- 290 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
BATI TUZAK KURUYOR
O Batı tuzak kuruyor!
İnsanlık azmak üzere,
Bu dünya kötüleşiyor
Cellatlar kan akıtıyor!
Batı tuzak kuruyor! O batı, fitne, fesat yuvasıdır. Bati, türlü çeşit kötülüğün ağ babasıdır. Batı, kötülüklerini tüm dünya aleme ihraç ediyor! O batının bunca tuzaklarından kurtulmamız fitnenin kaynağını kurutmaktan geçer. Batı, sömürü sistemini kurmuştur. Çeşitli ambargolar uygulayarak, bizleri her yönden sıkıştırıp zor durumda bırakıyor.
Batı, bizi kendisinden saymadığı için, geçmişin intikamını aheste aheste alıyor. Karşı koyacak güç göremeyince batı küstahlığa devam ediyorlar. Her türlü olumsuzluklar emperyalist batının oyunundur. Ülkemizi yönetenler akıllı davranmadığı müddetçe, hain batının türlü belalarından kurtulamayız.
Batı hayranlığı yüzünden insanlar dejenerasyona uğradı. Bu nedenle insanlık batının oyuncağı oldu. Taklitçi olan bozuk sistemden kurtulmadıkça hiçbir zaman ıslah olmayız. Batının bize karşı küstahça tavırları hiç bitmiyor. Batının bize karşı olumsuz tarının nedeni bellidir. Millet olarak İslam’la şereflendiğimizden için batı dünyasının hücumlarına maruz kalıyoruz!..
Taklitçilik demek, geriden gelmek demektir. Devlet ve de millet olarak batıyı taklit etmekten vazgeçilmelidir. Yanlış olan tavırlar son bulmadıkça asla bir yere varamayız. Bundan hiç kimsenin şüphesi olmasın.
Midesini doyurmaktan başka düşüncesi olmayan insanlar hiçbir zaman idealist olamazlar. Ülkemizin şu sosyoekonomik yapısını göz önüne alıp buna göre karar versek doğru teşhis yapmış oluruz. Açlık sınırında yaşayan mecalsiz olan insanlardan mücadele beklemek hayal den öteye gitmez. Batı, er ya da geç kurduğu tuzaklarda boğulacak bundan hiçbir kimsenin şüphesi olmasın.
NAZIM TAŞTAN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.