- 298 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Emanete ihanet bu
Emanete ihanettir...Muskacıya kendini etme emanet...der Akıl ve nakil...
Mehdi kimdir...coronadan kurtaran da mehdidir...yani hekimlerdir...Her türlü kötülükten kurtaracak mehdinin görüşleri çünkü...
Evet...Mehdi muskacılığı önermeyecek...
Emanete ihanettir...Muskacıya kendini etme emanet...Allah bu mesleği hakkedene verdi...yani doktora...Allah peygamberliği bile hakkedene verdi...seçildi peygamber ama esmasından bağımsız değil seçiminde Allah...Ehil olanı seçti...Hikmetine adl sıfatına uyumlu olanı seçti...
Her esmaya hadim olana güven der akıl ve nakil...Şafi sıfatına şeytan da hadim adem de melek hadim değil...çünkü melek hasta olmaz ...Melek esmaya hadimlikte eksik olmasaydı şeytan yaratılmazdı adem hiç de yaratılmazdı ayna gerekti her esmaya..."Bilinmek ayna ile mümkündü...bilinmek istedi Allah...Şeytan asiliğine eksikliğine tevbe eden hatasını kusurunu gidermeye azmeden bir fıtratta değil...ama adem eksiğini anlayan ve kibre kapılmadan telafisine kalkışan bir varlık...Şeytan kibrini yenemez eksiğini göremez bir fıtrattadır...Mezhebler tarikatle hatasızdır...diyenlerde de aynı kibir var...Ribanın hesabı yanlış yapılıyor mezheblere uyanlarca...Ümmet parası oluşturulmadan fazlalık anlaşılmaz...amaç adl sıfatına hadimliktir...riba adl sıfatına ters düştüğü için çirkindir...amaç adl sıfatına hadimlik değilse her fazlalıkla savaşmak adl sıfatıyla savaşmak olur...Kıtlık zamanında savaş zamanında bir çuval patetez bir çuval altın olur...çölde bir tas su bir tas altın olur...ve olmalı der adl sıfatı...bu algıyla savaşma...Riba ile savaş yani adl sıfatına uygunluk amacın olsun Kulluk ne mi esmaya hadimlik...Riba nedir mi adl sıfatına savaş açmaktır...adl sıfatının gereğine riba dedi mezheb yorumcuları...
Muskacı yetersizdir ama yeterli gösterir kendini yani dolandırıcıdır da...Kibirlidir de...Her müşrik kibirlidir...Peygamberimiz zamanında ki müşrikler de kibirliydi...ruhbanlar da kibirliydi...peygamberimiz ruhbanlığı haram kıldı...esmaya hadim olmaktan kaçmaktır kibir...ve şeytanilik...Mezheb yorumcuları şeytaniliği terk etmeliler...uzmanlara yönlendirmeliler uzmanlarla ortaklaşa çalışmalılar...Riba yorumları şeytanı bile güldürür cinsten...Dünya ekonomisinden habersiz bir kişi müctehid olamaz der fıkıh usulümüz...müştehidide anlayamaz da demeliyiz...Müctehidlerin fetvalarının yanlış yorumlandığına şahid olduk ...son günlerde...Esmanın tefsiridir Kur’an ruhban ve şeytan eksikliğini terk etmeyeceği için Kur’an gibi bir ekmel öğüde eriştirilmez...der Kur’an değilse şeytanı neden engellesin Allah...sebeb sonuç ilişkisi öğretiyor bu ayet...şeytana engeli şeytan koydu...kibriyle Allah koymaz o yarattıklarına çok merhametldir ama hakkettiğini de yaşarsın...şeytan hakkettiğini yaşıyor...Zamanımızın mezheb yorumcuları da...eksikler...uzman değiller uzmanlardan destek almadan mezheb görüşlerini yorumlamasınlar...şifa konusunda danışsınlar doktorlara riba konusunda ise ekonomistlere...Ortak para ortak ölçüdür faiz o ölçüye göredir gerçekte...yani hak sıfatına göre...aldatıyorlar mezheb yorumcuları aklı ve nakli saptırıyorlar yani...Allahın adl sıfatı latif sıfatı vehhab sıfatı Kur’anın tefsirine eriştirmez herkesi hakkedeni eriştirir...Mezhebi yorumlamaktan Kur’anı tefsirden acizler onlar...Kur’anı anlamak çok kolaymış çok kolay ama hakketmiyorsun sen o kolayı bile başarmayı...aklın cılız ihlasın cılız...acziyet halli değil kibir hallisin çünkü...Ünvanlı ilahiyatçı ayaklarındasın yani...İşte ayet...:"Kulumuza indirdiğimiz kitaptan dolayı bir şüphe içinde iseniz onun benzeri bir sûre de siz getirin, Allah’tan başka taptıklarınızı da yardıma çağırın; eğer iddianızda samimi iseniz!"(Bakara/23)
Evet muskacı ve ruhban kafalılar...Uzmanlara tenezzül etmeyen kibirliler...Kur’anın tefsirinden Kur’anın eriştirdiği yani esmaya hadimliğin eriştirdiği..ihlastan ve acziyet halinden ve latif sıfatının lütfuna erişmekten çok uzaktadır...Vehhab sıfatının ilhamından hediyesi olan tefsire erişmekten çok uzaktadır...Mezheb yorumlarınız bozuk ey kibir halliler acziyet sunun Allaha Vehhab sıfatı devreye girsin...Mehdi Vehhab isminin latif isminin sudur etmesidir...çağır mehdiyi bu sıfatlara hadimlikle...Beklemekle gelmez mehdi...
