- 371 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allah hakkettiğini yaşatır....
Allah hakkettiğini yaşatır...
Geometri derki...açı gittikçe uzaklaşır...faiz alanın torunu faize daldıkça dalar ...svaşı zaman geçtikçe zorlaştıkça zorlaşır...
Allah hakkettiğini yaşatır...
Torunu geçmişi ilgilendirir..."Dede doruk yemiş torunun ağzı kamaşmış..." bir ata sözü de şöyle der..."ağaca çıkan keçinin dama çıkan oğlağı olur...Yanlıştan dönelim...Osmanlıyı ırkçılık yıktı...Selçukluyu ırkçılık yıktı...Süper güçer kardeşi kardeşe kırdırı...müslümanı müslümana boğazlatır...sahabenin iç kavgalarında romanın etkisi vardı...selçuklunun da beyliklere bölünmesi moğalların hilesiydi...Hileye kurban olur...ümmet olmayı başaramayanlar...bir bütün olmayı başaramayanlar..
Allah hakkettiğini yaşatır...
Köyünden İstanbul için kopanın İstanbuldan da Amerika için kopan torunu olur...hatadan dönülmeli...Başını açan kadının mini etekli torunu olur...hatadan dönülmeli fakirliği ktsal bilenin acından ölen torunu olur...hatadan dönülmeli zararrın neresinden dönülse kar"der bir ata sözü...ata sözü de Kur’an tefsiridir esma tefsiridir tefsir kıymetindedir bir çoğu ata sözlerinin...
Allah hakkettiğini yaşatır...
Gazzeli dedesinin tembelliğinin faturasını ödüyor..miras haktır bazı dede torununa esirliği köleliği miras bırakır...
Allah hakkettiğini yaşatır...
Allah adl sıfatlıdır..."ben ne yaptım"deme dedem ne yaptı da de...eksik sorma soruyu...şer ve hayra uğraman öğretmen olsun sana...karşılaştıklarımız öğretmendiir bize Kadermiş deme kaderin de öğretmen olsun...Kaderimmiş deyip de kesma ..adl sıfatlı Allahın yarattığısın sen adl sıfatı gerektirmedikçe ne iyilikle nede kötülükle karşılaşmadın öğretmenin olsun hayat romanın...hataları haramları öğrenmiş ol...daha neler yaşayacaksın haramları helalleri öğrenmen için haramlar -helaller kişiseldir bölgeseldir tarihseldir...deden atla savaştı diye sen de atla savaşa gitme...
Allah hakkettiğini yaşatır...
Mevlana da moğolcuydu Moğollar o günün amerikasıydı...Belki ekmel din de onlardaydı...el galib olan Allah hikmetsize izin vermez..şeytanı düşmanlık için yarattı ama her isteğini de onaylamıyor...izin vermiyor..selçuklu da ekmel olmayan bir siyasette sahibdi...Hz Musayı Firavunun sarayında büyüttü Allah...ama hikmeti gereği firavunla arasını açtı...yani kiptiyi öldürttü...hikmmete ram olmalıyız..tarihin öğretmenliği de tefsirdir...Tefsiri sadece adı tefsir olan kitaplarla sınırlamamalısın...
Uydurulmuş din yoktur çünkü hile dinleşmez akıl veya vahiy dinleşir ancak.Akıl eksikliği önerir.vahiy ekmelliği.değişmez kural bu...Faiz mi sömürü mü müslümanız ama faize karşı değiliz...Allah Amerikayı neden mi güçlü kıldı...öğretmenin olsun yaşananlar...tefsir kiitapları Kur’an mealleri yetmez öğretmenliğe...
Allah hakkettiğini yaşatır...
Şu ayetler müşrikler için mi sadece...yoksa genel kural mı..kainata hakim kural mı...genel kuralları eksilttin...eksiklik şeytaniliktir...şeytandandır..hz Adem cennetten kovuldu...adem oluşu kurtarmdı onu genel kuralara aykırı olma aman...müslüman da olsan cezası seni bulur... "Hakkı batıl ile örtmeyin ve hakkı gizlemeyin. (Kaldı ki) siz (gerçeği) biliyorsunuz."(Bakara/42)Haramlar bölgeseldir tarihseldir ama bazı haramlar ancak geneldir..."Yahudilere iç yağı haramdı"...ceza gereği haramdı ama...ceza bitti helal oldu..."mezar ziyareti haramdı müslümanlar bilinçlendi helal oldu..."nesh edilecek haramlar ve helaller vvar...Küçük yaşta bir kızı evlendirmek esmaya tersse...Allah haram kıdı ...demektir bunun manası...çünkü haramlar -helaller bölgeseldir şartların gereğidir...esmadan başka ölçü oluşturmak ise mezhebçiliktir..kilise ve havra gibi zararlıdır ..her mezhebçilik esmadan uzaklaştığı ölçüde akla koştuğu ölçüde zararlıdır...ölçü tektir der Kur’an... esma tek ölçü...Kur’an bunu öğretiyor...mezheb tavsiyesi yapmaz Kur’an...
