- 469 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Minel Aşk
Aşk acısı en güzel acıdır.Şiir yazdırır,roman,hikaye yazdırır.Kısaca sil baştan hayatını yazdırır.Aşk acısı yaşamadan aşkının gücünü ,kaç righter şiddetinde bilmezsin.Özlem , aşk ateşini hissettirmeden kıvılcımını atar, ince ince koru körükler alev aldırır.En çok da sevgilinin haberi olmadan sevmek acıtır içini.Siz hiç aşık insanı izlediniz mi? Aşkının karşısında lal olan diline,saçmalayan sözlerine,mum alevi gibi titreyen yüreğine ,eli ayağı dolaşan haline.Onsuzluğunda dalan gözleri şarkıları dinlerken aptalca bir tebessüm yerleşen dudaklarına bakar onun su katılmamış aşık olduğunu anlarız.Aşıksan her şey güzeldir.Havada kuşlar,midende kelebekler uçuşur.Onun gözlerinde birini görünce karnının orta yerine bir yumruk yemiş boksör misali sallanırsın ,düşmemek için yanında ne varsa, kim varsa ona sarılırsın.Seni dünyaya bağlayan kordonun kopar.Dünya yaşanmaz bir yer olur.Kendini önemsiz ve dünyanın en mutsuz insanı sanırsın.Kıskançlık virüsü kanına girer.Vampir gibi iyi duygularını emer ,içinde ona başka gözle bakanlara hasetlik beslersin.Dokunan yanmalıdır.Öpen ölmeli,yanında olan her kimse basit ve önemsiz...Kısaca o senin olmayınca her yer, herkes çirkindir.Aşk ,senin acılarını çekerken gerçek ve en kendine ait duygundur.Aşık olunansa ne kadar aşık olunduğundan habersiz ve umarsız.Aşık olan bilir aşkın ederini ,değerini...Aşık olmayan bilmez aşkın anlamını, duygusunu.Ah aşk sen her şeye kadirsin.Bir tek sen varsın...Olmalısın!
Minel Aşk
Seçim Saliha Seziş
Aşk ile aşkla kal
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.