- 282 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Allah var diyorsun da neden yok gibi yaşıyorsun...deme .Tevbeye çağır
Allah var diyorsun da neden yok gibi yaşıyorsun...deme .Tevbeye çağır
İlk asi şeytan...Allaha asi olan ona zarar vermiş olmuyor...asi olmak da hoş yani ama kendine acımamış oluyorsun cezan cehennemdir...Şeytanın asi olması da esmaya hadimlik...asilik de Allaha hadimlik öyle bir Allah ki asi de terörist de ona hadim...
Allah var diyorsun da neden yok gibi yaşıyorsun...
Kahrın hoş olduğunu anla...hoşluğa güzelliğe esmaya Allaha hadimlikten kulluktan kurtulmak gibi bir lüks yani ikinci ilahlık yok bu varlıkta...
Allah var diyorsun da neden yok gibi yaşıyorsun...
Gübre gülü besler...gübreye de hoş de...Tevhide hadim güle hadim...şarab da şeytan da...şeytanilikler de ademilikler de meleki eylemler haller fikirler duygular da...imtihanını başaran gemisini kurtaran kaptan...hz Adem zelle işlememek için çok direndi...sonucu belli de olsa direndi...zarardan kaç ama ribayla savaşın zararından kaçma...şeytaniliklerle savaşın sıkıntılarından uykusuz kalmaktan yorulmaktan kaçma haz al...ödülü büyük...
Allah var diyorsun da neden yok gibi yaşıyorsun...
Küfür örtmektir...asilik örtmektir eksik bilgidir ilimden akletmekten kaçmaktır...ebu cehilleşmektir...şeytanlaşmaktır...şeytan akletmedi..."ben Allahın yarattığına put değilse secde etmeliyim demedi...puta secde suç...hz Ademe secde suç değil...onun üstünlüğünü itiraf suç değil.
Hakkettiğin de büyüklen efelen...Hakkını savunmak içinse aczim deme efelen hz İbrahimi ateşte yalnız bırakmayan Allah rızası içinse efelenmen seni de yalnız bırakmaz..bu varlık esmanın emrinde ve etkisinde...Peygamberimiz ben peygamberim görevliyim dedi..Kur’an da şahidlik yaptı...akıl nakil şahit...sömürüye savaşı olan ya peygamberdir yada varisidir...İlk peygamberimizin nuru yaratıldı adl sıfatı var Allahın ve ismet sıfatı var peygamberin.Haksız büyüklenmek suç...hakket büyüklen
Birinin başına çorap öreceğinize ayağınıza çorap örün...müslümanım demek kolay ama müslüman olmak zor...Allah var demek kolay ama şeytanlıktan arınmak zor...şeytanlık da hoş ama hoşun en hoşu için yarışır müslümanım diyen Allaha iman bu...
Zamansızlığı tanıyamadık...ahiret o sebeble elzem...zamansızlığı tadacak cehennemlikler bile yani cehennem bile hoş...hayvanlar toprak olacaklar...keşke toprak olsaydık diyecek cehennemlikler ama cehennem de kıymetlilerin yeri...yani torak olmaktan üstünlüktür der akıl ve nakil...yani hoştur...daha hoştur...cehennemlikler ikinci kez akıllarını kullanmadıklarının isbatlamış olacaklar bu sözleriyle...Ahirette zaman yok...ama eskileri hatırlama var...tevbe ve şükür var...cehennemlikler tevbe edecek hatırlayıp cennetlikler ise şükredecekler...Unutacak hz ibrahim ateşe atılışını unutacak hz Eyyub hastalığın acısını ve riba ile sömürü ile savaşın acısını bizler unutacağız...biz namaz kılanlardan değildik...der cehennemlikler...
Riba savaşında tecrübelilerle iştişare ile yetinilmeli...Uhud savaşında herkesle iştişare iyi sonuç vermemişti...atlıların hatasına ihtimal verilmemişti öngörü oluşmamıştı...Ruhbandan öğüt alma tevazu değil bu.Aklını kullanmayana esmaya ekmel hadimliğe aşık olmayana zaman bile ayırma.Ebucehil o şeytan o...Eksik onun vahiy tefsiri...ilham ehlinin vahiy tefsiri ekmel tefsir sadece..akıl ehli ve ilim ehli ve ilham ehli birlikte tefsire hadimdir...sadece ekmel tefsirdir ilahi din te’vilci ile yetinme istişaren eksik kalır...
Allah var demeyen yok...şeytan da melek de adem de ama ademlik üstün tefsir ...hz ademe nasib olan tefsir ekmel...diğerlerinin Allahı tanımaları eksik...ilimleri eksik ..görevleri için gerektiği ölçüde verildi onlara ilimden hikmetten esmayı zikirden esmayı tatmaktan...melekler cennet nimetlerini de tatmayacak çünkü hakketmiyorlar rıza için terk ettiysen bir nimeti ekmeli verilir cennette..Ülkemiz de kimseyi razı etmek mümkün değil...fanatiklik var mesela Timsah çocuğu yutsa hayvan haklarını mı savunalım...
Peygamberimizi desteğe fevc fevc gelindi neden mi esmaya hadimliğin anlaşılacak bir gün...sadece bu varlıkda esmaya hadimliğe aşkın yoksa yalnızsın...Rızaya aşkın kadar sana aşk duyanlar oluşur zamanla ...hakket tadarsın ...düşenin dostu olmaz yani esmaya hadimlik aşkı kalbinde yoksa yalnız bırakılırsın .Uzakta afaroz edilirsin...terörist ilan edilen islami terör örgütleri rıza için aşk olsalar dünya insanlığı onu kucaklar...hz İsa çarmıha gerildi ana silinemedi yine...Rızaya aşık olanı silecek güç ne şeytana verildi bu varlıkta ne de izinden gidenlere...
Müseylemetül kezzabları ajanları devre dışı etmeyi zamanımızda da başarmalıyız değilse esma ve rıza aşığı değilizz...esmanın yüklediği emirler görecler belli Rahmana ayna oldu peygamberimiz "vema erselna ke..."ayeti bunu tasdikledi...rahmete hadim olan ya peygamberdir yada varisidir...Namazı kaldırmak istediler ezanı susturdular ama peygamber varisleri namaza ezana ölümüne sahib çıktı...sakala ...sahib çıktı fatih...Fatih sarıklı değil mi...Topraktan geldik ama bazı insanlar çamur olmuş...Bozguncu...zikri bozulanın amacı bozulanın eylemi hali fikri de bozulur.Ajandır o
Münafıklara bu söz eğer günahkara ise tevbe kapısı var ...tevbeye davet etmelisin kınamamalısın...tevbeye davet de eleştiridir ama en hoş eleştiridir...Şeytan olmayanı tevbeden kaçmayanı lanete kalkma aman...Allah var diyorsun da neden yok gibi yaşıyorsun...neden mi adl sıatı farklı görevler için yarattı her insanı...ve her müslümanı ...bir müslüman hz Ömer gibi adil olacak bir müslüma hz Ali gibi alim olacak her biri bir esmaya asker olacak bu sıkıntı değil münafıklara bu söz...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.