Allah hakkettiğini yaşatır...
Kur’an mezheb ehl-ine de kafir der...iki ölçü yok kur’anda...hz Adem de şeytanda cezalandılar...ölçüye oluymadıysa ceza gelir..adl sıfatında torpül yok ama tevbe kapısı var her hatada..hatalarda iki kapılı han...ve asansörlü...Tevvab olan tevbe yerleştirmiş yani...tevbeye kapı koymuş günahlara hatalara...işte ayet.."Allah’ın kullarından, dilediğine Kendi fazlından (peygamberliği) indirmesini ’kıskanarak ve hakka baş kaldırarak’ Allah’ın indirdiklerini tanımamakla, nefislerini ne kötü şeye karşılık sattılar. Böylelikle gazab üstüne gazaba uğradılar. Kafirler için alçaltıcı bir azap vardır..."(Bakara/90)kafir kim mi tarifi mezhebe has değil kafirin...günahın tarifi de esma ölçülüdür tek ölçüdür esma...haramın -helalin ölçüsü sanma mezhebini..tarikatini...Kur’anın ölçüsü tek esmaya hadimlik...cemalüllaha aşk...cemalüllaha aşk ile yanıldı hz Adem değilse affolmazdı...şeyytan yanılttı ama cemalüllaha aşkın etkinliği bilinmeli...
Kıskançlıktır değişmeyen haram...diğer haramlar bölgeseldir tarihseldir...veya bir cezadan ötürüdür bir hikmetten ötürüdür der Kur’an ...Kıskkançlıkla kavga et...sabah namazında uyku ile uğraşman ekmelliğe yetmiyor diyor Kur’an...Kur’an ehl-iyanılmaz mı yanılır der Kur’an ve örnek veriyor kitap ehli olanlar anıldı diyor...kilise hz İsaya oğul dedi...havra ırkçılığı yüceledi...der..işte ayet...:"Kitap Ehlinden çoğu, kendilerine gerçek (hak) apaçık belli olduktan sonra, nefislerini (kuşatan) kıskançlıktan dolayı, imanınızdan sonra sizi inkara döndürmek arzusunu duydular. Fakat, Allah’ın emri gelinceye kadar onları bırakın ve (onlara ne sözle, ne de eylemle) ilişmeyin. Hiç şüphesiz Allah, herşeye güç yetirendir."(Bakara/190)
Hava karlı uyarısına uymamaktır haram...onlara yasak de...haram özel tabirdir demeyin...esma tek ölçüdür ve haram oa uymamanın adıdır ama faiz kadar büyük felaket değilse de bu uyarıya uymamak da haramdır...Peygambbere sorulsaydı bu uyarıya da uy derdi çünkü...ama hadisleri yok sayanlar tefsiri tefsir kitaplarıyla kısıtlayanlar eksiltiler dini...İşte ayet...Şüphesiz Biz seni bir müjdeci ve bir uyarıcı olarak, hak (Kur’an) ile gönderdik. Sen cehennemin halkından sorumlu tutulmayacaksın...(Bakara /119)
Bazı uygulamalar streteji geregidir...şartlar gereğidir...ama ölçü hep aynı esmadır tek ölçüsü Kur’anın...esmaya hadim ol...İşte ayet:Biz, senin yüzünü çok defa göğe doğru çevirip-durduğunu görüyoruz. Şimdi elbette seni hoşnut olacağın kıbleye çevireceğiz. Artık yüzünü Mescid-i Haram yönüne çevir. Her nerede bulunursanız, yüzünüzü onun yönüne çevirin. Şüphesiz, kendilerine kitap verilenler, tartışmasız bunun Rablerinden bir gerçek (hak) olduğunu elbette bilirler. Allah, yaptıklarınızdan gafil değildir.(Bakara/114)
Allahtan gelen esmasının sudurudur...cebrail de başka bir öğreti getirmedi...işte ayet:Gerçek (hak) Rabbinden (gelen)dir. Şu halde sakın kuşkuya kapılanlardan olma."(Bakara/147)
Zebur İncil tevrat Kur’an ve diğer vahiyler esmaya hadimliğin öğretisi..öğretmeni...işte ayet:"Bu, Allah’ın Kitabı şüphesiz hak olarak indirmesindendir. Kitap konusunda anlaşmazlığa düşenler ise uzak bir ayrılık içindedirler..."(Bakara/176)
