Umarım mutlu olursunuz hep,mutlu oluruz yeni yılda,yeni yıllarda..
Umarım aynadaki yansımanıza hak ettiği hayranlıkla bakarsınız yeni yılda.
Umarım kendinizden nefret etmeyi bırakır ve değiştiremeyeceğiniz hataları düzeltirsiniz.
Umarım yeni yılda sizi neyin mutlu edeceğini bilmiyor olsanız bile, sizi mutlu etmeyen bir şeyi yapmaktan vazgeçersiniz.
Umarım yeni yılda kendinizi kötü arkadaşlarla çevrelemeyi bırakır
ve hayatınıza değer katacak ve onu daha iyi hale getirecek insanları aramaya başlarsınız.
Umarım hiçbir şeye yol açmayan bir ilişkide kalmayı bırakırsınız.
Yeni yılda umarım hayatınızı nasıl yaşayacağınıza dair diğer insanların beklentilerini yerine getirmeyi bırakırsınız.
Umarım kendinizi zorlamayı, başkalarını mutlu etmeyi bırakıp kendinizi mutlu etmeye başlarsınız.
Umarım yeni yılda gerçekten ne istediğiniz konusunda kendinize yalan söylemeyi bırakır ve deneme cesaretini bulursunuz.
Umarım kendinizi başkalarıyla karşılaştırmayı bırakırsınız ve kendinizi dün olduğunuz kişiyle karşılaştırmaya başlarsınız.
Umarım yeni yılda aşktan kaçmayı bırakırsınız ve aşkın sizi bulmasına izin verirsiniz.
Umarım aceleniz olduğunu düşünmeyi bırakır ve anın kıymetini bilmeyi öğrenirsiniz.
Umarım yeni yılda bir başkasının sizin için seçtiği yolu izlemeyi bırakır ve ne kadar çılgın olursa olsun hayallerinizin peşinden gidersiniz.
Umarım stresli ve baskı altında olmayı bırakırsın.
Umarım bu duygulara neyin sebep olduğunu bulursunuz ve durursunuz.
Umarım yeni yılda eski sevgilinize tutunmayı bırakırsınız.
Çünkü bitti ve onun geri geleceğini düşünmekten vazgeçmeniz gerekir.
Umarım insanlara ihtiyaç duymayı bırakır ve kendinizi sevmeyi öğrenirsiniz artık.
Umarım geriye bakmayı ve nerede olduğunuzu düşünmeyi bırakır ve nereye gittiğinize odaklanmaya başlarsınız.
Umarım yeni yılda mutsuz uyanmayı bırakırsınız ve sabahları sizi uyandıracak şeyi bulursunuz.
Ama hepsinden önemlisi hak ettiğinizden daha azına tahammül etmeyi bırakın.
Başkasının hayatını yaşamayı bırakın.
Bir dakikanızı ayırıp aynaya bakmanızı istiyorum şimdi.
Aynada size bakan kişiyi gerçekten görmenizi istiyorum.
Belki de onun kim olduğunu gerçekten görmüyorsunuz siz.
Belki de bu yüzden geçmişte o kadar incinmişsiniz ki gizlediğiniz yaralarınız vardır.
Belki de acı çok fazla olduğu için yüzünüzde günlük yırtık izleri vardır.
Belki de canınız çok yanıyor.
Lütfen kendinize şunu tekrar edin:
"Ben güzelim, değerim var, hayatta kalacağım."
Muhtemelen şu anda araftasınız.
Uzun bir mücadeleyi canlı atlatmış gibi hissettiğiniz şeyden sonra kaybolmuş hissediyorsunuz.
Durum veya durum ne olursa olsun, neyi hak ettiğinizi bilmenizi istiyorum.
Sonunda sizinle rezonansa girene kadar her birini tekrar tekrar okumanız gerekse bile.
Bu sizin hak ettiğiniz şey.
O halde bir gün bunu içselleştireceğinize ve daha önceki her şeyin sizi çok daha iyi bir şeye götürdüğü noktaya geleceğinize güvenin.
Zaman alabilir, bir gecede hiç birşey olmaz.
Ama önce şunu aklınızda tutun.Güzelsiniz, değeriniz var ve üstesinden geleceksiniz.
Ruhunuzla uyum içinde olmanızı sağlayan, içgüdülerinizi takip etmenize ve olasılıklar size karşı olsa bile kendinize güvenmenize izin veren, insan olmanın bir parçasıdır duygusallık.
Duyarlı olmak, insanları kusurlu ama yine de güzel olarak görmemizi sağlar.
Sadece farklılıkları değil, benzerlikleri de görmemizi sağlar.
Değerinizi sorgulamanıza asla izin vermeyin.
Umarım mutlu olursunuz hep,mutlu oluruz yeni yılda,yeni yıllarda..
YENİ YILINIZ KUTLU MUTLU OLSUN
sevay
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.