- 504 Okunma
- 0 Yorum
- 3 Beğeni
Yolunu Belirle
Kendine gel gardaşım;
cennet vatanın kutsal topraklarında paylaşamadığın,bölüşemediğin nedir?
Kim! olursan ol, ne düşünürsen düşün lakin hepsi ülken için olsun.
Kendi şahsi çıkarların uğruna ülkeni satma ve ateşe atma. Mademki bu topraklarda hep birlikte yaşarız o zaman;
-Bir ol,
-birlik ol,
-kolkola yürü zor zamanlarda.
Öyleyse; amaç bir, ülkü bir, akibetimiz bir olduğuna göre, niye bu aykırı bakışlar, niye bu aykırı çıkışlar o zaman.
Var git yoluna diyemiyorum sana çünkü;
-senin için,
-benim için,
-bizim için,
-Allah rızası için
başka bir yol var mı ki. Ne gidecek başka bir yurdumuz ne de sarılacak başka bir kolumuz var. Sen benim canımsın, bende senin.
İşte o zaman,
bu zamandır kardeşim.
Milli birlik ve beraberlik zamanı
farklılıkları bir tarafa bırakıp sarılma
daha iyi yarınlar için çaba gösterme zamanıdır.
Seçimini yap, yolunu belirle sonrasına Eyvallah.
İşte böyle,
mademki vakit birlik ve beraberlik zamanı öyleyse bize düşen de bu yönde çaba sarfetmektir.
Bu nedenle her türlü fikri ayrılıkları bir tarafa bırakıp yalnızca Vatan, istikbal ve istiklal yolunda ilerleme zamanıdır.
Bunun için artık, hep birlikte beraber
milli mücadele yıllarında olduğu gibi
“Hattı müdafaa yoktur Sathı müdafaa vardır” tezinden hareket ile şimdi şahsi çıkarların ne yeri ne de zamanıdır.
Benlik bitmiş,
-bir olma,
-biz olma zamanı gelmiştir.
BİZ Vatandaş ve millet olarak üretimden, teknolojiden gelen gücümüzle SİZDE bizim temsilcilerimiz olarak her ne kadar bazıları için tereddüt hasıl olsa da vatan, millet, devlet ve ümmet yolunda yapılması gereken plan ve projeleri hazırlayıp ekonomik savaşı kazanacak, kazanacaksınız.
İşte!
şimdi ki mesele bu sonrasına eyvallah 👍
Selahattin ACUN-08.12.2017 / ADANA
💐Hayırlı Sabahlar/Günaydınlar sevgili dostlar💐
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.