Hak kitaplardan kasıt esmanın suduru olan eylemleri halleri fikirleri duyguları öğütleyen öğreten kitaplardır...çünkü esmanın sudurundan başka bir sudur yok bu kainatta...şşeytanilik de melekilik de ademilik de ekmellik değil...hz Allah meleklere siz benim bildiklerimi bilmezsiniz demedi mi..şeytanı tevbesizliğinden dolayı kovmadı mı yani tevbesizlik ve esmaya hadimsizlik haram...helal ve haramın şartlarla hikmetle cezayla ilgisi var öyleyse nesih elzem...Kur’an kilisenin havranın hinduizmin yanlış tefsirleriyle kavga etti ve onları aynısı oldu tasdikçisi de oldu çünkü ölçü hep esmaya hadimlik...kilise havra hinduizm de tefsirdir ama yanlış efsirleri var...tefsirden sadece İsrailiyatı arındırmakla yetinme...İslam mezheblerinden de arınmalıyız gerçek tefsire erişmek için...değilse selçuklu gibi osmanlı gibi bekamızı koruyamayız...ırkçılıkyıktı ikisini de havrayı da ıırkçılık gözden düşürdü şeytanı da şeytanın hal ve eylemleriyle kavgamız yoksa adımız yetmez Allah katında Şeytan ehlindeniz esmaya hadimlikten uzağız...falan mezhebin görüşü ile teselli olmak da kurtuluşumuza yetmez...ölçü belli esmaya hadim olan dünyada da ahirette de galib gelecek...zerre sevabı Amerikayı galib getirir...Allah katında galib gelende galib gelme sırlarını öğren asa verilmedi teknolojiye yönel...der Kur’an öğretileri ve tarih öğretileri...de.Doğruya yönelmek esmaya hadimliktir...kimlikte arama...İslam esmaya hadimliktir...esmaya hadim olana asa da verilir teknoloji de...Allah esmaya yönelirse şeytanı da sever ve öne geçirir...şeytanı da o yarattı..ölçüsü esmadır Allahın...Moğolları da galib getirir esmadır Allahın ölçüsü sadece şahadet getirdin diye dünya idarecisi olmaya adaysın ama nasib olmaya bilir hatalardan kaç...haramlara sınır koydun sen mezheb öğretilerine çok güvendin ama teknolojiye hadim olmamak da büyük günahlardandır Allah katında mezheblere neden bu kadar önem verdin Kur’an ölçüyü verdi sana...yani insana...kaç ırkçılıktan ümmeti kucakla dedi Kur’an şehadetin dilinde kaldı ümmet olmadın olamadın cezasız kalmaz zerre şerin bu kainat esmanın sahibinindi...esmaya uy ..namazın öğütlerden biridir...ihlas anlamına gelmez..ihlasın ölçüsü de esmaya hadimlikti...işte ayet:"İnsanlar tek bir ümmetti. Allah, müjdeciler ve uyarıcılar olarak peygamberler gönderdi ve beraberlerinde, insanların anlaşmazlığa düştükleri şeyler konusunda, aralarında hüküm vermek üzere hak kitaplar indirdi. Oysa kendilerine apaçık ayetler geldikten sonra, birbirlerine karşı olan ’azgınlık ve kıskançlıkları’ yüzünden anlaşmazlığa düşenler, o, (kitap) verilenlerden başkası değildir. Böylece Allah, iman edenleri, hakkında ayrılığa düştükleri gerçeğe Kendi izniyle eriştirdi. Allah, kimi dilerse onu doğruya yöneltir..."(Bakara/213)
Evet...Allah hakkettiğini yaşatır...dün moğollar bu gün Amerika ırkçılığımız tek kaynağı...zorluyorlar ırkçılığa mecbur kaldık ırkçılığa ama Allahın kuralları esması sünneti hz Ademi de şeytan zorladı...zorlamaya boyun eğdi diye cezasız mı kaldı hz Adem...zerre miktarı sevabın ve şerrin karşılıksız kalmaz...müslümanın demen yetmez cezasızlığa karşılık belli...ama tevbe et...hatadan dön...diyen bir sestir Kur’an...namazında eksiktir hatadan dönmezsen namazı eksik ahlı para aşığı faiz aşığı müslümanların...işte beden eğitim kadar tat vermez oldu namazlar...sabah namazında camiler boş çünkü uykuyla kavgaya değmez olmuş faizcilerin ahlı paracıların namazları..cezasız değil cezasız kalmıyor faiz seviciliğimiz...ahlı para seviciliğimiz...dualarımız kabul değil..yağmur dualarımız yıkıcı sellere sebeb olur oldu..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.