- 691 Okunma
- 3 Yorum
- 4 Beğeni
Ciddiyetsiz
Bugün benim keyfimin kâhyası biraz muziplik yapmak istiyor. Aslında ben gayet akıllı bir insanım ama içimdeki çocuk yaramaz. Ben ona dedim yapma akıllı ol küçüğüm sanane herkesten sen şiirlerini paylaş karışma gerisine diye ne mümkün kışkırtıp duruyor beni. Bu zamanelerle başetmekte çok zor hiç büyük sözü dinlemiyorlar.
Ba ba ba ba bak ne diyor bana yine.
Hep öyle ciddi ciddi yazılar yorumlar şiirler falan çok renksiz hayat böyle. Fazla ciddiyette bir yere kadar zaten hayatın ne tadı var ne tuzu. Azıcıkta yüzümüzde tebessüm olsun, hem gülünce seratonim de salgılıyoruz ya hep hayatın acı tarafından bakarsak kimse acımaz bize gönderirler Bakırköy’e..
Nerdeyse bir seneye yaklaşık burdayım. Kıdem tazminatı istesem yeridir yani..
Artık şiirlerinden tanıdığım kadarıyla çoğu şair arkadaşlarla akraba gibi olduk, hoş akraba akreptir lafı gelince aklıma, vazgeçtim arkadaş ya da tanış olduk diyelim.
Benim kafama takılan bir durum var ne zamandır arkadaşlar burda, hem insanlar konuşa konuşa değilmi ama.
Aylardır şair arkadaşlarla birbirimize yorum yapıyoruz şiirlerini beğeniyorum öyle alışıyorum ki sayfada görmeyince merak ediyorum .
İnsan komşusunu görmeyince noldu acaba demez mi? Başında bir iş mi var ki diye merak etmez mi?
Gerçi komşulukta kalmadı ya artık neyse eş dost diyelim .
Vallahi bilmem ben bundan sonra burdan ayrılacak olanlar küçük bir not yazsınlar sayfalarına, en azından başlarına ne geliyo niye çekip gidiyorlar bilmem lazım. Ne o öyle hiç haber vermeden çekip gitmeler izin almadan. Arkadaşlık hukukuna aykırı olmaz böyle.
Aylarca kanka gibi olmuşuz şurda hop birden yokoluyorlar, bak hakkımı helal etmem haa:)
Hafize Aynacı ne güzel şiirler yazardı yok!
Mavi tükenmez rumuzunda bir şair vardı
Ayaz rumuzlu şair vardı Vuslat rumuzlu bir şair vardı yokoluverdiler aniden, ne güzel şiirleri vardı keyifle okuduğum. Yahu nere gidiyorsunuz bir haber bile vermeden, bir allahaısmarladık demeden ne var yani bi hoşçakal deseniz, ben şu nedenlerden dolayı çıkıyorum ya da bir müddet kendimi nadasa ayırmalıyım falan diye bir açıklama yapsanız, sonra gidin nereye gidecekseniz. Ne yapacaksanız yapın, niye merakta bırakırsınız insanı.
Hiç mi dost, arkadaş bir tanış gibi görmediniz.
Şu an aklıma gelen isimler bunlar tabi, aklıma gelmeyenler de var böyle kaybolup gidenler. Sizinde bildikleriniz vardır mutlaka bu gibi şairler ya da herkes nolduğunu biliyor benim haberim olmuyordur bir şeyden.
Yok efendim yok bu gidişat hiç iyi bir gidişat değil.
Eskiden hal hatır denen bir şey vardı çok ayıp ama çook:)...
Dilek’ce
YORUMLAR
Ay ben kaybolsam beni de beni de merak eden olur mu ki, acep :))
Valla ne güzel yazmışsınız akraba olmam ben size maazallah akreplik bana göre değil
Size göre de değil :)
Kaybolursam beni bul :)
gülümsedim ve alacağımı da aldım içinden
SEVGİLER
Dilek pınarı
Ve akreplik konusu bile yazarken ikimizi düşündürtmüştü.
