- 297 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
PİS İHALE
PİS İHALE
Sokağa her çıktığımda bir olaya denk gelirim.
Ayazda kaldırıma kurbanlık gibi uzanan alkolikler.
Ambulans gelir.
Bunların birinde bir amca bana muazzam küfürler saydırdı.
Tabi önce acil tıp uzmanlarına.
Görevli polisi arıyordu, iki görevli kıza amca öyle küfürler ediyordu ki.
Adamın başı belaya girmesin diye, olay büyümesin de görevli kıza; “bu sarhoş, ne dediğini bilmiyor, uğraşmayın.”
Kız onu dava edeceğini diyordu.
Caydı gitti.
Pis ihale başıma kaldı.
La bas git sana ne!
“İçimdeki insan sevgisi işte,” Ahmet Kaya’nın dediği gibi.
Sonra amca bana küfürler saydırmaya başladı.
Ömrüm boyunca o kadar iğrenç küfrü kimseden duymadım.
Allah’a sövüp duruyordu, anneme, bana.
Önce güldüm.
Aniden bir şey oldu, bilmiyorum, o bana küfür ederken gözlerimi ona diktim, koptum, o bana küfür edip dururken ben de ona; “kalk lan ayağa!” diyordum, o an film koptu bende, bütün enerjimi ona püskürtmeye başladım, bu otomatik oldu, adamla öyle bir ahenge, güreşe girdim ki…
Bir ses duydum, biri bana bağırdı, ayıldım, ilerde bir polis memuru, elinde telsiz, o an çıktım transtan, ötede başka biri bağırdı, yaşlı bir amca koşarak bana doğru, olay yerine geliyordu, tabi bütün gücümle alkolik adama bağırmıştım.
Bağırmamda küfür, olumsuz tek söz yoktu.
Polis memuru da umursamaz, biliyor meseleyi, yakına gelmiyor bile.
Bu alkolik hep yapıyor bunu çünkü, kaç defa almışlar, diyorlar ki; “seni aldık daha önce, alamayız, (görevli kızlar olay yerinden gitmeden demişti)
Hastaneden demişler kızlara, “bu adamı bir daha almayın.”
Transtan çıktım; ama bir kaplan gibi alkolik adamı parçalamak istiyordum.
Adama baktım, o da bana bakıyordu, “güzel gözlerin var, gidiyorum” dedim.
Gözleri yeşildi, gerçekten güzel bakıyordu.
Oradan uzaklaşırken “lan bana ne oldu, çıldırdım” diye düşündüm. Sarsılmıştım, üzülmüştüm.
Ama anladığım şu: Alkolik benim tavrımla bir enerji attı üstünden, ettiği küfürlere inanmıyordu, o bana diklendi, ben ona, hani derler ya; “deli deliyi görünce çomağını saklar.”
Yalnız, bu amca harika biri aslında, dertli. Biri el atsa düzelecek.
Bir merkez açıp böylelerini toplayıp onarmak lazım.
Sokağa her çıktığımda bir olayın başına denk geliyorum, anladım, bir kamera alacağım, kurt gibi tetikte olacağım, elde kamera, her şeyi kaydedip açtığım youtube kanalına koyacağım, yazıyorum ediyorum okuyan yok.
Yayıncılık dolar yüzünden iflas durumda.
Alkolik amcaya çok üzüldüm.
İçim yandı.
Keşke biri çıkıp yardım etse ona…kurtulsa içkiden…
Bakın, diyelim olay yok, orman üstünde çemberler çizerek uçan şahinleri çekip koyacağım kanalıma.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.