- 235 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Dibi Görünmedik Kuyuya İnilmez Boşa Taş Atılmaz
Her şey gözle görülmeli elle tutulmalı ki sonuç alabilesin, hedefine varabilesin. Her şey belki görülmez ama sonuçları öngörülebilir. İşte sonucu hakkında baştan hiç fikriniz yoksa uğraşmayınız, yol alırım diye düşünmeyiniz.
……………………..
Dibi görünmedik kuyudan su içmek karaltıya kurşun atmak gibidir. Bilinmezlere oynamaktır. Bir yola girersiniz ama o yol sizi nereye götürür, dağa tepeye mi yoksa ıssız bir adaya mı bilinmez. Nerde konaklar, nerde menzile ulaşırsınız belli değilse hiç teşebbüs etmeyin oturun oturduğunuz yerde..
……………………..
Söz dinlemez de dibi görünmedik kuyuya inerseniz ne olur, başınıza neler gelir baştan düşünün. Kalkıştığınız iş ihtimal ki istemediğiniz şekilde gelişir neticelenir. Hem su içemezsiniz kuyudan, hem de yorulduğunuzla kalırsınız. Belki de elde avuçtakini kaybedersiniz. Dimyata pirince gideyim derken evdeki bulgurdan olursunuz.
Kemal SEYFİ
15.12.2021
YORUMLAR
Yazıdaki konu görmek üzerine ise
Görmek göreceli bir kavramdır,
Göz ile görmek
Akıl ile görmek
Kalp ile görmek
İnsanlar olayların ve durumların hallerine göre yukarıdaki seçenekler herhangi birini kullanabilirler.
Kimi arifler vardır göz akıl ve kalp üçleminde doğru bir senkron oluşturarak görürler ve bu İnsanlar kolay kolay yanılmazlar.
Hayırlı çalışmalar dilerim