- 584 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Ne oldu bize böyle?
Nasıl bir millet olduk çıktık? Asya’dan Avrupa’ya, ordan Afrika’ya adalet, refah ve mutluluk dağıtan o milletin evlatları bu gün ne hale geldiler?
Hırsızlık olayının hemen hemen hiç yaşanmadığı, zekat, sadaka verecek insanların bulunmadığı bir zaman diliminden, ne idüğü belirsiz, karanlık, kararsız, vefasız, ahlaksız, acımasız, karaborsacı insanlar olup çıktık.
Markete gidiyoruz un, yağ almaya gittiğimizde 2 katı fiyat görünce kızıyoruz! Tekrar gittiğimizde 3 katı olmuş diye sövüyoruz!
Marketteki fiatlar pahalı diyoruz,
ama arabamıza, evimize kafamıza göre bahanelerle uyanıklık yaparak uçuk fiyatlar koyuyoruz. Kiracımız varsa çık diyor, dolar bahanesiyle akla gelmedik oyunlar oynuyoruz.
Ecdadımız, asırlar boyunca güzel güzel camiler, hastaneler, mektepler, şehirler, ülkeler… inşa etmişler, medeniyetler kurmuşlar, sanat şaheserleri ortaya koymuşlar, insana, kadına, çocuğa onların can mal güvenliğine, eğitimine çok önem vermişlerdir.
Şimdi ne oluyor bize? Televizyon ekranlarında, sokak, cadde, okul hemen hemen her mahvilde büyük bir bozulmuşluk, ahlaki zafiyetler yaşıyoruz.
Gulyabani kılıklı adamlar, özünden kopmuş başıboşlar, din, iman yoksunu kelli felli, diplomalı, diplomasız insanlar, her köşe başında mide bulandırmaya devam ediyorlar.
Yine karanlık mahfillerde kendilerine verilen rolü oynayan terör sevicileri, yandaşları her yerdeler. Ve Siyonist güdümündeki sosyal medya, basın, ellerinden gelen bütün kinlerini kusmaktalar.
Bütün diziler dinî, milli, örf, adet ve eğiticilikten uzak, bin beter şeyler sergilenmektedir. Aynı kadına veya erkeğe aşık kardeşler, sapık ilişkiler, gay temalı senoryalar, hep belden aşağı içi boş yapımlar ve kolay yoldan para kazanmaya özendirici, hayat tarzları sergilenmektedir.
Sabah kuşağındaki programlarda yaşanan rezillikler, karısını başkasıyla paylaşan, başkasına kaçan kadına hala aşkını haykıran, komşusundan hamile kalan, çocuklarını terkeden adam.. Dini, milli, ahlaki, insani, vicdani hiç bir tarafı olmayan rezillikler, yüz kızartıcı yaşam tarzları daha neler neler..
Hele birde Yemek programları varki! ekmeğe saygı, nimete şükür diye bir şey kalmamış. Dünyanın değişik coğrafyalarında açlıktan ve sefaletten çocukların öldüğü, ülkemizde de açız açız diye feryat ettiği bu günlerde, çöpler yığınla ekmek, makarna her çeşit nimetle dolu..
Bizim milli, manevî değerlerimize, tarihi güzelliklerimize, özümüze uygun yayınlar yapılamaz mı? Yemeğe bir yarışma dahi olsa, besmeleyle başlanır, yemek sağ elle yenir. Ve yapılan yorumlar şükür, hamd ve saygı içerisinde devam eder.
Yere düşen ekmek parçasını alıp yüksek bir yere koyan, komşusu aç iken tok yatmayan, önce başkalarının dertleriyle dertlenen milletin evlatları, bu gün ne hale gelmiş durumda? Yazık olsun bize, vah’lar bize..
Bizim milletimiz, değerlerimiz; karanlık senaristlerin yazdığı ve karanlık figüranların oyuncağı böyle bir millet değildir. Bunların dümen suyuna girip Ülkemizde bu tür dini, milli değerlerimize muhalif rezilliklere asla fırsat verilmemelidir. Bunu yapan zavallılara ve peşinden gidenlere yazıklar olsun!
İlk önce herkes kendi içinde yatan
Şeytanı ve bitmez tükenmez maddi hırslarını öldürmelidir. Önce kendimizi hesaba çekmeliyiz..
Kısacası; Batı’nın ve onun oyuncaklarının bize biçtiği bu ahlaki gömlek, onların yaşam tarzı, örf ve adetleri, bizim ruh dünyamıza ve fiziki yapımıza asla uymamaktadır.. Bütün sıkıntıların çaresi kendimize güvenmek, özümüze dönmekle mümkün olacaktır..
Ahmet Ali Canbaz 18/12/2021
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.