- 389 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KRİPTOLAR VE KUKLALAR
Tevrat’ın Yaradılış/Tekvin Bab 15: “O gün RAB Avram’la antlaşma yaparak ona şöyle dedi: “Mısır Irmağı’ndan büyük Fırat Irmağı’na kadar uzanan bu toprakları (...) senin soyuna vereceğim.”
Siyonist Yahudi teolojisini bilmeden Ortadoğu’daki siyasî hadiseleri isabetli tahlil edebilmeniz ve tarihî olayların nedenini niçinini bilmeniz mümkün değildir.
Yahudiler Tevrat hükmü gereği az nüfusa sahip oldular. Sayıca hep azdılar. Bu da farklı bir strateji geliştirmelerinin önünü açtı:
Çift kimlik!
Müslüman, Türk, Ermeni, Hıristiyan, Süryani, Arap, Fars … bilindiler, fakat aslında Yahudi’ydiler. Saydığım kavimlerde ve dinî inançlarda sözü dinlenir kanaat önderi, şeyh, hoca, evliya, devlet adamı, komutan, yazar, edebiyatçı, iktisatçı… oldular. Milyonları peşlerine taktılar. Ve gelenekçiler bunların kim olduklarını mahşer meydanında öğrenecekler ve kahırlarından dizlerinin üstlerine çöküp ağlayacaklar.
Ermeniler, 1915 olaylarından sonra Yahudiler gibi, çift kimlikli yaşamaya başladılar. Osmanlı, İslâm’ı kabul eden Ermenileri Teçhir Yasasından muaf tutacağını açıkladı ve on binlerce Ermeni intikam almak için Müslüman oldu ve ismini değiştirdi. Soy kütüklerinde oynama yaptılar. Kim oldukları unutuldu. Devlet kademelerinde yükseldiler. Partiler kurdular ve yönettiler. Gelenekçilerin kurduğu siyasî ve dinî akımların içine sızdılar ve tahmin edemeyeceğiniz makamlara geldiler.
Çift kimlikli Yahudi ve Ermeniler önce icraatlarından tanınır. Sonra, soyunu araştırırsınız.
Size Türkiye’den, küçük dilinizi yutturacak bir isim vereyim. Yalnız dikkat edin, en az 10 bin isimden sadece birini verebiliyorum.
A. Dilaçar
Kimdir ve A. Dilaçar , neden ilk ismi açıkça yazılmaz ve bu şahsın görevi nedir ?
Asıl ismi Hagop Martayan. Türk dilleri üzerine uzmanlaşmış Ermeni dilbilimcidir. Türk Dil Kurumu’nun ilk genel sekreteridir. 1915 yılında Robert Koleji’nden mezun oldu. Robert Kolejinin ne olduğunu bilen konuyu da anlamıştır. Soyadı kanunundan sonra soyadını değiştirdi ve ilk ismini hiçbir zaman açık yazmadı. Zira durum milletin garibine gidebilirdi. Türk Dil Kurumu’nun başında Ermeni’nin ne işi var, diye. A. Dilaçar yukarıda anlattığım kriptolardan biri dahi değil. Ermeni olduğu bilinen bir isim. Sadece ilk ismini gizliyor o kadar. Bugün Türkiye’de yaşanan dil kargaşasındaki emeği yok sayamayız! Örnek, Almanya 1880’li yılların sonunda yayımladığı imlâ kılavuzunu 100 yıl sonra bir daha gözden geçirdi. Biz ise her yıl imlâ kurallarını değiştiriyoruz. Türkiye’deki farklı dil ekolleri, gelenekçiler, sosyalistler, Kemalistler, Nurcular… Hepsi farklı imlâ kullanıyor ve hepsinin sözlükleri ayrı. Yani, ülkemizde dil birliği yok. Kimse kimsenin dilinden anlamıyor. Bu, Ermenilerin dilimize olan katkıları. İşte, gelenekçiler ve milliyetçi muhafazakârlar ahirette kripto Ermeni ve Yahudilerin siyasî hayatımıza yaptığı katkılarla da yüzleşecekler. Bu nedenler peşinden gittiğin büyüğün, efendin kim çok iyi bileceksin.
Kovulmuş Şeytandan Rabbime Sığınırım
Rahman ve Rahim Allah’ın Adıyla
“Ve dediler ki: ’Rabbimiz, gerçekten biz, efendilerimize ve büyüklerimize itaat ettik, böylece onlar bizi yoldan saptırmış oldular.’” (Ahzâb Suresi 67. Ayet)
Hülâsa; televizyon kanallarının 40 yıldır ayakta narkozladığı halkın bildiği şeylerin hiçbiri aslında bildiği gibi değil. Zaten o yüzden kendilerine sürü muamelesi yapılıyor. Nereye çeksen oraya gider; her yalana inanır.
“De ki: ’Hiç bilenlerle bilmeyenler bir olur mu? Şüphesiz, temiz akıl sahipleri öğüt alıp-düşünürler.’” (Zümer Suresi 9. Ayet)
Temiz akıl sahibi, doğru düşünür. Akıl da Kur’an’la, hidayet önderlerinin yazdığı kitapları okuyarak ve genel kültür sahibi olunca temizlenir. Eğer, buz dağının altındakileri bilmiyorsanız, siyasî ve tarihî konularda anlatılan resmî tarih zokasını yutmuş ve resmi tarih mitolojisine iman etmişsiniz demektir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.