyamda gitar çalmadım,şarkı söylemedim?Aşk olsun bilinç altım!Keşke tek sorun rüyamda müzik dinlememiş olamam olsa.O günlere dek dinleyelim şarkımızı türkümüzü.Üç defa söyledim,dördüncü de bu tombik dünyanın hatrına olsun"Amaaaan neyse!"
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.