- 669 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
HAYA EDEP
Haya Edep nedir bilirmisin...Belki bir çoğumuz anlamını bilmiyoruz belkide işimize gelmiyor...İşin özü Allah (cc) korkmak utanmak günahlardan kaçınmaktır...
Soysal medyada bakıyorum da Kadın yahut erkek orasinla burasını açarak fenomen olma derdine düşmüş...😪 Başörtülü kardeşim bile başındaki ayete sahip çıkamıyor daracık giysiler vucut hatlari meydanda küfür desen en çok bayan kardeşlerimizin ağzında nereye gidiyor bu insanlik bu gençlik ben utancımdan dua ettim 😔😔😔 Rabbim sen kullarına hakiki ihlas ve tövbe nasip et...🤲🤲🤲 bir çoğuna yorum yaptım (...Rabbim sen bu insanları hidayete erdir bu kardeşlerimize tövbeyi nasuh ihsan eyle bu sapkınlıklarından vazgeçir inşaAllah...) evet utana sıkıla lakin kim bir din kardeşinin cehennem narında yanmasına göz yumar... Ben uyarmak ile mükellefim Yapmayin güzel kardeşlerim fenomen olma pahasına olsada eşinizi çocuklarınızı kendinizi yakmayın...Evlilikler artık örümcek ağı gibi dokunsan kopuyor...Bu olmasada ben tek yaşar para kazanır hayatımı sürdürürüm nidasina dalmışlar...Bakin insanlarımızın Boşanma sebebine Allah aşkına bir bakın...😔😔😔 Sevmek sevilmek değer görmek kavramı kalmamış insanlar artik kimseye güven duymuyor...Özür dilerim yanlış bir kelime kullandı isem...En güzele emanet olun...
RABBİM AKİBETİMİZİDE AHİRETİMİZİDE HAYIRLI OLAN KULLARINDAN EYLESİN İNŞAALLAH...🤲🤲🤲
ÖZKAN D...
SELAMET99