TAVUK VE AT SOYLULAR!!
TAVUK VE AT SOYLULAR.
Yüzeysel düşünmeden yazdıklarımı okuyanlar derin düşünürler ise ne kadar doğru olduğunu anlarlar.
Ama yüzeysel düşünen ve beyni basmayanlar başka bakarlar yazılana.
Yaratılışında her şey iki tür olarak yaratılmıştır.
Güzel, çirkin.
Zengin, fakir,
Soylu, soysuz.
Acı, tatlı vs. diye örneklemeler çoğaltılır.
Şimdi asıl konumuza gelelim.
SOYLULUK VE SOYSUZLUK meselesine.
İnsanlar bana göre iki tür yaratılmıştır.
Birincisi tavuk soylular, ikincisi at soylular.
Daha açık dille soylu ve soysuz yaratılanlar demek en doğrusudur.
Tavuk hepimizin bildiği hayvan;
Bir yumurta yumurtlar köyde ise köyü, mahallede ise mahalleyi 1-2 saat gıtgıt gıdak sesi ile ayağa kaldırır. İlk kesilende en çok bağıran tavukların kafası olur..
At ise 1 tay yavrular.
Değer olarak yumurtanın kat kat üstünde değere sahip, hacim olarak yumurtadan yine kat kat dağa büyük ve ağır.
Buna rağmen at ne bağırır, ne çağırır.
Gözlerinden 2 damla yaş süzülür oda sevinç göz yaşıdır.
İşte tavuktaki soysuzluğa, atta ki ise soyluluğa delalettir.
Siz siz olun zerre kadar bir şey yapıp evren kadar zırlayan yani şunu yaptım bunu ettim diyen tavuk soylu ucuz insanlardan uzak durun.
Çok şeyler bilip, yapıp edip ama bildiklerini, yaptıklarını ettiklerini benim deyimim ile SİNE DEFTERİNE YAZIP Hazine misali saklayan amiyane tabir ile SIRKEŞ, KETUM insanları dost edinin çünkü onlar yaptıklarını ettiklerini.
Ulu orta mahalle, köy ,kasaba veya şehir duyacak şekilde TAVUK gibi soysuzluk edip bağırarak aleme ilan etmezler.
Sizleri seviyorum yaşamımda ( siyasi-resmi ve özel ) tanıdığım soylu insanlar.
Sevgi ve saygılarımla..!!
NOGAYTÜRK