- 358 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÇAĞ
Öyle sefil ki rezil çağ!
Planlar kurdu uyuttu,
Hep hainleri savundu,
Nice devletler o yuttu!
İnsanlık tarihinin bunalımlı günler yaşadığı, despotça adımların atıldığı, o cürretli günlerin yaşandığı teknoloji çağı. Maddi gelişmelerin hız kazandığı atom çağının çok haşmetli devrini yaşadığı zaman dilimi. İnsanlığı tehdit eden, zalim, despot, korkunç ve acımasız, tüm insanlığı korkutan zalim çağ!..
Nötron bombasının, bilgisayarların, peyklerin, uzay gemilerinin, elektroniğin televizyon teknolojisine damgasını vurduğu, harikaların anası çağ! Yirmi birinci yüzyılda, insanlığı kendisine esir etmiş, sadık bir köle gibi kullanıp işi bittiğin de bir kenara fırlatmış, atmış, putlaşmış korkunç çağ! Zulmetler içinde çırpınan, birbirini ezen, kıran, döken, yok eden ihtiras dolu, İmansızlıkta, insafsızlıkta, eşkıyalıkta hiç bir sınır, hudut tanımayan zalim, despot bir anlayışın hüküm sürdüğü çağ!..
Kadın, içki, şehvet ve budalalığının sergilendiği hasta, sahte ve yeteneksiz komik aktörün, trajik oyunlar sergilediği, lüks, israf ve ihtişamın hat safa ya vardığı görkemli çağ!. Mühürlü olan kalplerin hissiz duyguların, sağır kulakların, perdeli gözlerin cirit attığı, attığı, şu güzel dünyamızı kana bulayan keşişlerin, papazların hüküm sürdüğü çağ!. Zalimliğin, hainliğin ve nice zulümlerin hat safhaya ulaştığı, bir çağ! Ülke ve sınır tanımayan karanlık yüzlü zalim, gaddar hain çağ!..
Gerçek düşünce ve duyguların yok olduğu, manadan habersiz, hissiz nasipsiz, yönsüz, köksüz, aferim budalalarının cirit attığı imansız olan, şirk koşan acımasız, dehşet korsanların kol gezdiği gezdiği korkunç çağ. Vahşet, kin, intikam, sıcak ve soğuk sa-vaşların aranesi, kuyruklu yalanlarla kalabalıkları tıpkı bir robot gibi meçhul hedeflere sürükleyen o firavun liderlerin, kralların ve keşişlerin, papazların hüküm sürdüğü çağ!..
NAZIM TAŞTAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.