Evet...Mehdi acziyet sunanları sevecek eksikliklerine kör kibirli ilahiyatcılığı öğütlemeyecek...
Esmaya hadimlikte geride oldukları için Kur’an tefsirine Kur’an öğüdüne eriştirilmez o başarıya eriştirilmez kendini ilahiyetçı sanan kendini ilahiyat alimi sanan herkes...Uzman ve ihlas sahibi erişrir ancak te’villeri ilham sanar tefsir sanar Kur’an sanar bir çok ilahiyatçı riba sanar tarikat öğretilerinin mezheb öğretilerininin yanlış seçilmiş yorumlarını te’villeri tezleri...Tezler ilme tefsire vardırmazsa zararlı iddialardır...onlar kusurlu bilgi eksik bilgiye şeytani ölçüde takılıp kalmışlardandır kibirleri ölçüsünde yani...muskacılar ve o ilahiatçılar...Allah kime mi o ilmi verdi kibirden kaçıp eksiklerini tamamladıkça tamamlamış uzmanlaşmış ekonomistlere...Onları aramalılar görüş almalılar...İhlaslı ülkülü uzamnlar da var hepsi İslama karşı da değil o uzmanların...samimi olanları da var...ilahiyatçılık tevazu işidir...acz sunmayı gerektirir...Allah ilme tefsire tevazu sahiplerini eriştirir vehhab ismiyle ilmi hediye eder...kesbe de gerek kalmaz...evet biraz tevazu...eksiğin bu ey muskacı...yani kibirlisin ey muskacı...Yanılman ise esmaya hadimlik ölçüsünde azalacaktır ihlasın ölçüsünde azalacaktır...samimiyetin ülkün ölçüsünde azalacaktır der Kur’an...ve tefsir...yani akıl nakil...Başarmanın ölçüsü akla ve nakle göre üç esma ile alakalıdır...Ancak Allah bilir ve uzman kişi bilir esmaya en çok hadim kişi bilir...Ribanın zamanımıza uygun hesablanmasını...ey mezheb yorumcusu az tevazulu ol...uzmanıyla görüş riba nedir ondan öğren...
Emanete ihanettir...Muskacıya kendini etme emanet...der Akıl ve nakil...
Her imam çobandır sürüsünden sorumludur...Hastalık kutsal fakirlik kutsal demeyi bırakın insanlar size kendilerini emanet etmişler...Uzman kişiler yetiştirin esmaya hadimlik bu...ihlaslı insanlar samimi rıza ile razı olan kişiler yetiştirirn...Allahın rızası esmaya hadimliktedir uzman yetiştirmektedir...Mezheb yorumlarınız yanlış ve düşmanın değirmenine su taşımaktır...bilesiniz...siz hangi taraftasınız...Kastınız kötü değilse ey ilahiyatçı eksiğinde şeytandı ısrar eden...Adam Abdul Kadir geylaniyi müşriklikle suçluyor...Sudur teorisine tabi birini müşrik yapacak tek bir inanç vardır "Allahın zatı" sudur eder...demesi...sudur teorisi savunucusu Allahın zatını çok çok yüceliyor...yeterince yüceliyor...Kendilerini yücelemeleri ise kibir değil şeytan kendini yücelerse yalancıdır kibirlidir ama onlar şeytanlarını yere semiş kişilerdir şeytandan çok çok yücelenmeyi hakkediyorlar...peygamberimizin de kendini yücelemesine karşısınız neden...Allah aciz mi yücelenecek bir peygamber ve varisi yaratmaktan...Ah ah...size ne demeli size...Allah düşmanısınızsiz...Hamdınız yetersiz sizin... Allahın zatının gölgesinin gölgesinin yine gölgesinin onunda binlerce gölgesinin gölgesi bile bizde yok"der...sudur teorisini savunanlar...Hundu kafası da yok onlarda ama sen müfterisin yakıştırısın bu iddiayı da onlara...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.