- 204 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ruhbanlık iki kapıya açılır...Ya melekilik ya da şeytanilik
Ruhbanlık iki kapıya açılır...Ya melekilik ya da şeytanilik
İslam da ilahi dinde ruhbanlık yok diyen şu bilgileri yok saydın...Tevvabtır Allah dememiş oldun...ruhbanlık da yanlış yerde yapılırsa tevbe et...de.ama İlahi dinin eksik biliyorsun sen...yani eksiltiyorsun ilahi dini...ilahi dinin öğütlerini eksiltiyorsun...
Az ye az uyu az evlen...melekilik kapısı bu.melekler yemez içmez evlenmez uyumaz...Cehennemlikler namaza uykuyu seçenlerdendir...Uyku şeytaniliklerdendir...
Bir araçda iki zıt vitesler var geri fites de elzem ve hikmetli çünkü ama amaçç ileri fitesle yolculuktur...Ademin iki hali var cennetlik hali üreme isteyince son buldu...ama elzem ve hikmetli ama amaç olmamalı...
Ruhbanlık şeytani hal değildir şeytanlarda da üreme var...evlenme var...ruhbanlık meleklerde var...ama melek yeterli olsaydı hz Adem yaratılmazdı...Tevvab sıfatı günahı gerektirir...Tevbe şeytanda yok sadece ademiliktir...
Faiz bile iki kapılı...çünkü ademilik iki kapılıdır bir kapısı eytaniliğe açılır ve tevbe gerektirir bir kapısı melekiliğe açılır yine tevbe gerekir...Ademilik ise tevbedir...Sıratı müstekim adem için tevbedir...hz Adem yasak meyveye yaklaşmaya mecburdu mahkumdu çünkü tevbe için yaratılmıştı...günah Allaha zarar vermez...sadece esmaya eksik hadimliktir...kulluğumuza zararlıdır...ululamıza ...Osmanlı alimleri savaş için faiz alınsın dediler...Osmanlı ehven-i şer gördü savaş için faiz almayı...
Şarab kan sulandırıcıdır çok çok gerekince içilmesi ehven-i şerdir...şerlerin de ehveni var ehveni şer şerdir tevbe gerektirir ama hikmetlidir...Hz Ademin zellesi de ehven-i şerdir...hz Adem tevbe etti...günah işlemez peygamberler ama ehven-i şerre mecburdur ademilik tevbeye hadimlik için verildi...hz Adem tevbe için yaratıldı...Osmanlının da faizi ehven-i şerdir...yani zelle hükmündedir...amaç iyi olunca amel ehven-işer hükmüne gelir günehlar niyetle az da olsa hayra yakınlaşır...çünkü...
Bütün günahlar ehven-i şer hükmüne düşerler iyi niyetle...yani zelle olurlar...
Bütün sevablar şer günah hükmüne fırlar kötü niyetle...namaz gösteriş için kılınırsa aldatmacaya hileye hadimse...günah hükmüne fırlar...kişi de münafık sayılır..mürik sayılır...gösteriş karunun halidir yani müşrik hali...Faiz alanı affeder de Allah gösteriş için namaz kılanı affetmez...gösteriş hali de iki kapıya açılır...şarab içiyor görülür...melami tarikatı buna örnek...Hikmetsizse çirkinliktir bu tarikat ama ajanlık için takiye hikmetliidir...
Adem günah için yaratıldı...evliyalar da günah işler...peygamberler ise zelle... Günah gerçeği insanlık tarihinin en önemli olgularından birisidir. Adem ve Havva ile başlayan bu günah gerçeği sadece Adem ve Havva’yı değil tüm insanlığın Tanrı’dan ayrılmasına yol açmıştır.
İnsan iradesi de iki kapılı han ve asansörü aşağıya yukarıya iki yöne gidiyor...yani iyiyi ve kötüyü bilme yeteneklidir insan...özgür iradelerinden kaynaklanan bir seçim de verildi...insana Ya Allaha güvenip sonsuz yaşam için hadim olacaklar...Aklım bana yeter deme nasa mecbursun... aklına kendine güvenme“iyiyi ve kötüyü bilme yeteneklidir aklın...ehveni şer’i seç hz Adem gibi ama günaha dalma...günahı savunma...günahta ısrar etme...günah da zelle de iki kapılı handır tevbe et zellene de yani ehven-i şer’e de..hz Adem zellesine tevbe etti...günah da iyi niyetliye yani ihlaslıya zarar veremez...tevbeye koşar iyi niyetli ısrar etmez günahında...şeytaniliktir ısrar...ademilik tevbededir...havra ırkçı...ama dünya ırkçılık varsa sömürü olur ve huzur bulmaz..savaşlar da bitmez...Allah bunu cezasız da bırakmaz...ilahi bir din ırkçılıkla kavgalı olmalı..
Tevbe nedir mi...tevbe...hayatımızı istediğimiz gibi yaşayıp arada bir ağzımızla “evet, bu konuda günah işledim” demek değil...Tevbe... asıl yolculuğumuzun ne olduğunu tekrar görmemiz bilincidir...esmaya hadimliğe karar vermemizdir...namaza başlamak da eksik tevbedir esmanın her birine hadimliğe kara vermeyenin tevbesi de şehadeti de eksiktir...cennete taşımaz kişiyi...
Tevbe ...nereye baktığımızla, nereye gittiğimizle ilgilidir...yani biliç ve ilim halidir...ilme aynalık halidir...esmaya ayna olma hali..ilme ayna olan esmanın her birine de ayna olmadıkça ilmi eksiktir...şetan elmi eksik olduğu için aklına güvendiği için Allahın ilmine ayna olmadığı için tevbe etmedi...yani tevben kadar alimsin...
Her hal her eylem her fikir her duygu iki kapılı handır...Ruhbanlık da iki kapıya açılır...Ya melekilik ya da şeytanilik..
Kilisenin ruhbanlığı ...küresel idareyi kendine bağlama amaçlıdır...Allahın esmasına hadimlik amaçlı olmayan ruhbanlık eksiktir...eksik ruhbanlık zararlı ruhbanlık kilise ruhbanlığı...ebu talibin mahallesinde ruhbanlığa katlandı müslümanlar...asi olmadılar o ruhbanlıktan hikmete ram oldular ... hikmete ram ol ruhbanlık da iyi niyetliye zarar vermekten acizdir..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.