Siz sakın kaybolmayın ama ben merak ederim işte 😄🙏🥀
hüzünlükent
Aman diyim siz de kaybolmayın en azından haber verin ben gidiyorum diye
Bende merak ederim :))
Öncelikle yazıma ilgi gösterip yorum yapma nezaketini gösterdiğiniz için çok teşekkür ederim Şükrü hocam.
Benim gibi düşünenler olması da hoşuma gitti ayrıca, gerçi kimseyi hiç bir konuda zorlamak değil niyetim biraz tebessüm etmek ve paylaşmak bir şeyleri amacım. Fakat burda uzun zaman geçirince haliyle bir komşuyu merak eder gibi merak ediyor insan acaba ne oldu sorusu geliyor akla gayri ihtiyari..
Güne gelme nasıl bir şey hiç bir fikrim yok bu konuda seçenler kimler kriterler neler bilmiyorum zaten benim için çok ta önemli değil bizim şiirlerimiz bizim gönlümüzün seçtiği şiirler başkası seçmese ne eksilir bizden.
Şükrü hocam sizin şiirleriniz de gönlümüzün şiirleridir inanın .
Çünkü kültür var, hiciv var hece var daha ne olsun hazine gibisiniz hocam ve tanıdığım en vefalı insansınız.
Burda biraz keyifli vakit geçirsek yeter gönüllerimiz sağolsun.
En derin saygı ve muhabbetle selamlıyorum sizi hocam Allah eksik etmesin başımızdan sizi ömrünüz uzun olsun ...
ŞÜKRÜ ATAY
Aynı dilekleri sizin için de bilmukabele diliyorum.
Her şey gönlünüzce olsun inşallah.
Esenlikler dileğiyle.
Bence de çok haklı ve yerinde bir konuyu dile getirmişsiniz bazı arkadaşlar aniden kayboluveriyorlar biz de pandemi ortamı acaba hasta mı bir sorunu mu var acaba diye merak ediyoruz.
Bu anlamlı yazınız hislerimize tamamen tercüman olmuş sağolun varolun efendim.
Ama bazı arkadaşlar yurt dışındaysa bir kaç memlekete gideceğim sonra görüşürüz demişti örneğin yanlış hatırlamıyorsam Sivaslı Remzi mahlası olan arkadaştı.
Bazıları da uzun süre şiir ve yazı ekleyip bu site benimle hiç ilgilenip güne getirmiyor diye küsüp gidenler de vardır mutlaka.
Ben de başka bir sitede aynı durumu yaşamış ve bu konuyu dile getiren bir hiciv şiiri yazarak ayrılmış ve bu sitede de üyeliği bulunan site yöneticisi bayanla yorum olarak tartışma bile yapmıştım.
Şiirin bir kısmını aşağıya ekledim :))
https://www.edebiyatdefteri.com/siir/1336622/sa-f-tirik-bir-siir---128514.html
Sa/f/tirik bir şiir 😂
Kendi halinde üyesi az olan ve günlük SERBEST ve HECE ŞİİRİ seçkisi yapmayan ve daha çok SERBEST şiire ağırlık veren bir şiir sitesi için yazılmıştır.
* Satirik de denen hiciv / yergi şiir türü en sevdiğim şiir türlerinden birisidir. Hicivde her ne kadar gerçek payı olsa bile espri amacıyla yazılmıştır :)))
SA/F/TİRİK BİR ŞİİR 😂
Üç şiirden şiir seçen siteye
Şiir eklemeye artık ne gerek
Sermayen de yüklü ise kediye
O da kaçıp boşa gidecek emek
Su mu çıktı sanki durduğun yerde
Tebdil-i mekânda ferâh ne gerek
Şairliğin zaten yok senin serde
Amatör kümede fazlasın yedek
Fakir kör misafir iken sağıra
İstiyorsan bağır duymaz ne gerek
Duyamayan işi alır ağıra
Zaten görüp şaşar bu işe felek
Sizin yazınız sayesinde ben de bu durumu paylaşmış oldum.
Sonsuz selam ve saygılarımla.
İyi hafta sonları dileğiyle.