- 288 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Üretici vakıflar kurulmadıkça...
Üretici vakıflar kurulmadıkça...
Faiz Osmanlının bile yuvarlandığı uçurum...
Türk parasının ordusu Türk üreticisidir...Türk ihracatçısdır...Üretici vakıflar kurulmadıkça faizle savaş başarılı olmayacaktır...
Faizden nasıl kurtuluruz...
Hz Adem zelle işledi...İsteği üremekti ama cennetteydi...dünyaya sürüldü...İsteği fıtratın gereğiydi ama yer uygun düşmüyordu...Hakim sıfatı aldı hz Ademi dünyaya gönderdi...İsteklerimiz esmaya uygun düşmezse hz Adem olsak cezalanırsın der Kur’an hz Adem kıssası bu ifadenin öğretisidir...Para kazanmak isteği fıtri ama her isteğin iki kapısı var kazanırken de harcarken de tercihimizi bu kapılardan hayırlısını seçelim...Fıtratla kavga etme .der bu kıssa...kavgan seçiminde olsun ...İnsan arpa ekip buğday biçmez...faize mustahakız...Üreten vakıflarımız yok...Kur’an kursu kadar elzem oldu faize karşı ordu yani üretici ordu oluşturmak...
Faiz artmaktır...ölçü yoksa artışı anlayamayız...Faiz gazaba sebeb...Ölçü tek olmalı...tl ölçü mü ölçü azalıp çoğalmaz...tl nin alım gücü azalıp çoğaldığından ölçü olması mümkün değil...metre uzunlık ölçüsü...dünyanın her yerinde aynı...her tarihde aynı...tl ülkemizde de diğer ülkelerde de ayna değil...yani dolara karşı değeri ayrı diğer paralara karşı ayrı...
Faizden nasıl kurtuluruz...
Para da bayraktır...ordu bayrağı sınırlara diker üretici vakıflar şirketler de para denilen bayrağı ileriye taşımadıkça ihracat yapmadıkça faizden kurtulamayız...üretmeyen faizin dostudur...ahlı paranın sebebidir...sömürü ithalat oldukça vardır...kesik varsa ithalat varsa vücut kan kaybından gider...Faiz domuz eti gibi zaruret olur kan kaybını telefi için...Faiz işarettir Haramı işaret eder...ama alimlerimiz ona haram dediler...Üretmemek yani esmaya hadim olmamaktı haram...Faiz esmaya hadim olmayışımızın imana hadim olmayışımızın Kur’ana hadim olmadığımız sonucudur faiz...Faiz sonuçtur...esmaya hadim ol kurtul faizden...
Faizden nasıl kurtuluruz...
Faiz neyin sonucu mu...Kur’andan dönüşün sonucu faiz...Her günah Kur’andan dönüşün meyvesi...zakkumlar cehennemin sonucu meyvesi...esmaya hadim olmamanın bedeli...bedelle savaşmak tevbe ile mümkün...eyleminle halinle fikrinle duygunla esmaya dön...Tevbe esmaya dönmektir hadimliğe dönmektir...aşka imana dön...faizden kurtul...
Faiz cezadır...esmaya hadim olmayan kavimler helak oldu der Kur’an ...Tabib olmayanlar bilmezler faiz hastalıktır...sonuçtur...şeker hastalığıyla yaşamak gibidir faizle yaşamak ama kurtulmak da esmaya hadimlikle ancak mümkün...yani kurtulmayacağız faiz belasından...
Faizden nasıl kurtuluruz...
Faizden tevbe kabul olmayacak tevbedir...zordur...esmaya dönüşe tevbe denir çünkü...esmaya dönmek istemiyorsun sen ...domuz eti yememek kolar bir tevbe...faizden dönemezsin zincirlisin çünkü...Tevbesi en zor bir beladır faiz...
Faizin tevbesi vardır diyen faizi tanımamış kişidir...Zekattır faizin tevbesi...ahlı kazancı miras bırakmamaktır ve ahlı mirası miras almamaktır...küllüsünü üretici vakfa hediye etmektir...Üretmektir faizin tevbesi...
Karz-ı hasen nedir mi...vakıflara üretiyorsa ver...Ahirette Allah ödüllendiririm diyor...üreticiyi desteklemektir faizin tevbesi...ihracatçı olmaktır faizden tevbe...İhracatı desteklemeyene destek olmak da suçtur ...şarab satmak suç satana destek olan da suç işliyor...Üretmek için faiz almak engelleniyorsa esmaya hadim değilsin...Karz-ı hasene kalkmış...ve domuz eti yemezsen öleceksin hala faiz almam deme...dolaylı faydası varsa faizle savaşta faiz al...Osmanlı savaş için aldı...Almamakta direnmek sandık biz faizle kavggayı...ama akıl derki al ve faize dolaylı da olsa darbe vur...gerçek çözüm gerçek tevbe ahlı parayı üretime yönlendirmek...faizli krediyi de üretime yönlendirmek...
Faizsiz bankacılık bir aldatmacadır...der akıl...üretmek için faiz almamak zararlı bir metottur da der akıl...
Faizden nasıl kurtuluruz...
Üretim bir ucu faiz diğer ucu bir tahtaravallideyiz...Üretmektir tek tevbe...Üretmek için faiz almak elzemse al...vakıflar desteklemiyorsa faiz al üret...üretmektir faizin tevbesi...üretmek için faiz almak haram değil der akıl...ehven-i şerse faiz de al yani...Osmanlı savaş için aldı...
Faizin zararı üretmemektir...üretmek için faiz ehven-i şerse al...ehveni şerden kaçma der akıl...aslında nakil de aynı şeyi öğütler...bazı din adamları ruhbandır çünkü...Gösterişci dindardır yani...şekilcidir yani...
Yüksek faiz ehven-i şer olmaz...savaşmak için bile alınmaz...
Üretmek için faiz almamak veya yüksel faize razı olmak iki büyük hatadır...der akıl...fetvalar akılla kavga etse de aklı seç...evet...o fetva te’vildir tefsirden sorumludur müslüman...
Hangi fazlalık yasaktır İslamda...Tefsire ve akla sor...fetvalar te’vil çünkü...sadece akıl ve tefsirden sorumludur müslüman...akletmemek pisliktir...körlüktür...
Faizsiz bankacılık mümkün mü...Aldatmaca o...bir hile...
Üretmektir bu haramla mücadele...ve bu haramın tevbesi...üretimci vakıflara hediye ededim ahlı kazançlarımızı...düşük faizle üretmek haram değil...der akıl ve tefsir...Üret faiz haram demen yetmez kavgan bu mu...Aşkın bu mu rızaya ahsız kazanca...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.